Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Михайлюцька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04402505 |
Місцезнаходження: | 30416, Україна , Хмельницька обл., село Михайлючка, Хмельницька область Шепетівський район |
Контактна особа: |
Первак Галина Олексіївна +380384023201 MyhaylyutskaVC@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2021 14:08 |
Очікувана вартість: | 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно умов договору | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2021 10:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2021 10:19 |
2.3. Додаток_2_Проект_договору.docx | |
27 липня 2021 10:19 |
2.2. Додаток_1_ФП.docx | |
27 липня 2021 10:19 |
2.1. ТД ПММ 2021 на оприл.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-05-000026 ● acb8e18cd13e4bbc8b9c90b6d3f84d1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2022 09:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.01.2022 № 4
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 05.01.2022 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
23 UA-2021-07-27-000429-a 27.07.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-10 08:44:20
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2021-07-27-000429-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно з пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані та документально підтверджені підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок тощо) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткової угоди від 23.09.2021 №1, до Договору від 06.09.2021 за №80?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-13 14:20:17
пояснення
На Ваш запит 2022-01-10, Михайлюцька сільська рада повідомляє,що додаткова угода №1 про внесення змін до Договору №80 від 06.09.2021 р.на закупівлю ПММ, була укладена на підставі експертного висновку №ОИ-202 Запорізької торгово-промислової палати .(копія додається) Згідно даного договору було проплачено :
-16182 грн -накладна №5126 від 23,09,2021р (д/п-300л по 26,94 грн в т.ч.ПДВ,
бензин-300л по 27 грн в т.ч. ПДВ)
-436464 грн накладна №5355 від 11.10.2021 р.(д/п-8610л по 28,80 грн в т.ч.ПДВ
та бензин -6545 л по 28,80 грн в т.ч.ПДВ )
Всього закуплено по договору на суму 452646 грн.
Разом з тим, повідомляємо що процедура закупівлі код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А 92, дизельне паливо) проводилася на 2021 рік зі строком дії договору до 31.12.2021 року, тобто станом на момент прийняття рішення про проведення моніторингу (05.01.2022 року) строк дії договору та поставки товару завершився, а також на момент надання пояснення на вашу вимогу, оприлюднено звіт про виконання договору у відповідності до п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» «Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії».
Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок про проведення моніторингу повідомляємо наступне, процедура закупівлі код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А 92, дизельне паливо) проводилася на 2021 рік зі строком дії договору до 31.12.2021 року, тобто станом на момент прийняття рішення про проведення моніторингу (05.01.2022 року) строк дії договору та поставки товару завершився та оприлюднено звіт про виконання договору у відповідності до п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» «Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії». Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
2022-01-19 14:36:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТАКСІ ГРУПЗ 044" |
469 980,00
UAH з ПДВ
|
438 088,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД МТК" |
469 308,60
UAH з ПДВ
|
452 757,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
453 195,00
UAH з ПДВ
|
453 195,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
469 980,00
UAH з ПДВ
|
469 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАКСІ ГРУПЗ 044" #41253424 |
Відхилено |
438 088,50
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 19:48
|
ТОВ "ТД МТК" #43621716 |
Переможець |
452 757,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2021 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 11:48
|
Додаткова угода ПММ 23.09.2021.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2021 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 17:04
|
договір | укладений |
06 вересня 2021 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |