Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92 (талони), дизельне паливо (талони)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-07-30-001480-b ● 69cbbf5206264fe097309abdaeaa4a3a
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (КНП "ББЛІЛ") |
Код ЄДРПОУ: | 01994132 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул.Котляревського,1 |
Контактна особа: |
Нікітченко Жанна Василівна +380459561523 nika.74@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 16:07 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 16:07 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5880 літр
Бензин А-92 (талони) код ДК 021:2015 0913000-3-Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Котляревського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
2600 літр
Дизельне паливо (талони) код ДК 021:2015- 091342009 дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Котляревського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 16:03 |
проект договору додаток 4.docx | |
30 липня 2020 16:03 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-30-001480-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 04 серпня 2020 08:56
ВИМОГА
Вимога щодо наявності у учасника документу, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу носить дискримінаційний характер, зокрема:
учасники, які здійснюють діяльність з продажу нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне, яка не передбачає наявності в продавця впровадженої системи управління якістю. При цьому відпуск нафтопродуктів здійснюється через партнерські АЗС інших суб'єктів господарювання, які мають відповідні документи.
Таким чином, вимога носить обмежувальний характер та має бути виключена з умов документації.
Розгорнути
Згорнути
учасники, які здійснюють діяльність з продажу нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне, яка не передбачає наявності в продавця впровадженої системи управління якістю. При цьому відпуск нафтопродуктів здійснюється через партнерські АЗС інших суб'єктів господарювання, які мають відповідні документи.
Таким чином, вимога носить обмежувальний характер та має бути виключена з умов документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2020 16:47
1. Уважно вивчивши Вашу Вимогу від 30.07.2020 року, щодо наявності у учасника документу, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу носить дискримінаційний характер, зокрема:
учасники, які здійснюють діяльність з продажу нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне, яка не передбачає наявності в продавця впровадженої системи управління якістю. При цьому відпуск нафтопродуктів здійснюється через партнерські АЗС інших суб'єктів господарювання, які мають відповідні документи.
Таким чином, вимога носить обмежувальний характер та має бути виключена з умов документації, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-30-001480-b, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
2. Уважно вивчивши Вашеу вимогу від 04.08.2020, 08:56. ID: UA-2020-07-30-001480-b.a1, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
Згідно статті 14 п.13 Закону України «Про публічні закупівлі» - «… В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація»
Вимога надання додаткових сертифікатів відповідності, сертифікати системи управління якості на підприємстві Учасника, протоколів випробувань, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукції закупівлі(товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань.
1. Уважно вивчивши Вашу Вимогу від 30.07.2020 року, щодо наявності у учасника документу, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу носить дискримінаційний характер, зокрема:
учасники, які здійснюють діяльність з продажу нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне, яка не передбачає наявності в продавця впровадженої системи управління якістю. При цьому відпуск нафтопродуктів здійснюється через партнерські АЗС інших суб'єктів господарювання, які мають відповідні документи.
Таким чином, вимога носить обмежувальний характер та має бути виключена з умов документації, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-30-001480-b, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
2. Уважно вивчивши Вашеу вимогу від 04.08.2020, 08:56. ID: UA-2020-07-30-001480-b.a1, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
Згідно статті 14 п.13 Закону України «Про публічні закупівлі» - «… В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація»
Вимога надання додаткових сертифікатів відповідності, сертифікати системи управління якості на підприємстві Учасника, протоколів випробувань, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукції закупівлі(товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань.
1. Уважно вивчивши Вашу Вимогу від 30.07.2020 року, щодо наявності у учасника документу, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу носить дискримінаційний характер, зокрема:
учасники, які здійснюють діяльність з продажу нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне, яка не передбачає наявності в продавця впровадженої системи управління якістю. При цьому відпуск нафтопродуктів здійснюється через партнерські АЗС інших суб'єктів господарювання, які мають відповідні документи.
Таким чином, вимога носить обмежувальний характер та має бути виключена з умов документації, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-30-001480-b, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
2. Уважно вивчивши Вашеу вимогу від 04.08.2020, 08:56. ID: UA-2020-07-30-001480-b.a1, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
Згідно статті 14 п.13 Закону України «Про публічні закупівлі» - «… В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація»
Вимога надання додаткових сертифікатів відповідності, сертифікати системи управління якості на підприємстві Учасника, протоколів випробувань, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукції закупівлі(товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань.
Уважно вивчивши Вашу вимогу від 04.08.2020, 08:56. ID: UA-2020-07-30-001480-b.a1, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
Згідно статті 14 п.13 Закону України «Про публічні закупівлі» - «… В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація»
Вимога надання додаткових сертифікатів відповідності, сертифікати системи управління якості на підприємстві Учасника, протоколів випробувань, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукції закупівлі(товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань.
учасники, які здійснюють діяльність з продажу нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне, яка не передбачає наявності в продавця впровадженої системи управління якістю. При цьому відпуск нафтопродуктів здійснюється через партнерські АЗС інших суб'єктів господарювання, які мають відповідні документи.
Таким чином, вимога носить обмежувальний характер та має бути виключена з умов документації, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-30-001480-b, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
2. Уважно вивчивши Вашеу вимогу від 04.08.2020, 08:56. ID: UA-2020-07-30-001480-b.a1, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
Згідно статті 14 п.13 Закону України «Про публічні закупівлі» - «… В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація»
Вимога надання додаткових сертифікатів відповідності, сертифікати системи управління якості на підприємстві Учасника, протоколів випробувань, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукції закупівлі(товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань.
1. Уважно вивчивши Вашу Вимогу від 30.07.2020 року, щодо наявності у учасника документу, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу носить дискримінаційний характер, зокрема:
учасники, які здійснюють діяльність з продажу нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне, яка не передбачає наявності в продавця впровадженої системи управління якістю. При цьому відпуск нафтопродуктів здійснюється через партнерські АЗС інших суб'єктів господарювання, які мають відповідні документи.
Таким чином, вимога носить обмежувальний характер та має бути виключена з умов документації, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-30-001480-b, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
2. Уважно вивчивши Вашеу вимогу від 04.08.2020, 08:56. ID: UA-2020-07-30-001480-b.a1, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
Згідно статті 14 п.13 Закону України «Про публічні закупівлі» - «… В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація»
Вимога надання додаткових сертифікатів відповідності, сертифікати системи управління якості на підприємстві Учасника, протоколів випробувань, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукції закупівлі(товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань.
1. Уважно вивчивши Вашу Вимогу від 30.07.2020 року, щодо наявності у учасника документу, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу носить дискримінаційний характер, зокрема:
учасники, які здійснюють діяльність з продажу нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне, яка не передбачає наявності в продавця впровадженої системи управління якістю. При цьому відпуск нафтопродуктів здійснюється через партнерські АЗС інших суб'єктів господарювання, які мають відповідні документи.
Таким чином, вимога носить обмежувальний характер та має бути виключена з умов документації, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-30-001480-b, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
2. Уважно вивчивши Вашеу вимогу від 04.08.2020, 08:56. ID: UA-2020-07-30-001480-b.a1, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
Згідно статті 14 п.13 Закону України «Про публічні закупівлі» - «… В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація»
Вимога надання додаткових сертифікатів відповідності, сертифікати системи управління якості на підприємстві Учасника, протоколів випробувань, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукції закупівлі(товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань.
Уважно вивчивши Вашу вимогу від 04.08.2020, 08:56. ID: UA-2020-07-30-001480-b.a1, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне:
Згідно статті 14 п.13 Закону України «Про публічні закупівлі» - «… В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація»
Вимога надання додаткових сертифікатів відповідності, сертифікати системи управління якості на підприємстві Учасника, протоколів випробувань, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукції закупівлі(товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій