Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ ПРИДНІПРОВСЬКА" |
Код ЄДРПОУ: | 01111598 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Полтавська обл., місто Кременчук, ПРОВУЛОК ПАВЛІВСЬКИЙ, будинок 1/4 |
Контактна особа: |
Головко Тетяна Володимирівна 0672690186 VUZLOVALIK@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2020 12:38 |
Очікувана вартість: | 927 699,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 277,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата має бути перерахована Виконавцю протягом 10-ти банківських днів з моменту підпису рахунку та акту виконаних робіт згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України. Замовник має право на відстрочення платежів строком до 30 календарних днів (у разі виробничої необхідності). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2020 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2020 16:55 |
Перелік змін від 02.12.2020р..doc | |
02 грудня 2020 16:55 |
Тендерна документація.doc | |
01 грудня 2020 15:26 |
Перелік змін від 01.12.2020р..doc | |
25 листопада 2020 08:08 |
Тендерна документація.doc |
02 грудня 2020 16:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 грудня 2020 16:55 |
Перелік змін від 02.12.2020р..doc
|
|||||||||
02 грудня 2020 16:55 |
Тендерна документація.doc
|
|||||||||
01 грудня 2020 15:26 |
Перелік змін від 01.12.2020р..doc
|
|||||||||
25 листопада 2020 08:08 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-19-000031 ● e07d81d776744e4e8d2840bc73d63c4f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.01.2021 № 2
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 20.01.2021 № 2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2020-11-20-009876-c, 20.11.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-18 15:21:23
виявлено в результаті моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за договором про закупівлю послуг за публічні кошти від 28.12.2020 № 526 на суму 824424 грн. без ПДВ з ФОП Лур'є Юлією Володимирівною - ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги із дієтичного харчування пацієнтів Замовника) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2020-11-20-009876-c), а саме: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інфо-рмації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції та при внесенні змін, що вносилися до тендерної документації, які було розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації разом із змінами до тендерної документації не було оприлюднено в окремому документі перелік змін від 25.11.2020, що вносилися, а також переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надав лист - відгук наявності у ФОП Лур'є Юлії Володимирівни досвіду виконання аналогічного договору.
Так, як визначено торги такими, що відбулися та укладено договір про за-купівлю від 28.12.2020 № 526 на суму 824424 грн. без ПДВ з ФОП Лур'є Юлі-єю Володимирівною- ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги із дієтичного харчування пацієнтів Замовника) то вищевикладені недоліки усуваємо шляхом оприлюднення в окремому документі переліку змін від 25.11.2020, що вносилися до тендерної документації проведеної процедури закупівлі UA-2020-11-20-009876-c, не допущенням в подальшому публікації оголошення про проведення відкритих торгів без інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції та зобов’язань переможця процедур закупівлі оприлюднення в електронній системі закупівель лист - відгуку наявності досвіду виконання аналогічного договору відповідно до усіх договорів, які було було розміщено та відображено в елек-тронній системі закупівель.
- до змін від 01.12.2020 р. (UA-2020-11-20-009876-c (Перелік змін до тендерної документації)).doc
- до змін від 02.12.2020 р. (UA-2020-11-20-009876-c (Перелік змін до тендерної документації)) - копия.doc
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Так, як визначено торги такими, що відбулися та укладено договір про за-купівлю від 28.12.2020 № 526 на суму 824424 грн. без ПДВ з ФОП Лур'є Юлі-єю Володимирівною- ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги із дієтичного харчування пацієнтів Замовника) то вищевикладені недоліки усуваємо шляхом оприлюднення в окремому документі переліку змін від 25.11.2020, що вносилися до тендерної документації проведеної процедури закупівлі UA-2020-11-20-009876-c, не допущенням в подальшому публікації оголошення про проведення відкритих торгів без інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції та зобов’язань переможця процедур закупівлі оприлюднення в електронній системі закупівель лист - відгуку наявності досвіду виконання аналогічного договору відповідно до усіх договорів, які було було розміщено та відображено в елек-тронній системі закупівель.
2021-02-18 18:12:13
- Звіт про усунення порушень.doc
- до змін від 01.12.2020 р. (UA-2020-11-20-009876-c (Перелік змін до тендерної документації)).doc
- до змін від 02.12.2020 р. (UA-2020-11-20-009876-c (Перелік змін до тендерної документації)) - копия.doc
- Звіт про усунення порушень.doc
- до змін від 01.12.2020 р. (UA-2020-11-20-009876-c (Перелік змін до тендерної документації)).doc
- до змін від 02.12.2020 р. (UA-2020-11-20-009876-c (Перелік змін до тендерної документації)) - копия.doc
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель
2021-06-22 13:03:35
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лур'є Юлія Володимирівна #3031636406 |
Переможець |
824 424,00
UAH
|
11 грудня 2020 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 12:29
|
Договор ФОП Лур'є Юлія Володимирівна.pdf | укладений |
28 грудня 2020 12:27
|