Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (СРV): 30210000-4 -Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000506-c 7396ea47b24d4776a3d0f50c59f96f99
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 15:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 15:15
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до п.6.2. Договору:" Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок." Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 08:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 08:31
оголошення ноутбук.docx
18 вересня 2019 08:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 08:31
оголошення ноутбук.docx
16 вересня 2019 15:11
оголошення ноутбук.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:12
Дата відповіді: 18 вересня 2019 08:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В оголошенні вказано, що аналоги не приймаються.
2. Замовник допускає до торгів учасників всіх форм оподаткування, але попереджує, що сума пропозиції має містити всі витрати і додатково сплачувати будь-які витрати не буде. Також учасник при реєстрації цінової пропозиції в системі має вказати з ПДВ чи ні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 16 900,00
UAH з ПДВ
16 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 22:51
Електронний підпис
19 вересня 2019 22:50
паспорт.pdf
19 вересня 2019 22:50
ИНН.pdf
19 вересня 2019 22:50
Довідки банк.pdf
19 вересня 2019 22:50
Выписка.pdf
19 вересня 2019 22:50
Витяг.pdf
19 вересня 2019 22:50
logo.pdf
19 вересня 2019 22:49
ISO_9001.pdf
19 вересня 2019 22:49
ISO_14001.pdf
19 вересня 2019 22:49
СЭС_Ноутбуки_-_планшеты_3.pdf
19 вересня 2019 22:49
Декларацiя2_Ноутбук.pdf
19 вересня 2019 22:49
авторизация.pdf
19 вересня 2019 22:49
Пропозтція ноут 1.pdf
19 вересня 2019 22:49
пропозиція 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА
#3230801869
Переможець 16 900,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 12:04

Документи

24 вересня 2019 12:04
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА
#3230801869
16 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2019 12:04
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2024 11:51
договір укладений
01 жовтня 2019 13:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 900,00
UAH