Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 38555228 |
Вебсайт: | https://if.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івана Франка, 6 |
Контактна особа: |
Якуб'як Андрій Васильович +380342596534 yakubiak@if.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2023 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 248 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 242,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює розрахунок протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після поставки товару та підписання Сторонами акту приймання-передачі товару, на поточний рахунок Постачальника, при умові наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 11:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 10:46 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
11 серпня 2023 10:46 |
Проєкт Договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-28-000002 ● 475067a364dd4939aab58600e6d2fc84
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 10:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2023 №55-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.08.2023 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-08-11-002795-a 11.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 13:03:47
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Легкові автомобілі код ДК 021:2015 - 34110000-1 (Спеціалізований оперативний автомобіль на базі легкового автомобіля (мікроавтобус))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-11-002795-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-31 12:25:53
Відповідь замовника на пояснення
Пояснення
Розмір бюджетного призначення закупівлі Спеціалізованого оперативного автомобіля на базі легкового автомобіля (мікроавтобуса) Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області визначався відповідно до Плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що закуповуються за кошти міжнародної технічної допомоги в рамках проекту: «Підвищення рівня безпеки населення у транскордонному регіоні шляхом посилення спільних заходів з навчання та співробітництва у сфері управління надзвичайними ситуаціями — BRIDGE», та становить 82 000 євро і відповідно до курсу InforEuro (статичний валютний конвертер, який надає офіційний щомісячний обліковий курс Європейської комісії для євро та курси конвертації, які встановлює Офіцер з бухгалтерського обліку Європейської комісії відповідно до статті 19 Фінансового регламенту) станом на серпень місяць 2023 року становить 40,66158 євро за одну гривню.
Таким чином розмір бюджетного призначення закупівлі Спеціалізованого оперативного автомобіля на базі легкового автомобіля (мікроавтобуса) Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області становить відповідно до курсу InforEuro 3 334 249,59 гривень.
Також відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) здійснено надсилання запитів для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до відповідей на запити цінових пропозицій та методики визначення очікуваної вартості відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) очікувана вартість становить 3 248 400,00 гривень.
Визачивши що найбільш економічно вигідним є методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі і тендер оголошено на суму 3 248 400,00 гривень.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://if.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-zakupivel/aparatgu
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до досвіду експлуатації аналогічних транспортних засобів в підрозділах системи ДСНС, який довів їх економічну доцільність застосування при перевезенні особового складу, практичність експлуатації та обслуговування.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " |
3 188 000,00
UAH
|
3 188 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " #38347611 |
Переможець |
3 188 000,00
UAH
|
22 серпня 2023 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 14:49
|
Договір 156.pdf | укладений |
04 вересня 2023 14:47
|