Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецька залізниця |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав Анатолійович +38(06261)6-26-33 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2020 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 15:45 |
Очікувана вартість: | 16 271 844,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 81 359,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 81359.22 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Термін виконання робіт: | 15% |
до 80 календарного дня: | 15% |
від 81 до 90 календарних днів: | 7.5% |
не більше 100 календарних днів: | 0% |
Гарантійний термін експлуатації об’єкта: | 15% |
більше 16 років: | 15% |
від 11 до 15 років: | 7.5% |
не менше 10 років: | 0% |
17 липня 2020 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 13:59 |
Е-48.docx |
17 липня 2020 14:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 13:59 |
Е-48.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ваша вимога є не обґрунтованою та суперечить ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.»
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-01-000014 ● 5dcbd411d960465c9ef5f279fc5ffb66
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 Одеса № 439
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 439
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
6. UA-2020-07-17-003157-b 17.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-08 16:10:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (технічне переоснащення ВРП-110 кВ, ЗРП-10кВ тягової підстанції Курдюмівка Донецька обл. м. Торецьк, смт. Курдюмівка вул. Сонячна,7)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-07-17-003157-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» умовам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) тоді як учасником надано довідку щодо виконання аналогічних договорів без дати?
При цьому відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за встановленою формою.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до ТД тоді як учасником надано довідку про працівників без дати?
При цьому відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» умовам підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 2 до ТД тоді як учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази без дати?
При цьому відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання договору, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» умовам пункту 2 Додатку 5 до ТД тоді як учасником не надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці, на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м; верхолазні роботи понад 5м; зварювальні роботи; а також на проведення робіт саме з випробування устаткування напругою понад 1000В згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (далі - Порядок) зі змінами?
При цьому відповідно до пункту 2 Додатку 5 до ТД учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (випробування машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, тощо) та/або дозвіл на експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки (вантажопідіймальних кранів, підйомників, тощо) виданих в Держпраці та/або його територіальним органом, та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м; верхолазні роботи понад 5м; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В; зварювальні роботи, тощо) згідно Порядку.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-10 09:34:20
Технічне переоснащення ВРП-110 кВ, ЗРП-10кВ тягової підстанції Курдюмівка Донецька обл. м. Торецьк, смт. Курдюмівка вул. Сонячна,7
По закупівлі опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-17-003157-b за кодом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (технічне переоснащення ВРП-110кВ, ЗРП-10кВ тягової підстанції Курдюмівка Донецька обл. м. Торецьк, смт. Курдюмівка вул. Сонячна,7» з приводу рішення відповідності тендерної пропозизії учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» умовам пункту 2 Додатку 5 до ТД. Замовником висувалася вимога по наданню декларацій та дозволів з формулюванням «та/або», тому надання одного з зазначених у п.2 Додатку 5 до ТД документів буде відповідати вимогам замовника. Відхилення учасника за ненадання одного з документів по даному пункту буде визнано, як дискримінацію учасників.
З приводу відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» умовам підпункту 1.1;1.2; 1.3. пункту 1 Додатку 2 з приводу відсутності дати «не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі». Датою створення документа вважається дата накладання електронного цифрового підпису учасника, що є підтвердженням актуальності довідки на момент підписання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 200/230/21-а від 06.01.2021 року. |
Дата публікації: | 11 січня 2021 |
Документи:
11 січня 2021 11:01
|
Електронний підпис |
11 січня 2021 11:00
|
IMG_0006.jpg |
11 січня 2021 11:00
|
IMG_0005.jpg |
11 січня 2021 11:00
|
IMG_0003.jpg |
11 січня 2021 11:00
|
IMG_0004.jpg |
11 січня 2021 11:00
|
IMG_0002.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ |
16 270 382,70
UAH з ПДВ
|
16 189 023,47
UAH з ПДВ
|
1.3214285714 | 12 251 152.90 | Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП" |
15 771 797,01
UAH з ПДВ
|
14 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 12 023 529.41 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС" |
14 800 594,21
UAH з ПДВ
|
14 599 357,14
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 12 023 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС" #39014419 |
Відхилено |
14 599 357,14
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 16:34
|
ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП" #40169080 |
Відхилено |
14 600 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 14:50
|
ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ #41945861 |
Переможець |
16 189 023,47
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 09:08
|
Звіт Курдюмівка UA-2020-07-17-003157-b.pdf | укладений |
22 січня 2021 09:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 11:49
|
додаток 1 до доп. угоди 3 до дог 20303.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 11:48
|
ДУ-3 до 20303 Крдюмівка.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 17:25
|
ДУ-2 по догов.20303 Курдюмівка термін виконання (1).pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2020 08:39
|
ДУ-1 реквиз 20303 Курдюм (1).pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 08:19
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 14:38
|
Додаток 1 Дог цена ЕЧЕ-6.pdf | укладений |
11 вересня 2020 14:37
|
Договор Курдюмовка.pdf | укладений |
11 вересня 2020 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | ДОН/ЕЧ-1-20303/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обгрунтуванням для внесення змін до договору є лист виконавця робіт ТОВ «ЕК «ЕНЕРГО-ТАЙМ» від 02.12.2020 №02/12-1, щодо подовження виконання робіт, стосовно предмета закпівлі, у зв’язку з надзвичайною ситуацією в країні, пов’язаною з пандемією COVID-19 та карантинними заходами. |
Номер договору про закупівлю: | ДОН/ЕЧ-1-20303/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни. Внести зміни в розділ 3 Сумма договору складає 15941809,81 грн. з урахуванням ПДВ. Усі інші пункти, передбачені договором залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | ДОН/ЕЧ-1-20303/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |