Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2021-03-03-002039-a ● 6ce37fd6ce9142b8a5b9177bbfb67275
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа I-III ступенів №249 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03872551 |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , Київська обл., Київ, Беретті,7 |
Контактна особа: |
Хилько Альона Анатоліївна sh249@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2021 15:33 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, м. Київ, м. Київ, Беретті, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2021 11:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 09:53 |
Додаток 2 зміни (проектор).docx | |
03 березня 2021 16:13 |
ЗамінаТендерна документація.docx | |
03 березня 2021 14:04 |
ЗамінаТендерна документація.docx | |
03 березня 2021 11:15 |
Тендерна документація.docx |
07 березня 2021 11:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
05 березня 2021 09:53 |
Додаток 2 зміни (проектор).docx
|
|||||||||||||||
03 березня 2021 16:13 |
ЗамінаТендерна документація.docx
|
|||||||||||||||
03 березня 2021 14:04 |
ЗамінаТендерна документація.docx
|
|||||||||||||||
03 березня 2021 11:15 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рекомендація щодо внесення змін
Дата подання: 04 березня 2021 12:34
Дата відповіді: 04 березня 2021 16:37
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини (Додатку 3), а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
- Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
- Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
- Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язково надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції).
Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо Вас, що до технічних вимог будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-03-002039-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 05 березня 2021 15:11
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на дискримінаційні вимоги, які містяться в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційних листів.
Повідомляємо Вам, що отримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Ви в своїй тендерній документації прописуєте дуже деталізовано кожен товар (аналоги на який підібрати практично неможливо) і крім того, ще вимагаєте надання "авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва в Україні, що підтверджує партнерський статус учасника із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасник" на всі абсолютно товари (Інтерактивну дошку, проектор, бфп, ламінатор, ноутбук).
Таким діями Ви повністю обмежуєте конкуренцію та надаєте перевагу одному учаснику!
Ваші дії є повністю незаконними!
На підставі всього вищевказаного наполягаємо на приведенні Вашої документації у відповідність із чинним законодавством!
Також наполягаємо на видаленні всіх вимог щодо надання авторизаційних листів, що визнані дискримінаційними АМКУ.
В іншому разі будемо змушені звернутися до органів контролю та моніторингу за проведенням Вашої закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на дискримінаційні вимоги, які містяться в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційних листів.
Повідомляємо Вам, що отримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Ви в своїй тендерній документації прописуєте дуже деталізовано кожен товар (аналоги на який підібрати практично неможливо) і крім того, ще вимагаєте надання "авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва в Україні, що підтверджує партнерський статус учасника із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасник" на всі абсолютно товари (Інтерактивну дошку, проектор, бфп, ламінатор, ноутбук).
Таким діями Ви повністю обмежуєте конкуренцію та надаєте перевагу одному учаснику!
Ваші дії є повністю незаконними!
На підставі всього вищевказаного наполягаємо на приведенні Вашої документації у відповідність із чинним законодавством!
Також наполягаємо на видаленні всіх вимог щодо надання авторизаційних листів, що визнані дискримінаційними АМКУ.
В іншому разі будемо змушені звернутися до органів контролю та моніторингу за проведенням Вашої закупівлі!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2021 11:48
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: вимога щодо надання листа від виробника або його офіційних представництв в Україні на запропонований товар не є дискримінаційною вимогою, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Дана інформація підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018, № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, №14805-р/пк-пз від 16.10.2019 тощо. З приводу ваших посилань з рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, а саме: № 4521-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), повідомляємо наступне: згідно документації зазначених торгів, замовником було встановлено конкретні марки та моделі товару, що планувались до закупівлі, при цьому замовник не передбачав можливості запропонувати еквівалент товару. Відтак, в такому випадку надати авторизаційний лист від виробника зможуть учасники, які мають відносини з тим конкретним виробником, товар якого було зазначено у закупівлях. Тому, дійсно, в такому випадку, надання авторизаційних листів є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників. Проте, згідно нашого оголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Більше того, кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами. Таким чином, Замовник ніяким чином не порушує вимоги п. 4 частини 1 Статті 5 «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них» та частини 5 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі. Також хочемо наголосити, що стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку ви посилаєтесь, описує сферу застосування Закону та не містить положень щодо дискримінації. Враховуючи вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2021 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ" |
208 200,00
UAH з ПДВ
|
208 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАЙСОФТ" |
209 010,00
UAH з ПДВ
|
209 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ" #39812278 |
Переможець |
208 200,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2021 11:13
|
ДУ 3 на 150000,00.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2021 10:40
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 10:33
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 14:46
|
дог 208200,00.pdf | укладений |
06 квітня 2021 14:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 5.1. Розділу VI. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 249-КО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 249-КО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 3.2 та розділу 3.1 Договору. Та зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 249-КО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |