Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38500095 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В |
Контактна особа: |
Микитенко Ганна Михайлівна 380989720049 skoraja_zhitomir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 14:54 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 15:40 |
Протокол внесення змін до ТД Шини.pdf | |
17 липня 2020 15:39 |
Перелік змін до ТД Шини.docx | |
17 липня 2020 15:39 |
Технічні характеристики (Додаток 4) (зі змінами).docx | |
17 липня 2020 15:39 |
Цінова пропозиція (Додаток 1) (зі змінами).docx | |
17 липня 2020 15:38 |
Тендерна документація Шини (зі змінами).docx | |
02 липня 2020 12:09 |
Протокол затв. ТД Шини.pdf | |
02 липня 2020 12:09 |
Протокол необх. Шини.pdf | |
02 липня 2020 12:09 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
02 липня 2020 12:08 |
Істотні умови Договору (Додаток 6).docx | |
02 липня 2020 12:08 |
Лист-згода на оброб. перс. даних (Додаток 5).docx | |
02 липня 2020 12:08 |
Відс. підстав ст. 17 (Додаток 3).docx | |
02 липня 2020 12:08 |
Кваліфікаційні критерії (Додаток 2).docx |
17 липня 2020 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 15:40 |
Протокол внесення змін до ТД Шини.pdf
|
|||
17 липня 2020 15:39 |
Перелік змін до ТД Шини.docx
|
|||
17 липня 2020 15:39 |
Технічні характеристики (Додаток 4) (зі змінами).docx
|
|||
17 липня 2020 15:39 |
Цінова пропозиція (Додаток 1) (зі змінами).docx
|
|||
17 липня 2020 15:38 |
Тендерна документація Шини (зі змінами).docx
|
|||
02 липня 2020 12:09 |
Протокол затв. ТД Шини.pdf
|
|||
02 липня 2020 12:09 |
Протокол необх. Шини.pdf
|
|||
02 липня 2020 12:09 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
02 липня 2020 12:08 |
Істотні умови Договору (Додаток 6).docx
|
|||
02 липня 2020 12:08 |
Лист-згода на оброб. перс. даних (Додаток 5).docx
|
|||
02 липня 2020 12:08 |
Відс. підстав ст. 17 (Додаток 3).docx
|
|||
02 липня 2020 12:08 |
Кваліфікаційні критерії (Додаток 2).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-19-000002 ● 9001f9d8f004465795649177f1c14811
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 09:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2020
№ 56
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.08.2020 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-07-02-003697-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-19 16:06:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Шини та камери гумові» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-02-003697-а) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Авторинок на Кільцевій» на відповідність тендерної документації КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-21 11:54:20
Відповідь на запит про надання пояснень по моніторингу закупівлі № UA-2020-07-02-003697-a: код за ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини та камери гумові)
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Авторинок на Кільцевій" були виявлені:
1) невідповідності в інформації, що подана учасником у тендерній пропозиції, подання якої вимагалось тендерною документацією по розділу «Кваліфікаційні критерії». Учасник виправив ці невідповідності на протязі 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно Закону України «Про публічні закупівлі»;
2) помилки при заповненні учасником форми цінової пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації), яка вимагалась тендерною документацією, а саме в стовпчиках «Одиниця виміру», «Кількість», «Ціна за одиницю, грн. з ПДВ» таблиці розділу Специфікація була вказана однакова інформація. Однак в статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлений виключний перелік причин відхилення тендерних пропозицій учасника, тому ненадання Форми цінової пропозиції, або заповнення її з допущенням помилок не є причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника. Вимоги щодо наявності в тендерній пропозиції Форми цінової пропозиції не передбачені законодавством та згідно частини 1 статті 26 Закону інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) подається у тендерній пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями;
3) допущення учасником описки при складанні Гарантійного листа щодо гарантійного строку використання товару, який вимагався на підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації), яка згідно пункту 19 частини 2 статті 22 Закону може бути визнана формальною (несуттєвою) помилкою, що не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Висновок: Був встановлений один факт формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Авторинок на Кільцевій», а саме допущення учасником описки при складанні Гарантійного листа щодо гарантійного строку використання товару, який вимагався на підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації)
Надання інформації про усунення порушення замовником
На засіданні тендерного комітету від 26.08.2020 року було вирішено на виконання зобов'язань Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 12.08.2020 року № 288 з ТОВ «Авторинок на Кільцевій», який було укладено в результаті закупівлі № UA-2020-07-02-003697-a: код за ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини та камери гумові). 27.08.2020 року була заключена Додаткова угода №1 до Договору про закупівлю № 288 від 12.08.2020 року про розірвання Договору, проведено засідання тендерного комітету, на якому вирішено визнати вищезазначений Договір розірваним, складено звіт про виконання договору про закупівлю, та прийняте рішення оприлюднити звіт про виконання (розірвання) договору через електронну систему закупівель протягом 20 (двадцяти) робочих днів після прийняття такого рішення.
2020-08-28 12:22:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання шляхом
2020-08-28 13:03:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Авторинок на Кільцевій |
380 695,80
UAH з ПДВ
|
380 695,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Антоненко І.А. |
413 684,98
UAH з ПДВ
|
413 684,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК" |
465 675,20
UAH з ПДВ
|
465 675,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укравтозапчастина |
479 163,06
UAH з ПДВ
|
479 163,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Авторинок на Кільцевій #37141713 |
Переможець |
380 695,80
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 14:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 11:36
|
Протокол розірвання договору №288 (Шини).pdf | укладений |
28 серпня 2020 11:35
|
Звіт про виконання договору №288 (Шини).pdf | укладений |
28 серпня 2020 11:34
|
ДУ про розірвання договору №288 (Шини).pdf | укладений |
28 серпня 2020 11:34
|
Протокол розірвання договору №288 (Шини).pdf | укладений |
28 серпня 2020 11:33
|
Протокол розірвання договору №288 (Шини).pdf | укладений |
28 серпня 2020 11:33
|
ДУ про розірвання договору №288 (Шини).pdf | укладений |
28 серпня 2020 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 15:12
|
Договір № 288 від 12.08.2020.pdf | укладений |
12 серпня 2020 15:11
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 серпня 2020 — 27 серпня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано на виконання вимог висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2020-07-02-003697-a код згідно ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини та камери гумові), на підставі якої був заключений Договір про закупівлю товарів за державні кошти № 288 від 12.08.2020 року, для виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |