Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 "90910000-9 Cleaning services (Cleaning services)"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Наташа +380443515925 shchyra_nv@uksatse.aero |
Додаткові контактні особи: |
Шекун Іван Валерійович +3803516581 Shekun_IV@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE |
National ID: | 19477064 |
Contact point: |
Natasha +380443515925 shchyra_nv@uksatse.aero |
Additional contacts: |
Шекун Іван Валерійович +3803516581 Shekun_IV@uksatse.aero |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 11:16 |
Очікувана вартість: | 8 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,90% |
Publication date: | 27 травня 2020 16:49 |
Enquiries until: | 20 червня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 26 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 червня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 8 900 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 80 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,90 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
All documents prepared by the customer are presented in Ukrainian.
Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to the goods, works or services purchased, provided by existing international or national standards, norms and regulations, are set out in the language of their common application.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
If there are documents in another language in the tender offer, there must be a translation into Ukrainian. The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer and may be certified by the Bidder's seal, if used, or may be notarized or legalized in the prescribed manner. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Copies of documents in Russian drawn up by the participant in previous periods or provided by third parties or institutions, such as: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters of response, technical specifications, certificates, quality passports, employment records, etc.
Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to purchased goods, works or services are provided by existing international or national standards, norms and rules, cases when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion ( in particular, but not exclusively, Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (trademarks for goods and services), are set out in the language of their generally accepted application.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги щомісячно не пізніше двадцяти банківських днів після отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідний період. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2020 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 15:33 |
Зміни_1 до ТД_прибирання.pdf | |
18 червня 2020 15:33 |
ТД нова редакція зміни _1 послуги з прибирання.doc |
18 червня 2020 15:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2020 15:33 |
Зміни_1 до ТД_прибирання.pdf
|
|||
18 червня 2020 15:33 |
ТД нова редакція зміни _1 послуги з прибирання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація не містить окремих вимог щодо надання документів на підтвердження наявності саме двох складських приміщень та двох офісних, оскільки, встановлення даних кількісних обмежень є необґрунтованим. Достатньо надання документів підтвердження наявності 1 офісного та 1 складського приміщення.
Вимоги про усунення порушення
Учасником ТОВ «І Н В А Й Т» було надано описову довідку учасника про наявність 2-х тракторів (власного та залученого). На підтвердження наявності техніки для прибирання снігу надано договір фінансового лізингу за яким передано лізингоутримувачу предмет лізингу трактор Беларус 320.4 з комплектацією бульдозерним обладнанням та описова довідка учасника містить п. 81 де вказано наявність в учасника «ковш для трактора».
Учасником ТОВ «І Н В А Й Т» було надано описову довідку учасника про наявність 2-х тракторів (власного та залученого). На підтвердження наявності техніки для прибирання снігу надано договір фінансового лізингу за яким передано лізингоутримувачу предмет лізингу трактор Беларус 320.4 з комплектацією бульдозерним обладнанням та описова довідка учасника містить п. 81 де вказано наявність в учасника «ковш для трактора».
- на підтвердження наявності власної техніки надано свідоцтво про державну реєстрацію ;
- на підтвердження наявності залученої техніки надано копію діючого на дату подання договору лізингу та технічний паспорт.
Натомість відхилення Вашої тендерної пропозиції з підстави не підтвердження техніки з прибирання снігу, що на вашу думку, повинно застосовуватись і до ТОВ "Інвайт" не є у вашому розумінні правильним, адже Ваша пропозиція відхилена у зв'язку з непідтвердженням техніки для прибирання снігу. Більш того Вами й не усунуто порушення з цього приводу протягом 24 годин, яке вимагав замовник, а натомість взагалі в довідці про наявність МТБ внесено зміни в найменування техніки та видалено техніку для прибирання снігу (снігоприбирачі 3 одиниці), яку Замовник у своїй вимозі просив підтвердити.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-05-000006 ● 881478a9f4fe4c24b375be0d5c167d3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-05-27-007542-b 27.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок про результати моніторингу. ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ (далі Замовник, Украерорух) розглянуто висновок Держаудитслужби про результати моніторингу (UA-M-2020-08-05-000006) який оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу щодо закупівлі згідно ДК 021:2015:90910000-9 — Послуги з прибирання (ідентифікатор UA-2020-05-27-007542-b). Так, за результатами проведеного моніторингу Держаудитслужбою встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – в частині відсутності в річному плані інформації про місцезнаходження Замовника, а також норм частини першої статті 24 Закону – в частині не оприлюднення роз’яснення щодо тендерної документації. З виявленими порушеннями Замовник не може погодитись, беручи до уваги наступне. Щодо відсутності в річному плані інформації про місцезнаходження Замовника Річний план вказаної закупівлі (ідентифікатор плану UA-P-2020-03-23-006143-b) оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 23.03.2020 о 15:52. Слід врахувати, що з 19.04.2020 введено в дію нову редакцію Закону України «Про публічні закупівлі», яка поміж іншого, встановлює вимоги до інформації в річному плані закупівель, які повинні бути обов’язково включені до нього, зокрема і інформація про місцезнаходження Замовника. Водночас, до введення в дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» при заповнені форми річного плану закупівель Замовники керувались наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 №490, який зокрема, не передбачав заповнення інформації про місцезнаходження Замовника. Як ви знаєте закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи (стаття 58 Конституції України). Беручи до уваги викладене, Замовник публікуючи річний план закупівель 23.03.2020 (ідентифікатор плану UA-P-2020-03-23-006143-b) не мав по-перше, законодавчих підстав заповнення інформації про місцезнаходження Замовника, по-друге, технічних можливостей їх заповнення, бо на дату його публікації діяла інша норма Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, при публікації річного плану закупівель Замовник діяв виключно в рамках чинного законодавства, а тому порушень вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону не вбачається. Щодо не оприлюднення роз’яснення щодо тендерної документації По-перше, під час проведення закупівлі згідно ДК 021:2015:90910000-9 — Послуги з прибирання (ідентифікатор UA-2020-05-27-007542-b) звернення за роз’ясненнями закінчились 20.06.2020 о 15:00, до цього часу подано лише одне запитання до процедури (дата подання 28.05.2020 о 10:20) на яке надано відповідь у встановлені Законом строки (дата відповіді 02.06.2020 о 11:17). Тому, Замовником не порушено норми частини першої статті 24 Закону в частині не оприлюднення роз’яснення щодо тендерної документації. По-друге, подана 31.07.2020 вимога ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», яка подана у порядку передбаченому частини 3 статті 31 Закону, та не відповідь на неї Замовником, цілком логічно не стосується порушення вимог частини першої статті 24 Закону. Водночас, слід все ж таки звернути увагу, що дійсно 31.07.2020 о 20:38 год. в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс». Відповідно до частини 3 статті 31 Закону замовник зобов'язаний надати відповідь на вимогу не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тобто, відповідно до частини 3 статті 31 Закону строк надання замовником відповіді на вимогу – до 05.08.2020. Натомість в наступний робочий день після оприлюднення вимоги в електронній системі закупівель - 03.08.2020 Замовник уже не мав технічної можливості надати відповідь через майданчик zakupki.prom.ua у зв’язку із закінченням строку оскарження результатів прекваліфікації 02.08.2020 о 00:00 год. З приводу вказаного, 04.08.2020 було надіслано запит на майданчик zakupki.prom.ua, а в подальшому і на ДП «ПРОЗОРО з наданням роз’яснень (запити та відповіді на запити додаються). Враховуючи викладене, на підставі абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону заперечуємо щодо встановлених порушень у висновку беручи до уваги вищезазначене.
2020-09-09 15:00:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "Клінінг-Про" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 13:47
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 13:42
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 13:44
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Переможець |
8 794 890,89
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 13:31
|
Звіт про виконання договору №4-390_2020.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 14:58
|
Договір № 4-390_2020 ТОВ ІНВАЙТ.pdf | укладений |
18 серпня 2020 14:55
|