Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miske-upravlinnya-spravami-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Катерина Волошина +380567446282 voloshinakatya11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 11:44 |
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
04 березня 2024 11:44 |
Додаток № 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
04 березня 2024 11:44 |
ТД машина НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
26 лютого 2024 11:15 |
Додаток № 1.docx | |
26 лютого 2024 11:15 |
Додаток № 1.docx | |
26 лютого 2024 11:15 |
Додаток № 2.docx | |
26 лютого 2024 11:15 |
Додаток № 2.docx | |
26 лютого 2024 11:15 |
ТД машина.docx | |
26 лютого 2024 11:15 |
ТД машина.docx | |
26 лютого 2024 11:15 |
Додаток № 3.docx | |
26 лютого 2024 11:15 |
Додаток № 3.docx |
04 березня 2024 15:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2024 11:44 |
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
04 березня 2024 11:44 |
Додаток № 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
04 березня 2024 11:44 |
ТД машина НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
26 лютого 2024 11:15 |
Додаток № 1.docx
|
|||
26 лютого 2024 11:15 |
Додаток № 1.docx
|
|||
26 лютого 2024 11:15 |
Додаток № 2.docx
|
|||
26 лютого 2024 11:15 |
Додаток № 2.docx
|
|||
26 лютого 2024 11:15 |
ТД машина.docx
|
|||
26 лютого 2024 11:15 |
ТД машина.docx
|
|||
26 лютого 2024 11:15 |
Додаток № 3.docx
|
|||
26 лютого 2024 11:15 |
Додаток № 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000068 ● dc42a298163841198160a87af2182dc9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2024 № 91
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-02-26-003258-a 26.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 15:19:59
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є легкові автомобілі, замовником якої є Комунальне підприємство «Міське управління справами» Дніпровської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-26-003258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 16:11:26
Пояснення
На запит Держаудитслужби України надаємо наступну інформацію:
1. обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
- технічні та якісні характеристики до легкових автомобілів визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару;
розмір витрат та його очікувана вартість:
- підставою для визначення очікуваної вартості стали комерційні пропозиції потенційних учасників (додаються).
2. відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Тобто зазначаємо, що вимога щодо оприлюднення обґрунтування інформації про предмет закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів. Комунальне підприємство «Міське управління справами» Дніпровської міської ради є одержувачем бюджетних коштів, інформацію можна перевірити на сайті openbudget.gov.ua (скріншот додається).
Додатки:
Комерційна пропозиція від ТОВ «Фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» на трьох аркушах;
Комерційна пропозиція від ТОВ «Преміум Мотор» на двох аркушах;
Скріншот з сайту openbudget.gov.ua.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" |
10 308 480,00
UAH з ПДВ
|
10 308 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" #23946642 |
Переможець |
10 308 480,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2024 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 10:47
|
ДУ №1.PDF | зміни до договору |
29 березня 2024 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 14:59
|
Договір № 42-03 від 20.03.2024 ТОВ Алмаз Мотор, ЛТД.PDF | укладений |
20 березня 2024 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 42/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |