Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель за кодом ДК 021:2015 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Очікувана вартість
85 500,00 UAH
UA-2024-02-23-003023-a ● 675262124572467a908e79c624ff5168
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НОВГОРОДКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04367111 |
Вебсайт: | http://novgorodkivska.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 28200, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, смт. Новгородка, вул. Криворізька, буд. №11 |
Контактна особа: |
Ірина Процюк +380524120906 novgorodka@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 13:44 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 13:44 |
Очікувана вартість: | 85 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 427,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість послуг: 15 послуг (15 технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, наведених в Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, с. Куцівка, вул. Центральна (Гагаріна), 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, с.Куцівка, вул. Привокзальна 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, с. Спасове, вул. Зарічна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, с.Інгуло-Кам'янка, вул. Шевченка, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, с.Інгуло-Кам'янка, пров. Центральний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, с. Білозерне, вул.Миру, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, смт.Новгородка, вул. Центральна, 13 Ж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, смт Новгородка, вул. Центральна, 13 Е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, смт Новгородка, вул. Центральна, 13 К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, смт. Новгородка, вул. Центральна, 13 З
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, смт. Новгородка, вул. Центральна, 13 Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, с. Новоандріївка, вул. Центральна, 42-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, с. Новоандріївка, вул.Молодіжна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, с.Новомиколаївка, вул.Миру, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, с.Новомиколаївка, вул.Миру, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 робочих днів після підписання акту приймання – передачі наданих послуг. Замовник може здійснювати оплату вартості послуг по кожній розробленій технічній документації із землеустрою щодо інвентаризації земель або в цілому на підставі оформлених належним чином актів приймання – передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Платежі здійснюються органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка відповідно до черговості визначеної згідно постанови КМУ № 590 від 09.04.2021 року і Замовник звільняється від будь-якої відповідальності у разі затримки оплати за даним договором понад терміни зазначені у пункті 3.1. Договорі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2024 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 10:45 |
Тендерна документація та проєкт договору про закупівлю.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-23-003023-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Петрович Іван Іванович, Код ЄДРПОУ:3234712611
Дата подання: 07 березня 2024 07:08
НЕДОТРИМАННЯ ПРОЦЕДУРИ РОЗГЛЯДУ ТА ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" З ВРАХУВАННЯМ ПОСТАНОВИ КМУ № 1178 ВІД 12.10.2022
У відповідності до Протокольного рішення уповноваженої особи Новгородківської селищної ради № 16 від 06.03.2024, було відхилено тендерну пропозицію ФОП Петрович І.І. через ненадання довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.
Однак, при розгляді тендерної пропозиції, Замовником порушено положення статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. Особливостей, а саме: під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищезазначене, Уповноважений орган не надав Учаснику 24 години на усунення невідповідностей, а також не обгрунтував у рішенні підстави для не надання додаткової необхідності надавати Учаснику 24 години на усунення невідповідностей, через те, що Учасник не відповідає іншим вимогам тендерної документації, які не підлягають виправленню згідно з ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі".
В зв’язку з цим, Учасник вимагає дотримання від Замовника положень та вимог нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель, та розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Разом з тим повідомляємо, у випадку не надання Замовником можливості реалізувати таке право, Учасником буде подана скарга до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Однак, при розгляді тендерної пропозиції, Замовником порушено положення статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. Особливостей, а саме: під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищезазначене, Уповноважений орган не надав Учаснику 24 години на усунення невідповідностей, а також не обгрунтував у рішенні підстави для не надання додаткової необхідності надавати Учаснику 24 години на усунення невідповідностей, через те, що Учасник не відповідає іншим вимогам тендерної документації, які не підлягають виправленню згідно з ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі".
В зв’язку з цим, Учасник вимагає дотримання від Замовника положень та вимог нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель, та розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Разом з тим повідомляємо, у випадку не надання Замовником можливості реалізувати таке право, Учасником буде подана скарга до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 березня 2024 10:51
Абзац 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) визначає, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та / або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Учасник процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Петрович Іван Іванович 07.03.2024, в рамках проведення процедури закупівлі послуг за предметом закупівлі “Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель” за кодом ДК 021:2015 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги № UA-2024-02-23-003023-a, звернувся з вимогою щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозицій.
На виконання пункту 46 Особливостей уповноважена особа замовника надає наступну відповідь.
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Закон з урахуванням Особливостей містять перелік обов'язкових відомостей, які повинна містити тендерна документації, зокрема:
- кваліфікаційні критерії;
- підтвердження підстав по пункту 47 Особливостей;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що - підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам;
- проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
- строк дії тендерної пропозиції;
- вимоги до забезпечення;
- інформація про субпідрядника.
Поряд з цим, частина 2 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо надання «іншої інформації» відповідно до норми частин 2 статті 2 Закону це і є вимога замовника відповідно до пункту 2 “Інша інформація” розділу “Оцінка тендерної пропозиції” Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
У разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей."
Пункт 44 Особливостей визначає виключний перелік підстав для відхилення, за наявності якої (яких) замовник зобов'язаний відхилити учасника. Так, абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. При цьому, замовник зазначив про наявність підстави для відхилення у разі не надання вказаної вище довідки в довільній формі у тендерній документації.
Крім того, замовник під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Петрович І.І. взяв до уваги позицію Уповноваженого органу, яка викладена у листі № 3304-04_6037-06 відповідно до якої “У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.”
А також позицію контролюючого органу - Державної аудиторської служби України, щодо відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Із позицією ДАСУ у схожих ситуаціях можна ознайомитися у закупівлях, щодо яких проведений моніторинг. (Закупівля UA-2023-02-14-010014-a, Закупівля UA-2023-09-04-011714-a, UA-2023-12-19-003783-a).
Таким чином, враховуючи позицію Мінекономіки, як уповноваженого органу та ДАСУ, як органу, який здійснює контроль у сфері публічних закупівель, а також керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Петрович І.І.
Учасник процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Петрович Іван Іванович 07.03.2024, в рамках проведення процедури закупівлі послуг за предметом закупівлі “Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель” за кодом ДК 021:2015 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги № UA-2024-02-23-003023-a, звернувся з вимогою щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозицій.
На виконання пункту 46 Особливостей уповноважена особа замовника надає наступну відповідь.
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Закон з урахуванням Особливостей містять перелік обов'язкових відомостей, які повинна містити тендерна документації, зокрема:
- кваліфікаційні критерії;
- підтвердження підстав по пункту 47 Особливостей;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що - підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам;
- проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
- строк дії тендерної пропозиції;
- вимоги до забезпечення;
- інформація про субпідрядника.
Поряд з цим, частина 2 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо надання «іншої інформації» відповідно до норми частин 2 статті 2 Закону це і є вимога замовника відповідно до пункту 2 “Інша інформація” розділу “Оцінка тендерної пропозиції” Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
У разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей."
Пункт 44 Особливостей визначає виключний перелік підстав для відхилення, за наявності якої (яких) замовник зобов'язаний відхилити учасника. Так, абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. При цьому, замовник зазначив про наявність підстави для відхилення у разі не надання вказаної вище довідки в довільній формі у тендерній документації.
Крім того, замовник під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Петрович І.І. взяв до уваги позицію Уповноваженого органу, яка викладена у листі № 3304-04_6037-06 відповідно до якої “У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.”
А також позицію контролюючого органу - Державної аудиторської служби України, щодо відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Із позицією ДАСУ у схожих ситуаціях можна ознайомитися у закупівлях, щодо яких проведений моніторинг. (Закупівля UA-2023-02-14-010014-a, Закупівля UA-2023-09-04-011714-a, UA-2023-12-19-003783-a).
Таким чином, враховуючи позицію Мінекономіки, як уповноваженого органу та ДАСУ, як органу, який здійснює контроль у сфері публічних закупівель, а також керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Петрович І.І.
Номер вимоги: UA-2024-02-23-003023-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:33816242
Дата подання: 15 березня 2024 19:43
Щодо прийнятого рішення замовника
ПГІ “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” у складі комерційної пропозиції надав довідки у довільній формі, а саме: Лист №8 від 02.03.2024, Лист № 9 від 02.03.2024, Лист №11 від 02.03.2024, які відповідають суті вимог тендерної документації та підтверджують відсутність взаємодії з державою - агресором, відсутність реєстрації та праці на окупованих територіях, відсутність обмежувальних заходів встановлених законадавством України, у тому числі відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. На підставі вищезазначеного вимагаємо скасувати Протокольне рішення (Протокол) № 22 від 15.03.2024 Новгородківської СР .
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2024 16:37
Абзац 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) визначає, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та / або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Учасник процедури закупівлі ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” 15.03.2024, в рамках проведення процедури закупівлі послуг за предметом закупівлі “Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель” за кодом ДК 021:2015 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги № UA-2024-02-23-003023-a, звернувся з вимогою щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозицій, а саме:
“ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” у складі комерційної пропозиції надав довідки у довільній формі, а саме: Лист №8 від 02.03.2024, Лист № 9 від 02.03.2024, Лист №11 від 02.03.2024, які відповідають суті вимог тендерної документації та підтверджують відсутність взаємодії з державою - агресором, відсутність реєстрації та праці на окупованих територіях, відсутність обмежувальних заходів встановлених законадавством України, у тому числі відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. На підставі вищезазначеного вимагаємо скасувати Протокольне рішення (Протокол) № 22 від 15.03.2024 Новгородківської СР.”
На виконання пункту 46 Особливостей уповноважена особа замовника надає наступну відповідь:
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Закон з урахуванням Особливостей містять перелік обов'язкових відомостей, які повинна містити тендерна документації, зокрема:
кваліфікаційні критерії;
підтвердження підстав по пункту 47 Особливостей;
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію;
інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що - підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам;
проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
строк дії тендерної пропозиції;
вимоги до забезпечення;
інформація про субпідрядника.
Поряд з цим, частина 3 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо надання «іншої інформації» це і є вимога замовника відповідно до пункту 2 “Інша інформація” розділу “Оцінка тендерної пропозиції” Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
У разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
На виконання вказаної вимоги учасник надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».
Проте, учасником ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” не надано довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора. Зокрема, в листі №11 від 02.03.2024, наданому у складі тендерної пропозиції учасника, ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” лише повідомляє, що не перебуває під дією спеціальних економічних чи інших обмежувальних заходів відповідно до діючих норм (перелічені у вказаному листі), тоді як вимога чітко сформульована замовником - “про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора”.
Пункт 44 Особливостей визначає виключний перелік підстав для відхилення, за наявності якої (яких) замовник зобов'язаний відхилити учасника. Так, абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Крім того, замовник під час розгляду тендерної пропозиції ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” взяв до уваги позицію Уповноваженого органу, яка викладена у листі № 3304-04_6037-06 відповідно до якої “У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.”
А також позицію контролюючого органу - Державної аудиторської служби України, щодо відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Із позицією ДАСУ у схожих ситуаціях можна ознайомитися у закупівлях, щодо яких проведений моніторинг. (Закупівля UA-2023-02-14-010014-a, Закупівля UA-2023-09-04-011714-a, UA-2023-12-19-003783-a).
Таким чином, враховуючи позицію Мінекономіки, як уповноваженого органу, ДАСУ, як органу, який здійснює контроль у сфері публічних закупівель та керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ”.
Крім того, повідомляємо, що замовник не має правових підстав для скасування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції. А вимога ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” “скасувати Протокольне рішення (Протокол) № 22 від 15.03.2024” є некоректною. Свою позицію замовник обгрунтовує витягами із моніторингів Державної аудиторської служби України:
Моніторинг № UA-M-2023-02-13-000026, оголошення № UA-2022-12-15-022249-a “...Закон та Особливості не містять підстав для повторного розгляду тендерної пропозиції учасника торгів після оголошення переможця торгів…повторний розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Х» щодо її відповідності вимогам тендерної документації, було здійснене уповноваженої особою замовника на власний розсуд з метою виправлення своєї помилки та дискваліфікації учасника ТОВ «Х», що є поза межами врегулювання таких дій та рішень нормами Закону та суперечить вимогам пункту 38 Особливостей.”
Учасник процедури закупівлі ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” 15.03.2024, в рамках проведення процедури закупівлі послуг за предметом закупівлі “Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель” за кодом ДК 021:2015 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги № UA-2024-02-23-003023-a, звернувся з вимогою щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозицій, а саме:
“ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” у складі комерційної пропозиції надав довідки у довільній формі, а саме: Лист №8 від 02.03.2024, Лист № 9 від 02.03.2024, Лист №11 від 02.03.2024, які відповідають суті вимог тендерної документації та підтверджують відсутність взаємодії з державою - агресором, відсутність реєстрації та праці на окупованих територіях, відсутність обмежувальних заходів встановлених законадавством України, у тому числі відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. На підставі вищезазначеного вимагаємо скасувати Протокольне рішення (Протокол) № 22 від 15.03.2024 Новгородківської СР.”
На виконання пункту 46 Особливостей уповноважена особа замовника надає наступну відповідь:
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Закон з урахуванням Особливостей містять перелік обов'язкових відомостей, які повинна містити тендерна документації, зокрема:
кваліфікаційні критерії;
підтвердження підстав по пункту 47 Особливостей;
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію;
інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що - підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам;
проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
строк дії тендерної пропозиції;
вимоги до забезпечення;
інформація про субпідрядника.
Поряд з цим, частина 3 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо надання «іншої інформації» це і є вимога замовника відповідно до пункту 2 “Інша інформація” розділу “Оцінка тендерної пропозиції” Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
У разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
На виконання вказаної вимоги учасник надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».
Проте, учасником ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” не надано довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора. Зокрема, в листі №11 від 02.03.2024, наданому у складі тендерної пропозиції учасника, ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” лише повідомляє, що не перебуває під дією спеціальних економічних чи інших обмежувальних заходів відповідно до діючих норм (перелічені у вказаному листі), тоді як вимога чітко сформульована замовником - “про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора”.
Пункт 44 Особливостей визначає виключний перелік підстав для відхилення, за наявності якої (яких) замовник зобов'язаний відхилити учасника. Так, абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Крім того, замовник під час розгляду тендерної пропозиції ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” взяв до уваги позицію Уповноваженого органу, яка викладена у листі № 3304-04_6037-06 відповідно до якої “У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.”
А також позицію контролюючого органу - Державної аудиторської служби України, щодо відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Із позицією ДАСУ у схожих ситуаціях можна ознайомитися у закупівлях, щодо яких проведений моніторинг. (Закупівля UA-2023-02-14-010014-a, Закупівля UA-2023-09-04-011714-a, UA-2023-12-19-003783-a).
Таким чином, враховуючи позицію Мінекономіки, як уповноваженого органу, ДАСУ, як органу, який здійснює контроль у сфері публічних закупівель та керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ”.
Крім того, повідомляємо, що замовник не має правових підстав для скасування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції. А вимога ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” “скасувати Протокольне рішення (Протокол) № 22 від 15.03.2024” є некоректною. Свою позицію замовник обгрунтовує витягами із моніторингів Державної аудиторської служби України:
Моніторинг № UA-M-2023-02-13-000026, оголошення № UA-2022-12-15-022249-a “...Закон та Особливості не містять підстав для повторного розгляду тендерної пропозиції учасника торгів після оголошення переможця торгів…повторний розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Х» щодо її відповідності вимогам тендерної документації, було здійснене уповноваженої особою замовника на власний розсуд з метою виправлення своєї помилки та дискваліфікації учасника ТОВ «Х», що є поза межами врегулювання таких дій та рішень нормами Закону та суперечить вимогам пункту 38 Особливостей.”
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Петрович Іван Іванович |
42 000,00
UAH з ПДВ
|
29 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ДЗК" |
58 000,00
UAH з ПДВ
|
30 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ОК'ленд |
56 500,00
UAH з ПДВ
|
33 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕКТОАРЕАЛ" |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
34 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" |
39 000,00
UAH з ПДВ
|
39 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАНЧЕНКО ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
79 500,00
UAH з ПДВ
|
49 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС" |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
54 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Петрович Іван Іванович #3234712611 |
Відхилено |
29 999,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 14:34
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 березня 2024 00:00
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ДЗК" #44257730 |
Відхилено |
30 000,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 10:58
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 березня 2024 00:00
|
ПП ОК'ленд #35313265 |
Відхилено |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 10:41
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 березня 2024 00:00
|
ТОВ "ТЕКТОАРЕАЛ" #34629149 |
Відхилено |
34 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 11:06
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 березня 2024 00:00
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" #33816242 |
Відхилено |
39 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 11:06
|
|
ФОП "ПАНЧЕНКО ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ" #2831507735 |
Відхилено |
49 900,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 14:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 14:40
|
ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС" #44304146 |
Відхилено |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 14:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 12:14
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" #00709709 |
Відхилено |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 15:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2024 15:28
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій