Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини 33110000-4 (46535 – Лікарсько - елюючий стеноз коронарної артерії, 62218 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, що виділяє лікарський засіб, 47732 – Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний, 17521 - Перфузійний балонний катетер для коронарної ангіопластики, 48160 - Стент периферичної артерії, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Периферійний балонний катетер для ангіопластики, з лікарським покриттям, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58174 - Катетер балонний для тромбектомії)
Очікувана вартість
2 643 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001514-a ● 6941d5f6c295450e928715327fc9ed2f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військово-медичний клінічний центр Південного регіону |
Код ЄДРПОУ: | 08199969 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Богданова Олена Георгіївна +380487258212 vmkstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 16:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 16:42 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2019 15:59 |
Очікувана вартість: | 2 643 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
13 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
585 шт
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини 33110000-4 (46535 – Лікарсько - елюючий стеноз коронарної артерії, 62218 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, що виділяє лікарський засіб, 47732 – Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний, 17521 - Перфузійний балонний катетер для коронарної ангіопластики, 48160 - Стент периферичної артерії, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Периферійний балонний катетер для ангіопластики, з лікарським покриттям, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58174 - Катетер балонний для тромбектомії) (джерело фінансування: Кошти державного бюджету)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 35 (тридцяти п`яти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 35 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 16:38 |
ТД стенти.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-12-001514-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 13 вересня 2019 16:23
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Прохання розділити Закупівлю на окремі лоти та внести в Медико-технічні вимоги зміни, так як наявні Медико-технічні вимоги передбачають закупівлю в одного виробника та унеможливлюють прийняття участі всіх виробників в торгах, що є зговором і порушенням Закону України про державні закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2019 15:47
На Ваше звернення надаємо відповідь. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Посилання на те, що наявні медико-технічні вимоги передбачають закупівлю в одного виробника та унеможливлюють прийняття участі всіх виробників в торгах є виключно непідтвердженими та необґрунтованими припущеннями.
На підставі викладеного, тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2019-09-12-001514-a, код за ДК 021:2015 (НК 024:2019) – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини 33110000-4 (46535 – Лікарсько - елюючий стеноз коронарної артерії, 62218 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, що виділяє лікарський засіб, 47732 – Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний, 17521 - Перфузійний балонний катетер для коронарної ангіопластики, 48160 - Стент периферичної артерії, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Периферійний балонний катетер для ангіопластики, з лікарським покриттям, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58174 - Катетер балонний для тромбектомії) залишено без змін.
Згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Посилання на те, що наявні медико-технічні вимоги передбачають закупівлю в одного виробника та унеможливлюють прийняття участі всіх виробників в торгах є виключно непідтвердженими та необґрунтованими припущеннями.
На підставі викладеного, тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2019-09-12-001514-a, код за ДК 021:2015 (НК 024:2019) – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини 33110000-4 (46535 – Лікарсько - елюючий стеноз коронарної артерії, 62218 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, що виділяє лікарський засіб, 47732 – Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний, 17521 - Перфузійний балонний катетер для коронарної ангіопластики, 48160 - Стент периферичної артерії, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Периферійний балонний катетер для ангіопластики, з лікарським покриттям, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58174 - Катетер балонний для тромбектомії) залишено без змін.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Інтегра Медікал #39860150 |
Переможець |
2 632 285,60
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 20:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 20:00
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 15:04
|
ДУ 411 3.pdf | зміни до договору |
22 січня 2020 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2019 14:10
|
ДУ 411 2.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2019 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 18:05
|
ДУ 411 1.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 18:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 17:29
|
дог 411.PDF | укладений |
15 жовтня 2019 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Проведення закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Проведення закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 411 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |