Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 66170000-2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги, (послуги з приймання платежів від платників, їх переказ одержувачу та обробка платежів (в тому числі прив’язка кожного платежу до особового рахунку платника з подальшим внесенням до білінгової системи) із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення)
Очікувана вартість
41 700 000,00 UAH
UA-2024-12-04-004083-a 66cb314f4d274445885f2dda95f14cdc
Переговорна процедура
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

380442801536 igboiko@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: http://vodokanal.kiev.ua/ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
380442801536
igboiko@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 1 Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Так, Особливостями визначений окремий спрощений порядок виключно для проведення процедури відкритих торгів. При цьому будь-які особливості для переговорної процедури закупівлі Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 не затверджені.
Пунктом 3 Особливостей встановлено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону.
Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» відноситься до категорії замовників таких як: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону, а тому провадить господарську діяльність в частині здійснення закупівель товарів, робіт і послуг з дотриманням порядку, визначеного Законом, зокрема статті 40 Закону для переговорної процедури закупівлі, яка застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, передбачених частиною другою цієї статті за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Відповідно до частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків як відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником та/або існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Так, Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «ГЕРЦ» (далі – ТОВ «ФК «ГЕРЦ») було створено у 2015 році, 23.06.2015 зареєстровано як небанківську фінансову установу та 21.12.2015 отримано ліцензію НБУ на переказ коштів. Основними напрямками діяльності ТОВ «ФК «ГЕРЦ» є надання фінансових послуг з приймання та переказу коштів у національній валюті від Платників за житлово-комунальні послуги на користь постачальників таких житлово-комунальних послуг.
У своїй діяльності для надання фінансових послуг ТОВ «ФК «ГЕРЦ» використовує спеціальну комп’ютерну програму «Автоматизована система прийому та обліку комунальних платежів». Система забезпечує, серед іншого об’єднання даних з різних білінгових систем постачальників послуг в єдину квитанцію по кожному абоненту, що дозволяє касиру банку, використовуючи ці дані, здійснювати прийом платежів, шляхом пошуку платника в єдиній глобальній базі Системи, використовуючи будь-який із ідентифікаторів платника: штрих та QR код, розташований на рахунку, адреса, особистий рахунок будь-якого із постачальників послуг, платіжний код, номер телефону, ПІБ.
ТОВ «ФК «ГЕРЦ» є користувачем вказаної програми на умовах ліцензійного договору від 03.01.2019 № 1/19, укладеного з ТОВ «ГЕРЦ» (код ЄДРПОУ 30587514, вул. Єврейська, 2-А, м. Одеса, 65014), якому авторські майнові права належать згідно зі Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір № 19169, виданого 10.01.2007 Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України.
ТОВ «ФК «ГЕРЦ» має розгалужену партнерську мережу в м. Києві для здійснення приймання платежів, в яку входять програмно-технічні комплекси самообслуговування та касові відділення, мобільні додатки та веб-сайти. До партнерської мережі ТОВ «ФК «ГЕРЦ» входять АТ «Ощадбанк», АТ КБ «Приватбанк», АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК», АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» (Монобанк), АТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ», АТ АБ «РАДАБАНК», АТ АБ «УКРГАЗБАНК», АТ «УКРПОШТА», ТОВ «ПЛАТИСЕРВІС», ТОВ «ФК «СИСТЕМА», ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ МБК» (PORTMONE), ТОВ «ФК «ФЕНІКС» (ВПС «City24»), ТОВ «УНІВЕРСАЛЬНІ ПЛАТІЖНІ РІШЕННЯ» (IPAY), АТ «Акцент-Банк», АТ АБ «Південний».
Функціональність впровадженої спеціальної комп’ютерної програми «Автоматизована система прийому та обліку комунальних платежів» та розгалужена партнерська мережа в м. Києві для здійснення приймання платежів забезпечують виконання ПрАТ «АК «Київводоканал» умов впровадження системи менеджменту якості за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та максимально задовольняють потреби споживачів.
Згідно з технічними вимогами ПрАТ «АК «Київводоканал» щодо фінансових послуг з приймання та обробки платежів з використанням спеціального програмного забезпечення та на підставі наданого ТОВ «ФК «ГЕРЦ» документального підтвердження відповідності вказаним умовам, можна стверджувати про відсутність конкуренції з технічних причин через індивідуалізацію продукції. Так, саме з метою недопущення негативного результату впливу принципів конкуренції, Законом передбачено відхід від такого принципу, якщо з певних об’єктивних причин застосувати конкурентний принцип неможливо або недоцільно. Зокрема, коли використовується специфічне обладнання, програмне забезпечення. Заміна таких специфічних елементів спричинить технологічні перерви, додаткові суттєві витрати та зупинку роботи підприємства, що є неприпустиме.
На сьогодні ТОВ «ФК «ГЕРЦ» реалізовано прийом грошових коштів на власному веб-сайті www.gerc.ua та на веб-сайті КК «ЦКС» www.cks.com.ua. Прийом грошових коштів на таких сайтах можливий на користь кожного клієнта ТОВ «ФК «ГЕРЦ», який підписав договір із ТОВ «ФК «ГЕРЦ». Платники, зареєстровані на веб-сайтах www.gerc.ua та на www.cks.com.ua. щомісячно отримують рахунки-повідомлення, які містять інформацію про заборгованість та нарахування за житлово-комунальні послуги, у тому числі таких рахунках-повідомленнях відображається одночасно ідентифікована та синхронізована інформація Замовника.
У ТОВ «ФК «ГЕРЦ» наявна можливість приймання та обробки платежів, здійснених за надані послуги з водопостачання та водовідведення ПрАТ «АК «Київводоканал» із застосуванням іменної багатофункціональної електронної пластикової картки, запровадженої в місті Києві «Муніципальна картка «Картка киянина» без обов’язку платника щодо сплати додаткової комісії. Такий сервіс підтримується ТОВ «ФК «ГЕРЦ» на сайті www.cks.com.ua.
ТОВ «ФК «ГЕРЦ» володіє Сертифікатом погодження PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard/ Стандарт безпеки даних індустрії платіжних карток), що визнається міжнародними платіжними системами VISA та MASTERCARD. Сертифікат міжнародного зразку, видається англійською мовою, та підтверджує проходження перевірки власної платіжної інфраструктури ТОВ «ФК «ГЕРЦ» щодо забезпечення безпеки даних, які зберігаються, передаються та/або обробляються в інформаційній платіжній інфраструктурі ТОВ «ФК «ГЕРЦ» відповідно до міжнародного стандарту PCI DSS.
Отже, ПрАТ «АК «Київводоканал» здійснює закупівлю «ДК 021:2015: 66170000-2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги, (послуги з приймання платежів від платників, їх переказ одержувачу та обробка платежів (в тому числі прив’язка кожного платежу до особового рахунку платника з подальшим внесенням до білінгової системи) із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення)» із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення, яке потребує у тому числі захисту прав інтелектуальної власності.
Ураховуючи викладене, зазначену закупівлю ПрАТ «АК «Київводоканал» може здійснити, застосувавши переговорну процедуру закупівлі з урахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі, керуючись пунктом 2 частини першої статті 3 Закону.
Експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Експертний висновок ДП «Центр судової експертизи та експертних досліджень» № 016-АНО/24 від 10.09.2024.
2. Ліцензійний договір № 1/19 від 03.01.2019, Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 19169 від 10.01.2007.
3. Сертифікатом погодження PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard/ Стандарт безпеки даних індустрії платіжних карток), що визнається міжнародними платіжними системами VISA та MASTERCARD від 06.12.2023.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2024 10:42
Оскарження наміру укласти договір: 15 грудня 2024 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66170000-2: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги


На 2025 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 66170000-2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги, (послуги з приймання платежів від платників, їх переказ одержувачу та обробка платежів (в тому числі прив’язка кожного платежу до особового рахунку платника з подальшим внесенням до білінгової системи) із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення): послуги з приймання платежів від платників, їх переказ одержувачу та обробка платежів (в тому числі прив’язка кожного платежу до особового рахунку платника з подальшим внесенням до білінгової системи) із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення (ДК 021:2015: 66170000-2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки Замовника з Виконавцем за надані послуги здійснюються шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця, у 20-денний строк з дати підписання обома Сторонами Актів наданих послуг. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

04 грудня 2024 10:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фінансова компанія "ГЕРЦ"
#39763909
Переможець 41 700 000,00
UAH
04 грудня 2024 10:42

Документи

04 грудня 2024 10:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2024 10:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фінансова компанія "ГЕРЦ"
#39763909
41 700 000,00
UAH
Документи

Документи

04 грудня 2024 10:42
Електронний підпис