Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта: «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
105 270,00 UAH
UA-2021-09-28-010484-b 618d9b995e4041038bbecf688b77ed67
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 16:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 16:43
Початок аукціону: 08 жовтня 2021 11:33
Очікувана вартість: 105 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта: «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Мистецькі Ворота
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2021  —  20 квітня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Замовник оплачує вартість виконаних Робіт або окремих етапів (обсягів) Робіт на підставі належним чином оформлених (відповідно до умов Договору) актів здачі-приймання виконаних робіт з технічного нагляду. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2021 16:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 16:48
Проект Договору.docx
28 вересня 2021 16:48
Оголошення.doc
28 вересня 2021 16:47
Додаток 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2021 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович 49 990,00
UAH з ПДВ
49 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Іванов Михайло Валентинович" 56 000,00
UAH з ПДВ
49 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" 80 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2021 15:33
Електронний підпис
07 жовтня 2021 15:32
Копія установчі.PDF
07 жовтня 2021 15:32
Оригiнали_документiв.PDF
07 жовтня 2021 15:32
Листи відгуки.PDF
07 жовтня 2021 15:32
договір 72.PDF
07 жовтня 2021 15:32
Проект договору.PDF
07 жовтня 2021 15:32
Довідки.PDF

Публічні документи

07 жовтня 2021 12:13
Електронний підпис
07 жовтня 2021 12:12
інформ. тенд..pdf
07 жовтня 2021 12:12
договора аналог.pdf
07 жовтня 2021 12:12
іден.код.pdf
07 жовтня 2021 12:12
Лист відгук (Іванов)-1.pdf
07 жовтня 2021 12:12
тех завд.pdf
07 жовтня 2021 12:12
установчі документи.pdf
07 жовтня 2021 12:12
сертифікат.pdf
07 жовтня 2021 12:12
Лист відгук (Іванов).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович

ФОП "Іванов Михайло Валентинович"

ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович
#2294303257
Переможець 49 460,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 12:38

Документи

19 жовтня 2021 12:38
Електронний підпис
19 жовтня 2021 12:37
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович
#2294303257
49 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2021 12:38
Електронний підпис
19 жовтня 2021 12:37
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2023 16:49
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2023 16:45
Дод_угода_7_від_07_11_2023.pdf зміни до договору
07 листопада 2023 16:40
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2023 08:33
Дод. угода № 6 від 20.03.2023.pdf зміни до договору
21 березня 2023 08:31
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 15:35
Дод. угода № 5 від 26.12.2022.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 15:33
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2022 12:47
Дод. угода № 4.pdf зміни до договору
07 грудня 2022 10:18
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2022 16:27
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
21 квітня 2022 16:26
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2022 12:30
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
24 березня 2022 12:29
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 14:17
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 14:17
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 11:12
Договір № 97.pdf укладений
04 листопада 2021 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. договору
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. договору
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2. договору
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 1.2. договору у зв'язку із продовженням виконанння будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1, 10.1. договору
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1 договору у зв'язку з виділенням фінансування.
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 48 211,63
UAH