Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7 |
Контактна особа: |
Ясінська Наталія 380965627789 finance2@onko.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2022 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2022 14:25 |
Очікувана вартість: | 62 527 790,52 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 312 638,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді гарантії (банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) подається у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі «.pdf» файлу з накладанням КЕП гаранта. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 р. Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання КЕП та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 100 000,00 грн. (Сто тисяч грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, на якій КЕП відсутній або не може бути перевірений, або якщо банківська гарантія чи її грошове забезпечення (покриття) не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації - відхиляється замовником на підставі абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції чи його грошового забезпечення (покриття), відхиляються Замовником відповідно абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності банку-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадків, якщо вимога замовника (бенефіціара) не відповідає умовам гарантії або мало місце прострочення подання вимоги); умов, які не відповідають або суперечать вимогам тендерної документації; додаткових, ніж визначено законодавством та тендерною документацією, умов припинення зобов’язань банку-гаранта; умов про можливість відкликання банківської гарантії банком-гарантом. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми банківської гарантії, на яку вона видана, тобто те, що часткові сплати Гарантом суми банківської гарантії заборонені. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безвідкличність та безумовність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника/Бенефіціара; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника/Принципала, без згоди та погодження з Замовником/Бенефіціара, після її передавання/надсилання Замовнику/Бенефіціару; законодавчі акти, згідно яких гарантія оформлена та видана. Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником КЕП уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії, яким підписана банківська гарантія за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. В ході перевірки КЕП повинні відображатися прізвище, ім’я, по-батькові (або ініціали) уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії (власника ключа), час підпису. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку гаранта на підпис банківської гарантії. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Реквізити Замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», Україна, 18009, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Менделєєва 7, Код ЄДРПОУ 02005639 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про відсутність претензій до замовника, у разі неповернення замовником забезпечення тендерної пропозиції з підстав наведених вище. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку з банку, який видав гарантію щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплату “Замовник” здійснює поетапно в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти днів з дати їх підписання за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок “Замовника”. У разі затримки фінансування /бюджетного фінансування, оплата за виконанні роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання “Замовником” призначення/бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2022 11:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2022 10:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 05.08.22.docx | |
05 серпня 2022 10:56 |
ТД роботи зміни 05.08.22.pdf | |
05 серпня 2022 10:56 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 05.08.22.docx | |
05 серпня 2022 09:03 |
Додаток №4 Технічна специфікація.xlsx | |
03 серпня 2022 17:14 |
ТД роботи.pdf | |
03 серпня 2022 17:09 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
05 серпня 2022 11:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 серпня 2022 10:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 05.08.22.docx
|
|||
05 серпня 2022 10:56 |
ТД роботи зміни 05.08.22.pdf
|
|||
05 серпня 2022 10:56 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 05.08.22.docx
|
|||
05 серпня 2022 09:03 |
Додаток №4 Технічна специфікація.xlsx
|
|||
03 серпня 2022 17:14 |
ТД роботи.pdf
|
|||
03 серпня 2022 17:09 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000029 ● 037293fe5ce5482d930a49370186e0d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2022-08-03-009163-a 03.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-15 19:00:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі із реконструкції частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства «Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради» з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси. Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Реконструкція)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-03-009163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-19 09:41:23
Пояснення
Відповідно до отриманого Запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (надалі – Орган державного фінансового контролю) про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від 2022-12-15 19:00:44, Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" (надалі - Замовник) у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне:
Для реконструкції частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси (Коригування) КНП «ЧООД Черкаської обласної ради», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними актами чинного законодавства, оприлюднено в електронній системі закупівель ProZorro закупівлю за процедурою відкриті торги (UA-2022-08-03-009163-a).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої ТОВ «Укрмедпроект», ЄДРПОУ 41637813 на підставі договору № 632/3142 від 27.07.2022 р., укладеного за результатом проведення закупівлі за предметом «Реконструкція частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси. Коригування» (код ДК 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), ідентифікатор в електронній системі закупівель UA-2022-07-27-007189-a.
Згідно розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси. Коригування» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» від 02.08.2022 р. № 01-2707-22К. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації, а саме локальних кошторисів, дефектних актів та відомості обсягів робіт, що наявні у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси. Коригування».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта реконструкції. Розрахунок очікуваної вартості згідно предмету закупівлі здійснювався наступним чином: Очікувана вартість закупівлі = Всього по зведеному кошторисному розрахунку – ((Разом по главi 10 + Разом по главi 12) х 1,2). Отже, очікувана вартість закупівлі становить 62 527 790,52 грн.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком, та Замовник має право та/або частково має право застосовувати зазначену методику.
Щодо запиту про надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положенням п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником бюджетних коштів. Відповідно, КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» не є головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня чи суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» не поширюються. Закупівля опублікована на Веб-порталі уповноваженого зі здійснення публічних закупівель органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-03-009163-a та Тендерна документація процедури закупівлі визначає в повному обсязі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗАМОВНИКОМ Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-03-009163-a Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" (надалі по тексу – Замовник) детально розглянуло Ваші висновки за результатами проведеного моніторингу (номер: UA-M-2022-12-02-000029) закупівлі та повідомляє наступне. Замовник у своїй повсякденній діяльності керується нормами діючого законодавства, щодо проведення публічних закупівель та рекомендаціями уповноважених органів і профільних установ органів виконавчої влади України. При формуванні даної публічної закупівлі, Замовник виходив із основоположних принципів дотримання публічних закупівель визначених п. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями, надалі по тексту - Закон), виходячи із потреби в таких товаро-матеріальних цінностях. На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2022-08-03-009163-a, Замовник в строк протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені наступні порушення: Замовник не надав через електронну систему закупівель документи на підставі яких розрахував розмір бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а саме: проектно-кошторисної документації та експертного звіту. З урахуванням констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-03-009163-a, Замовник висловлює вдячність за увагу та правомірну перевірку на законність оголошення про проведення закупівлі та повідомляє про технічну та законну неможливість оприлюднення проектно-кошторисної документації та експертного звіту в ЕСЗ, з наступних міркувань: 1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі проектно-кошторисної документації (реальний обсяг зазначеної документації складає понад 13 томів друкованого матеріалу, а втому числі розрахунки і тд.), виготовленої ТОВ «Укрмедпроект», ЄДРПОУ 41637813 на підставі договору № 632/3142 від 27.07.2022 р., укладеного за результатом проведення закупівлі за предметом «Реконструкція частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси. Коригування» (код ДК 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), ідентифікатор в електронній системі закупівель UA-2022-07-27-007189-a. Згідно розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси. Коригування» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» від 02.08.2022 р. № 01-2707-22К (реальний обсяг зазначеної документації складає понад 13 томів друкованого матеріалу). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації, а саме локальних кошторисів, дефектних актів та відомості обсягів робіт, що наявні у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси. Коригування». Замовник повторно звертає увагу, що обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта реконструкції (реальний обсяг зазначеної документації складає понад 13 томів друкованого матеріалу). Розрахунок очікуваної вартості згідно предмету закупівлі здійснювався наступним чином: Очікувана вартість закупівлі = Всього по зведеному кошторисному розрахунку – ((Разом по главi 10 + Разом по главi 12) х 1,2). Отже, очікувана вартість закупівлі становить 62 527 790,52 грн. 2) Окрім зазначеної технічної неможливості оприлюднення документів, які вимагає оприлюднити орган державного фінансового контролю, звертаємо увагу, що дана документація (проектно-кошторисної документація та експертний звіт) містить авторські та суміжні права, відповідальність щодо порушення норм зазначеного авторського права, покладається на Замовника та Виконавця. Отже, незаконне відтворення, розповсюдження результатів проведених робіт/послуг в розумінні законодавства творів науки, комп’ютерних програм і баз даних, а так само незаконне відтворення, розповсюдження виконаних проектних документацій, їх незаконне тиражування та розповсюдження на дискетах, інших носіях інформації або інше умисне порушення авторського права і суміжних прав, а також фінансування таких дій, караються штрафом або виправними роботами, або позбавленням волі. Замовником здійснено притягнення до відповідальності винних осіб шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо. З огляду на відсутність механізму усунення визначених Висновком порушень закупівельного законодавства, Замовник здійснив заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи та проведення консультаційної бесіди з адміністрацією підприємства/установи з урахуванням виявлених порушень законодавства в подальшому, та розумінням винних осіб щодо ризику притягнення до адміністративної відповідальності. Про притягнення до відповідальності, роз’яснювальної та консультативної роботи свідчать документи, які додаються Замовником.
2022-12-29 08:35:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2022 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрвентпромпостач |
62 377 320,00
UAH з ПДВ
|
62 377 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" |
62 492 757,22
UAH з ПДВ
|
62 492 757,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укрвентпромпостач #39101642 |
Переможець |
62 377 320,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 18:25
|
ДОДАТКОВА 7.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 18:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:43
|
ДОДАТКОВА 5.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2022 18:24
|
Додаток 2 ч 1.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 18:16
|
Додаток 5.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 18:16
|
Додаток 2 ч 2.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 18:16
|
Додаток 4.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 18:15
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 18:15
|
Додаток 1.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 18:15
|
760-3142.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 18:12
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2022 20:17
|
Додаток 2 ч 2.pdf | укладений |
06 вересня 2022 20:15
|
Додаток 2 ч 1.pdf | укладений |
06 вересня 2022 20:15
|
Додаток 5.pdf | укладений |
06 вересня 2022 19:58
|
760-3142.pdf | укладений |
06 вересня 2022 19:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси. Коригування.(ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Реконструкція)) | 1 | роботи |
62 377 320,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної (механічної) помилки, чітка сканкопія |
Номер договору про закупівлю: | 760/3142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Розділом X Прикінцеві та перехідні положення Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням коригування робочого проекту: «Реконструкція частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси. Коригування» п.5.3, п.10.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.03.2024 року, внести зміни та викласти п.5.1 та п. 10.1 Договору в новій редакції , та зазначити уточнення інформації про обсяги та джерела фінансування Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 760/3142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись Розділом X Прикінцеві та перехідні положення Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням коригування робочого проекту: «Реконструкція частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси. Коригування» п.5.3, п.10.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.05.2024 року, внести зміни та викласти п.5.1 та п. 10.1 Договору в новій редакції. Враховуючи вищевикладене та з метою уточнення Календарного графіку виконання робіт та Плану фінансування виконаних робіт за Договором, Сторони керуючись частиною першою ст. 651 ЦК України та п.5.3, 6.2.10 Договору, дійшли взаємної згоди внести зміни до Додатку №3 «Календарний графік виконання робіт» та Додатку №4 «План фінансування» та викласти такі додатки у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 760/3142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси. Коригування.(ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Реконструкція)) | 1 | роботи |
62 377 320,00
UAH з ПДВ
|