Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А 4
Очікувана вартість
1 499 743,33 UAH
UA-2020-07-06-002062-a ● 691a36108eb642689960d027141dd061
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108866 |
Вебсайт: | http://dp.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
Контактна особа: |
Юлія Гунько +380567565611 ufzbodnepr126@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 11:19 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 11:19 |
Очікувана вартість: | 1 499 743,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 498,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації. Категорія Замовника:відповідно п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19310 пачка
Папір офісний формату А 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49101, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Троїцька, 20-А, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 19:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 19:16 |
Додаток 4 Технічна специфікація зі змінами.doc | |
10 липня 2020 19:16 |
Зміни до ТД.doc | |
06 липня 2020 11:27 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії ст. 16 (2).docx | |
06 липня 2020 11:27 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
06 липня 2020 11:27 |
Додаток 6 Перелік інших документів.docx | |
06 липня 2020 11:27 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
06 липня 2020 11:27 |
ТД ГУНП.doc | |
06 липня 2020 11:27 |
Додаток 7 Відомості про учасника.docx | |
06 липня 2020 11:27 |
Оголошення .pdf | |
06 липня 2020 11:27 |
Додаток 3 Підстави по ст. 17.docx |
10 липня 2020 19:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 липня 2020 19:16 |
Додаток 4 Технічна специфікація зі змінами.doc
|
|||
10 липня 2020 19:16 |
Зміни до ТД.doc
|
|||
06 липня 2020 11:27 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії ст. 16 (2).docx
|
|||
06 липня 2020 11:27 |
Додаток 5 Проект договору.doc
|
|||
06 липня 2020 11:27 |
Додаток 6 Перелік інших документів.docx
|
|||
06 липня 2020 11:27 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
|
|||
06 липня 2020 11:27 |
ТД ГУНП.doc
|
|||
06 липня 2020 11:27 |
Додаток 7 Відомості про учасника.docx
|
|||
06 липня 2020 11:27 |
Оголошення .pdf
|
|||
06 липня 2020 11:27 |
Додаток 3 Підстави по ст. 17.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-06-002062-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 09 липня 2020 17:27
невідповідність технічних параметрів
Шановний Замовнику, в Додатку №4 до ТД окрім інших технічних вимог до паперу А4, ви визначаєте показник "Білизна, (СІЕ) 163% ±2% (клас А,В)", потрібно зазначити, що не існує паперу з таким показником білизни по СІЕ. Класу А відповідає папір з показником білизни - 170 ±3%, в той же час класу В відповідає папір з показником білизни 161±3%. Показника 163±2% - не існує. Також просимо уточнити ваші вимоги щодо класу паперу А чи В, бо вони суттєво різняться за ціною, при цьому всі інші технічні характеристики, які вказані вами повністю відповідають паперу класів В та В+. Враховуючи викладене вище, просимо вас внести зміни до Додатку №4 та визначити параметри білизни паперу на рівні 161±3 у відповідності до ISO 11475.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 19:14
Доброго дня! Внесемо зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-06-002062-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 липня 2020 13:38
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-07-06-002062-a на закупівлю «Папір офісний формату А 4» де Замовником виступає Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-07-06-002062-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення. Також просимо Вас додати в список підтверджуючих якість паперу документів надання копії сертифікату ISO 9001. Цей сертифікат є у наявності в кожного офіційного і сертифікованого виробника офісного паперу. Дана вимога дозволить Вам не допустити до тендеру учасників з неякісним папером сумнівного походження. Ці зміни забезпечать можливість прийняття участі максимальної кількості учасників з якісним офісним папером та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 14:14
Доброго дня!
В тендерну документацію 10 липня було внесено зміни. Замовник не заперечує надання будь яких інших документів від учасника.
В тендерну документацію 10 липня було внесено зміни. Замовник не заперечує надання будь яких інших документів від учасника.
Інформація про відміну
Дата відміни
22 липня 2020 11:19
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій