Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 158 Харківської міської ради Харківської області" за адресою: вул. Леся Сердюка, 46, м. Харків, 61184)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2021-02-23-002713-b ● 669c3036074e41f2bbe6345267a5089f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146274 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26 |
Контактна особа: |
Ліпейко Володимир Іванович 380577252484 ruo22@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 158 Харківської міської ради Харківської області" за адресою: вул. Леся Сердюка, 46, м. Харків, 61184
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61184, Україна, Харківська область, Харків, вул. Леся Сердюка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 10:28 |
Тех. завдання (ремонт 158).XLS | |
23 лютого 2021 10:27 |
2021 Інформація (ремонт 158).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-23-002713-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41964664
Дата подання: 18 березня 2021 21:05
Неправомірна дискваліфікація учасника
В рамках проведення спрощеної процедури закупівлі, за предметом: ДК «021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №158 Харківської міської ради Харківської області» №UA-2021-02-23-002713-b, 16 березня 2021 року, уповноваженою особою з проведення процедур закупівель І.С. Оробінським прийнято рішення про відхилення пропозиції ПП «Будівельне об’єднання «Центр-Буд-Україна», що оформлене протоколом №14 від 16.03.2021.
Приватне підприємство «Будівельне об’єднання «Центр-Буд-Україна» не погоджується з підставами відхилення, що оформлені протоколом №14 від 16.03.2021 , вважаємо їх такими, що суперечать Оголошенню про проведення процедури закупівлі, а також Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Відповідно до п.1 розділом 1 Переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (Додаток 3) Учасником у складі своєї пропозиції було надано Інформаційну довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про учасника (Довідка №27-2 від 27.02.2021), окрім того, учасником надано Цінову пропозицію за №27-1 від 27.02.2021 з інформацією, що містить електронну адресу Підприємства, а саме: vladkarlovka@i.ua. У зв’язку з чим, наше підприємство в повній мірі виконало умови п.1 розділу 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Інших підстав для відхилення не зазначено.
2. Відповідно до Додатку 6 Оголошення про проведення процедури закупівлі, учасником надано Довідку про досвід виконання аналогічного Договору від 27.02.2021 року за №27-5, яка містить інформацію щодо виконання робіт з поточного/капітального ремонтів, зокрема:
1) Договір №11 від 13.03.2020 «Капітальний ремонт АЗПСМ , приміщення , що знаходиться на балансі Максимівської сільської ради. Внутрішнє опорядження кімнат №1,№2,№5,№8.»
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, який розташований за адресою: 39509 Карлівський район, с. Максимівка, вул. Центральна UA-2020-03-17-000977-c.
На підтвердження виконання учасником завантажено скан-копію договору №11 від 13.03.2020 з усіма додатками, в тому числі з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат КБ-3 та Актом приймання виконаних будівельних робіт КБ-2, чим в повній мірі виконало умови, що визначені пунктом 4 розділом 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3)
2) Договір підряду №97/181 від 10.12.2019 предметом закупівлі якого є: «Капітальний ремонт зовнішнього пандусу в приміщенні Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області, що розташоване за адресою: Полтавська область, Карлівський район, м. Карлівка, вул. Полтавській шлях, 81 (І поверх) із виготовленням відповідної документації. UA-2019-11-19-001564-b.
На підтвердження виконання Договору учасником завантажено скан-копію зазначеного Договору з усіма додатками до Договору, в тому числі Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та актом виконаних робіт КБ-2, чим в повній мірі виконало умови, що визначені пунктом 4 розділом 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3)
3) Договір №22 від 16.04.2020 роботи по капітальному ремонту по заміні віконних та дверних блоків Попівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини. UA-2020-04-16-000940-c
На підтвердження виконання Договору учасником завантажено скан-копію зазначеного Договору з усіма додатками до Договору, в тому числі Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та актом виконаних робіт КБ-2, чим в повній мірі виконало умови, що визначені пунктом 4 розділом 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3)
4) Договір №4 від 19.04.2019 Поточний ремонт по заміні віконних блоків UA-2019-04-19-000207-c На підтвердження виконання Договору учасником завантажено скан-копію зазначеного Договору з усіма додатками до Договору, в тому числі Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та актом виконаних робіт КБ-2, чим в повній мірі виконало умови, що визначені пунктом 4 розділом 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3).
Таким чином, Приватним підприємством «Будівельне об’єднання «Центр-Буд-Україна» в повній мірі виконані умови Замовника закупівлі, зокрема до цінової пропозиції додані копії вищевказаних Договорів, окрім того учасником зазначена електронна адреса в «довільній формі», а саме в ціновій пропозиції.
Звертаємо увагу, що оскільки Замовником не визначено умов щодо надання мінімальної кількості Договорів, нами завантажено вищевказані Договори з Довідками КБ-3, кожен з яких окремо та в повній мірі підтверджує виконання пункту 4 розділу 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3).
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення Замовника, оформлене протоколом №14 від 16.03.2021.
Повідомляємо, що у разі незадоволення зазначеної Вимоги, Приватне підприємство «Будівельне об’єднання «Центр-Буд-Україна», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів буде змушене звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, до Держаудитслужби та до суду з відповідним позовом.
Розгорнути
Згорнути
Приватне підприємство «Будівельне об’єднання «Центр-Буд-Україна» не погоджується з підставами відхилення, що оформлені протоколом №14 від 16.03.2021 , вважаємо їх такими, що суперечать Оголошенню про проведення процедури закупівлі, а також Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Відповідно до п.1 розділом 1 Переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (Додаток 3) Учасником у складі своєї пропозиції було надано Інформаційну довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про учасника (Довідка №27-2 від 27.02.2021), окрім того, учасником надано Цінову пропозицію за №27-1 від 27.02.2021 з інформацією, що містить електронну адресу Підприємства, а саме: vladkarlovka@i.ua. У зв’язку з чим, наше підприємство в повній мірі виконало умови п.1 розділу 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Інших підстав для відхилення не зазначено.
2. Відповідно до Додатку 6 Оголошення про проведення процедури закупівлі, учасником надано Довідку про досвід виконання аналогічного Договору від 27.02.2021 року за №27-5, яка містить інформацію щодо виконання робіт з поточного/капітального ремонтів, зокрема:
1) Договір №11 від 13.03.2020 «Капітальний ремонт АЗПСМ , приміщення , що знаходиться на балансі Максимівської сільської ради. Внутрішнє опорядження кімнат №1,№2,№5,№8.»
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, який розташований за адресою: 39509 Карлівський район, с. Максимівка, вул. Центральна UA-2020-03-17-000977-c.
На підтвердження виконання учасником завантажено скан-копію договору №11 від 13.03.2020 з усіма додатками, в тому числі з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат КБ-3 та Актом приймання виконаних будівельних робіт КБ-2, чим в повній мірі виконало умови, що визначені пунктом 4 розділом 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3)
2) Договір підряду №97/181 від 10.12.2019 предметом закупівлі якого є: «Капітальний ремонт зовнішнього пандусу в приміщенні Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області, що розташоване за адресою: Полтавська область, Карлівський район, м. Карлівка, вул. Полтавській шлях, 81 (І поверх) із виготовленням відповідної документації. UA-2019-11-19-001564-b.
На підтвердження виконання Договору учасником завантажено скан-копію зазначеного Договору з усіма додатками до Договору, в тому числі Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та актом виконаних робіт КБ-2, чим в повній мірі виконало умови, що визначені пунктом 4 розділом 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3)
3) Договір №22 від 16.04.2020 роботи по капітальному ремонту по заміні віконних та дверних блоків Попівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини. UA-2020-04-16-000940-c
На підтвердження виконання Договору учасником завантажено скан-копію зазначеного Договору з усіма додатками до Договору, в тому числі Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та актом виконаних робіт КБ-2, чим в повній мірі виконало умови, що визначені пунктом 4 розділом 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3)
4) Договір №4 від 19.04.2019 Поточний ремонт по заміні віконних блоків UA-2019-04-19-000207-c На підтвердження виконання Договору учасником завантажено скан-копію зазначеного Договору з усіма додатками до Договору, в тому числі Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та актом виконаних робіт КБ-2, чим в повній мірі виконало умови, що визначені пунктом 4 розділом 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3).
Таким чином, Приватним підприємством «Будівельне об’єднання «Центр-Буд-Україна» в повній мірі виконані умови Замовника закупівлі, зокрема до цінової пропозиції додані копії вищевказаних Договорів, окрім того учасником зазначена електронна адреса в «довільній формі», а саме в ціновій пропозиції.
Звертаємо увагу, що оскільки Замовником не визначено умов щодо надання мінімальної кількості Договорів, нами завантажено вищевказані Договори з Довідками КБ-3, кожен з яких окремо та в повній мірі підтверджує виконання пункту 4 розділу 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3).
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення Замовника, оформлене протоколом №14 від 16.03.2021.
Повідомляємо, що у разі незадоволення зазначеної Вимоги, Приватне підприємство «Будівельне об’єднання «Центр-Буд-Україна», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів буде змушене звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, до Держаудитслужби та до суду з відповідним позовом.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2021 16:15
Пунктом 1 розділу 1 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (Додаток 3) ІНФОРМАЦІЇ про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 158 Харківської міської ради Харківської області" за адресою: вул. Леся Сердюка, 46, м. Харків, 61184) Учасникам у складі своєї пропозиції необхідно було надати саме Інформаційну довідку, складену у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), реквізити (номер рахунку, назва та МФО, адреса банку), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб), основний вид діяльності. Відсутність будь-якої інформації прописаної у вимогах до предмету закупівлі є підставою для відхилення пропозиції учасника згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Відповідно до пункту 4 розділу 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (Додаток 3) Учасником мала бути надана: «Копія зазначеного у довідці Договору (-ів), завірена належним чином. До копії аналогічного Договору Учасник додає копії довідок форми КБ-3 по зазначених об’єктах». У наданий Довідці про досвід виконання аналогічного Договору був зазначений Договір № 70 від 18.09.2020 з відсутньою довідкою форми КБ-3
Відповідно до пункту 4 розділу 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (Додаток 3) Учасником мала бути надана: «Копія зазначеного у довідці Договору (-ів), завірена належним чином. До копії аналогічного Договору Учасник додає копії довідок форми КБ-3 по зазначених об’єктах». У наданий Довідці про досвід виконання аналогічного Договору був зазначений Договір № 70 від 18.09.2020 з відсутньою довідкою форми КБ-3
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" |
448 905,83
UAH з ПДВ
|
448 905,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФАВОРИТ 2020 |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" |
520 824,00
UAH з ПДВ
|
520 824,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Білінський Сергій Сергійович |
540 144,00
UAH з ПДВ
|
540 144,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" #41964664 |
Відхилено |
448 905,83
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 14:29
|
ТОВ ФАВОРИТ 2020 #43646086 |
Відхилено |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 14:37
|
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" #14061407 |
Переможець |
520 824,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 14:00
|
ДУ 2 до 51-21 РЕМБУД.pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 14:10
|
ДУ 1 до 51-21.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 11:26
|
Дог 51-21 ремонт 158.pdf | укладений |
29 березня 2021 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.5.1 Договору № 51-21 від 24.03.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 51-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 51-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |