Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Вебсайт: | http://www.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Контактна особа: |
Служба автомобільних доріг 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2019 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 11:29 |
Очікувана вартість: | 3 683 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 417,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36830 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Джерело фінансування: Кошти державного бюджету | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування: Кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 16:24 |
ТД експлуатаційне утримання закреслені 13 09 19.doc | |
13 вересня 2019 16:24 |
Перелік змін 13 09 19.doc | |
13 вересня 2019 16:23 |
Проект договору ЕУ 13 09 19.doc | |
13 вересня 2019 16:23 |
ТД експлуатаційне утримання нова редакція 13 09 19.doc |
13 вересня 2019 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2019 16:24 |
ТД експлуатаційне утримання закреслені 13 09 19.doc
|
|||
13 вересня 2019 16:24 |
Перелік змін 13 09 19.doc
|
|||
13 вересня 2019 16:23 |
Проект договору ЕУ 13 09 19.doc
|
|||
13 вересня 2019 16:23 |
ТД експлуатаційне утримання нова редакція 13 09 19.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 02 жовтня 2019 12:56
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-13-000021 ● e3558cce9d9b4c1e839c981dbcd9d5af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2019 № 212
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-02-000936-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 вересня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-13 17:15:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Пропонуємо пояснити, яку оцінку тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Миколаївській області надано відсутності в тендерній пропозиції переможця торгів ТОВ «МІСТДОРБУД» свідоцтва про реєстрацію одного з двох транспортних засобів «ГАЗ 5312 вантажний бортовий - С», зазначених в позиції 32 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі від 05.09.2019 № 45/09, та яке рішення з цього питання прийнято?
Крім того, пропонуємо пояснити, яку оцінку тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Миколаївській області надано нерозбірливому тексту в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, наданих переможцем торгів ТОВ «МІСТДОРБУД» для підтвердження наявності залучених машин, зазначених в позиціях 43, 52 та 55 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі від 05.09.2019 № 45/09, та яке рішення з цього питання прийнято?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-18 16:28:37
Пояснення
На Ваш запит Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі по тексту – Замовник) пояснює наступне.
Стосовно нерозбірливого тексту в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, наданих переможцем торгів ТОВ «МІСТДОРБУД» (надалі по тексту – Переможець).
Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», серед іншого, надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі (вих.№45/09 від 05.09.2019 файл Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf), у пункті 43 якої зазначено наявність КДМ 15222 на шасі КРАЗ 6510 вантажний спеціальний, вантажний-С.
В складі тендерної пропозиції Переможцем надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на зазначений транспортний засіб (файл Тех.паспорти ОАД4.pdf стор. 5-6). Дійсно, якість свідоцтва не ідеальна, але ж Замовник вільно прочитав інформацію, яка необхідна для ідентифікації транспортного засобу, а саме тип ТЗ - вантажний спеціальний, вантажний-С, марку та модель транспортного засобу - КДМ 15222 на шасі КРАЗ 6510, власника – ДП «Миколаївській облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», серію та номер свідоцтва – КРС №404942, реєстраційний номер ВЕ 6053 АА.
Крім того, зразок свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 1992р. «Про затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів, необхідних для реєстрації транспортних засобів», і є незмінним, поля ідентичні на усіх свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу, виданих у встановленому порядку, в тому числі наданого Переможцем у складі тендерної пропозиції.
Також треба брати до уваги, що свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу завжди знаходяться у водія в транспортному засобі, а не в офісних приміщеннях, тому підвержені природному зносу (вицвітання, пошкодження, потертості тощо) і це є нормальним для документів такого роду. Свідоцтва відскановані в кольоровому вигляді, такі, які вони є в оригіналі, кращими їх зробити неможливо.
Відносно транспортних засобів, наявність яких зазначена у пунктах 52 та 55 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі Переможця. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (файл Тех.паспорти ОАД5.pdf сторінки 3-4 та 11-12 відповідно) практично бездоганної якості, не враховуючи місцями природного зносу, вся інформація вільно читається, тому взагалі незрозуміло, чому виникла потреба в поясненнях до цих свідоцтв.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в повній мірі ідентифіковано інформацію про наявні транспортні засоби, зазначені у пунктах 43, 52 та 55 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі Переможця, тому Замовником прийняте рішення про відповідність Переможця кваліфікаційним критеріям, що викладено у протоколі розгляду тендерних пропозицій №5/43/2019 від 30 вересня 2019 року.
Стосовно відсутності одного з двох свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 5312 вантажний бортовий - С, зазначених в позиції 32 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі.
Умовами тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагалось надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі встановленої форми та для підтвердження правових підстав щодо наявності залучених машин, механізмів та обладнання, учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів:
- договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками, передбаченими договором(ами);
- лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до виконання робіт субпідрядних організацій) з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі;
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів, на залучені машини та механізми (в тому числі на машини та механізми субпідрядника при залученні до виконання робіт субпідрядних організацій).
Переможцем в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі (вих.№45/09 від 05.09.2019 файл Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf), у пункті 32 якої зазначено наявність ГАЗ 5312 вантажний бортовий – С у кількості 2 одиниць, що є залученими на підставі договору надання послуг дорожньо-будівельною технікою з ДП «Миколаївській облавтодор» №19/08-2019 від 19.08.2019 (файл Договір надання послуг технікою ОАД.pdf). Для підтвердження правових підстав щодо наявності залучених машин ГАЗ 5312 вантажний бортовий – С у кількості 2 одиниць Переможцем надано:
- договір надання послуг дорожньо-будівельною технікою з ДП «Миколаївській облавтодор» №19/08-2019 від 19.08.2019 (файл Договір надання послуг технікою ОАД.pdf), в додатку 1 до якого підтверджено наявність ГАЗ 5312 вантажний бортовий – С у кількості 2 одиниць (п.п.19, 21 Додатку 1 стор.3 файлу Договір надання послуг технікою ОАД.),
- лист від надавача послуг ДП «Миколаївській облавтодор» щодо не заперечення використання його машин, механізмів та обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі (вих.№ 10/2091 від 23.08.2019р. файл Договір надання послуг технікою ОАД.pdf стор.7),
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 5312 вантажний бортовий – С (файл Тех.паспорти ОАД2.pdf стор. 21-22).
Таким чином, Переможець надав всі інші необхідні документи для підтвердження наявності цього транспортного засобу, які вимагались тендерною документацією, що і було враховано Замовником при прийнятті протокольного рішення (протокол розгляду тендерних пропозицій №5/43/2019 від 30 вересня 2019 року.).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-12-02 15:37:40
Звернення за роз’ясненням змісту Висновку та зобов’язань, визначених у Висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2019-09-02-000936-b
28.11.2019 Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області оприлюднено Висновок за результатами здійснення моніторингу закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області) (UA-2019-09-02-000936-b) (надалі за текстом – Висновок).
Висновком зобов’язано Службу автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Служба) «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку».
Зобов’язання «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку» є неконкретизованим та незрозумілим до виконання, так як «установленого законодавством порядку» в даному випадку не існує.
Так, за результатами закупівлі UA-2019-09-02-000936-b Службою автомобільних доріг у Миколаївській області 11.11.2019 року укладено договір №42-Б з переможцем торгів ТОВ «МІСТДОРБУД». Договором №42-Б від 11.11.2019 року визначено порядок його виконання та порядок розірвання. Погоджені між сторонами умови є обов’язковими до виконання сторонами в силу приписів ст.ст. 525, 526 та 629 Цивільного кодексу України.
Також порядок проведення закупівлі, укладання, виконання та розірвання договорів між господарюючими суб’єктами унормовано Законом України «Про публічні закупівлі», Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України.
Враховуючи викладене, керуючись нормами ч.8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на те, що Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області є уповноваженим органом на проведення моніторингу, складення висновків та надання роз’яснень їх змісту і визначених у них зобов’язань,
ПРОСИМО:
роз’яснити зміст Висновку шляхом повідомлення Службі на який конкретно нормативний акт та його статті посилається Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області при зазначенні у Висновку «установленого законодавством порядку» щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі при наявності укладеного за результатом закупівлі договору;
роз’яснити визначені у Висновку зобов’язання Служби «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку» шляхом вказання Службі конкретних заходів, які Служба має здійснити на виконання Висновку.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-12-03 15:54:48
Відповідь на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2019-09-02-000936-b, повідомляє наступне.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органу державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.
Також, органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, відповідно до частини третьої статті 7 Закону не мають права втручатися у проведення процедур закупівель.
Враховуючи, що тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області самостійно приймає рішення, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог Закону, Службі автомобільних доріг у Миколаївській області необхідно самостійно визначити будь-який спосіб усунення, при якому перестане існувати порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявлене за результатами моніторингу закупівлі UA-2019-09-02-000936-b (наприклад, у відповідності до частини четвертої статті 11 Закону, скасувати рішення тендерного комітету від 30.09.2019 № 5/43/2019 про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «МІСТДОРБУД» переможцем процедури закупівлі).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за результатами здійснення моніторингу закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області) (UA-2019-09-02-000936-b) Керуючись ч.8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Служба) повідомляє про незаконність Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за результатами здійснення моніторингу закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області) (UA-2019-09-02-000936-b) (надалі за текстом – Висновок), виходячи з наступного. Висновком зобов’язано Службу «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку». Зобов’язання «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку» є неконкретизованим та незрозумілим до виконання, так як «установленого законодавством порядку» в даному випадку не існує. На запит Служби щодо надання роз’яснень змісту Висновку та визначених у ньому зобов’язань Управлінням всупереч вимогам чинного законодавства надано формальну відписку, зміст якої зводиться до повідомлення про відсутність компетенції у Управління роз’яснювати видані ним документи. Таким чином, зміст Висновку та визначені у ньому зобов’язання так і залишилися невизначеними для виконання – що сам мало на увазі Управління зазначаючи про «установлений законодавством порядок» та визначаючи обов’язок Служби «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку» при наявності укладеного договору залишилося невідомим як для Служби, так і напевне для самого Управління. Зі змісту Висновку вбачається, що Управління фактично спонукає Службу визначити самостійно на підставі невизначеного кола законодавчих актів які саме заходи вжити для усунення порушень, що є неприпустимим, оскільки в разі допущення Службою недоліків (порушень), Управління повинно встановити чіткий та послідовний перелік заходів для відновлення правової дисципліни суб`єкта, який підлягав перевірці. Доводимо до відому, що у справі «Рисовський проти України» Європейський Суд з прав людини «... підкреслює особливу важливість принципу «належного урядування». Зазначений принцип на думку суду передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на основоположні права людини, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб. Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності». Таким чином, Управління, вчиняючи дії по виданню управлінських рішень з нечіткими та загальними вимогами, діяло формально, неналежно і в непослідовний спосіб. Також повідомляємо, що згідно аналогії, правова позиція Верховного Суду (постанови від 08 травня 2018 року справа №826/3350/17 та від 11 жовтня 2018 року справа №813/4101/17) ґрунтується на тому, що нечіткість та неконкретність вимог органу державного фінансового контролю є безумовною підставою для визнання їх протиправними. Враховуючи викладене, вказані обставини прямо свідчать про незаконність виданого Управлінням Висновку, що унеможливлює його виконання. Додатково повідомляємо про відсутність змістовного навантаження в запропонованому Управлінням такому способі «усунення порушень», як скасування рішення тендерного комітету від 30.09.2019 №5/43/2019 про визнання ТОВ «МІСТДОРБУД» переможцем. По-перше: на умови укладеного Договору №42-Б від 11.11.2019 така дія жодним чином не вплине. По-друге: запропонований Управлінням спосіб «усунення порушення» призведе до фактичного здійснення закупівлі без визначених законодавством процедур, що є прямим порушенням законодавства, до якого Управління прямо спонукає Службу.
2019-12-05 10:36:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за результатами здійснення моніторингу закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області) (UA-2019-09-02-000936-b) оскаржено в суді |
Дата публікації: | 13 грудня 2019 |
Документи:
13 грудня 2019 16:15
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" |
3 200 909,00
UAH з ПДВ
|
3 200 909,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІСТДОРБУД" |
3 683 440,00
UAH з ПДВ
|
3 683 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАТЧЕР" |
3 683 440,00
UAH з ПДВ
|
3 683 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" #42677684 |
Відхилено |
3 200 909,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 11:28
|
ТОВ "МІСТДОРБУД" #41782014 |
Переможець |
3 683 440,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 09:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:56
|
ДУ 1 до дог №42-Б.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2019 13:46
|
Договір № 42-Б від 11.11.19.pdf | укладений |
12 листопада 2019 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі абз.2 пункту 3.2. Договору зменшити обсяги закупівлі та викласти абзац 1 пункту 3.1. Договору в наступній редакції: « Ціна договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 500000,00 грн. (п’ятсот тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 83333,33 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 42-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |