Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public highway of the local value О250920 Koryukivka - Naumivka - Perelyub - Pohoriltsi - Semenivka with entrance to the v. Baranivka on the part km 0+000 - km 37+300 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Контактна особа: |
Артеменко Ірина Анатоліївна +380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of capital constructure Chernihiv Regional State Administration |
National ID: | 04014246 |
Contact point: |
Artemenko Irina Anatolyevna +380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2020 11:24 |
Очікувана вартість: | 21 326 033,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 630000 UAH |
Publication date: | 27 травня 2020 16:43 |
Enquiries until: | 16 червня 2020 19:00 |
Complaints submission until: | до 22 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 червня 2020 19:00 |
Information
Estimated total value: | 21 326 033 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 106 700 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу послуг на строк не більше одного місяця. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2020 17:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2020 17:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Корюківка-Наумівка в Корюківському районі.docx | |
19 червня 2020 17:43 |
ТД зі змінами Корюківка-Наумівка в Корюківському районі.doc | |
27 травня 2020 16:44 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом.docx | |
27 травня 2020 16:44 |
Схема Корюківка-Наумівка Корюківський район.rar | |
27 травня 2020 16:44 |
ТЗ Корюківка-Наумівка в Корюківському районі.rtf |
19 червня 2020 17:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 червня 2020 17:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Корюківка-Наумівка в Корюківському районі.docx
|
|||
19 червня 2020 17:43 |
ТД зі змінами Корюківка-Наумівка в Корюківському районі.doc
|
|||
27 травня 2020 16:44 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом.docx
|
|||
27 травня 2020 16:44 |
Схема Корюківка-Наумівка Корюківський район.rar
|
|||
27 травня 2020 16:44 |
ТЗ Корюківка-Наумівка в Корюківському районі.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-21-000053 ● 353e7308d0884918a33516b7e253682b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.12.2020 № 79
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.12.2020 № 79
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-05-27-001875-c 27.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-27-001875-c: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У висновку моніторингу вказано, що учасник ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» у складі своєї тендерної пропозиції надав Підсумкову відомість ресурсів, відповідно до якої передбачено використання, зокрема, кущорізу та трамбівок ручних, які відсутні у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2020 № 492, чим не підтвердив наявність вищезазначеного обладнання. Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку, виходячи з наступного. Оскільки очікувана вартість закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, відповідно до ч.3 ст.10 Закону, оголошення про її проведення було додатково оприлюднено в електронній системі закупівель англійською мовою. Частиною 1 статті 28 Закону передбачено, що у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Відповідно до тендерної документації інформація про ціну тендерної пропозиції міститься у Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» та в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлені замовником у Технічному завданні (ДОДАТОК 8 до тендерної документації). Підпунктом 1.1 пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що на виконання ч. 1 ст. 28 Закону з метою не розкриття ціни учасника до аукціону в електронній системі закупівель в окремих файлах розміщуються: «Тендерна пропозиція» за формою, що наведена у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації та інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлені замовником у Технічному завданні (ДОДАТОК 8 до тендерної документації), а саме: 1) договірна ціна; 2) розрахунки до договірної ціни: • заробітної плати (розмір надбавок, доплат тощо, встановлених Галузевою, Генеральною угодами або внутрішніми документами підприємства, розмір питомої ваги робітників може бути підтверджений у вигляді довідки, складеної у довільній формі); • прибутку; • адміністративних витрат; • інших витрат (у разі наявності): - розрахунки на відрядження будівельних органiзацiй на місце надання послуг; - розрахунок на доплати працiвникам у зв'язку з втратами часу на проїзд вiд мiсця розмiщення будiвельної органiзацiї (збірного пункту) до місця надання послуг і назад; - розрахунки на перевезення робітників будiвельних органiзацiй автомобiльним транспортом; - розрахунки на перебазування будівельних організацій або їх структурних виробничих підрозділів тощо; • податку; 3) локальні кошториси; 4) розрахунок загально-виробничих витрат до локальних кошторисів; 5) підсумкова відомість ресурсів; 6) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності) (у разі вастосування орендованої техніки вартість машино-години визначається на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машині механізмів в регіоні); 7) підтвердження вартості матеріальних ресурсів (приймаються за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку матеріалів в регіоні мінімум від двох постачальників) – прас-листи, цінові пропозиції тощо; 8) розрахунок показників вартості загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі аналізу фактичних загальновиробничих витрат за попередній звітній період (рік); 9) розрахунок показників вартості на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі обґрунтованих адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітній період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період за Актами КБ-2в). У підпункті 1.4 пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко зазначено, що «у зв'язку з тим, що очікувана вартість закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у ч. 3 ст. 10 Закону, розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється замовником до проведення електронного аукціону. На підставі цього, у відповідності до ч. 1 ст. 28 Закону – у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, в електронній системі закупівель учасником розміщуються документи в окремих файлах: - документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; - документи, що містять розрахунки згідно з технічним описом предмету закупівлі та тендерна пропозиція за формою, що наведена у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації.». Учасником ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» було виконано дану вимогу тендерної документації та на момент розгляду документів його тендерної пропозиції Замовнику були доступні для перевірки документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі. На виконання вимог Додатку №2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2020 № 492 та належним чином підтверджено всі позиції техніки, що в ній зазначені. Оскільки учасником було надано всі документи, що відповідали вимогам тендерної документації, його було допущено до аукціону. За результатами аукціону електронною системою закупівель визначено пропозицію учасника ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» найбільш економічно вигідною. Після завершення аукціону Замовнику стали доступні для перевірки документи, що містять інформацію про ціну тендерної пропозиції (розрахунки згідно з технічним описом предмету закупівлі та тендерна пропозиція за формою, що наведена у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації). На підтвердження вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» у складі своєї тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів, відповідно до якої передбачено використання, зокрема, кущорізу та трамбівок ручних. Зазначення даного інструменту у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2020 №492 було необов’язковим, оскільки, відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 затрати по даному інструменту відносяться до загальновиробничих витрат та вартість 1 маш/год по них складає 0 гривень. Крім того, наявність даного інструменту жодним чином не впливає на здатність учасника виконувати роботи. Враховуючи викладене, учасником ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» повністю підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, тому у Замовника були відсутні підстави для його відхилення відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Зважаючи на викладене, у діях Замовника відсутні порушення діючого законодавства про публічні закупівлі при проведенні процедури відкритих торгів: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)», оголошення UA-2020-05-27-001875-c.
2021-01-21 17:41:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 12:27
|
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2020 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" |
19 837 248,00
UAH з ПДВ
|
19 837 248,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" |
20 632 090,00
UAH з ПДВ
|
20 632 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" #03448244 |
Переможець |
19 837 248,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 14:15
|
36_2.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 14:25
|
36_1.pdf | зміни до договору |
21 липня 2020 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 12:46
|
36 | укладений |
21 липня 2020 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення суми та строку надання попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |