Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична) (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2020-08-06-007405-a ● 69c484e0884f4986b3cea8ed40af4219
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01526394 |
Місцезнаходження: | 12440, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Зарічани |
Контактна особа: |
Тетяна Сіроватська +380974582861 narkozt@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 15:20 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична) (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова) - 1 комплект.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична) (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12440, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Зарічани, вул. Бердичівське шосе, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, акту приймання-передачі, рахунку. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 16:30 |
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.doc | |
06 серпня 2020 16:30 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
06 серпня 2020 16:30 |
ТД _ РЕНТГЕН.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про порушення законодавства
Дата подання: 10 серпня 2020 11:06
Дата відповіді: 13 серпня 2020 10:11
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши технічне завдання до предмета закупівлі, маємо зауважити, що в теперішньому його вигляді постачання та експлуатація обладнання, яке буде запропоноване за ним, буде неможливим через порушення норм чинного законодавства України, а саме ЗУ «Про внесення змін до деяких законів України у сфері використання ядерної енергії» від 18.09.2019 № 107-ІХ, де у пп. 4 п. 3. вказано: «статтю 17 доповнити частинами шостою і сьомою такого змісту: Забороняються ввезення на територію України, виробництво та прийняття в експлуатацію: нових рентгенівських апаратів без пристрою для здійснення автоматизованого контролю експозиції та дози (потужності дози);» Вимагаємо від Вас, шляхом внесення змін до тендерної документації, привести технічне завдання до вигляду, при якому б постачання та експлуатація запропонованого на торги обладнання, могли б проводитись у повній відповідності до чинного законодавства України, а саме додати до технічного завдання вимогу обов’язкової наявності в комплекті постачання пристрою для здійснення автоматизованого контролю експозиції та дози (потужності дози).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері використання ядерної енергії» від 18.09.2019 № 107-ІХ, рентгенівська система має бути укомплектована дозиметром та функцією AEC (Автоматичний контроль експозиції). В таблиці відповідності медико-технічним вимогам для закупівлі до системи рентгенівської діагностичної (Додаток 1 до тендерної документації) в п.3, п.п. 3.12 є вимога до АЕС, а в п.8, п.п. 8.4 вимога наявності дозиметра. Тому, враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави вносити зміни до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері використання ядерної енергії» від 18.09.2019 № 107-ІХ, рентгенівська система має бути укомплектована дозиметром та функцією AEC (Автоматичний контроль експозиції). В таблиці відповідності медико-технічним вимогам для закупівлі до системи рентгенівської діагностичної (Додаток 1 до тендерної документації) в п.3, п.п. 3.12 є вимога до АЕС, а в п.8, п.п. 8.4 вимога наявності дозиметра. Тому, враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави вносити зміни до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" |
2 099 340,00
UAH з ПДВ
|
2 099 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" #38406011 |
Переможець |
2 099 340,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2020 09:30
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 09:20
|
Договір поставки.pdf | укладений |
10 вересня 2020 18:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 23.11.2020 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін. |
Номер договору про закупівлю: | № 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
2 099 340,00
UAH (в тому числі ПДВ 137 340,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сума оплати по договору становить - 1962000.00 грн. без ПДВ. |