Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2021-01-11-000936-a ● 60cf65d500d54bfc9e8f4a30b653edbb
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899673 |
Місцезнаходження: | 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4 |
Контактна особа: |
Вікторія Вітер +380950672358 vikilake85@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2021 14:29 |
Очікувана вартість: | 85 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2784 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Ламана, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2021 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2021 12:17 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-11-000936-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Тарасенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3148208078
Дата подання: 22 січня 2021 14:51
відсутні документи що підтверджують якість
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що у Учасника ФОП Хамаза Людмила Григорівна відсутні жодні документи, які підтверджують якість матеріалів, однак у Ваших технічних вимогах чітко прописаний пункт, щодо підтвердження якості матеріалів, які будуть використовуватися, а саме:
- якість матеріалів, які будуть використовуватись, повинна відповідати нормативним документам (ДСТУ, ТУ, тощо), та підтверджуватись сертифікатом або паспортом якості виробника у складі тендерної пропозиції.
Однак Учасником ФОП Хамаза Л.Г. не було надано жодного документа навіть у довідки у довільній формі, що суперечить умовам закуплі, тому ми вимагаємо дискваліфікувати Учасника ФОП Хамаза Л.Г. та перейти до розгляду наступного Учасника
Розгорнути
Згорнути
- якість матеріалів, які будуть використовуватись, повинна відповідати нормативним документам (ДСТУ, ТУ, тощо), та підтверджуватись сертифікатом або паспортом якості виробника у складі тендерної пропозиції.
Однак Учасником ФОП Хамаза Л.Г. не було надано жодного документа навіть у довідки у довільній формі, що суперечить умовам закуплі, тому ми вимагаємо дискваліфікувати Учасника ФОП Хамаза Л.Г. та перейти до розгляду наступного Учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 10:20
Щодо вашої вимоги повідомляємо наступне. Учасником якого визнано переможцем надано лист повідомлення про те, що відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29.12.2017р. №500 "Про скасування національних нормативних документів" сертифікація на витратні матеріали не підлягають обов'язковій сертифікації.
Номер вимоги: UA-2021-01-11-000936-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Тарасенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3148208078
Дата подання: 25 січня 2021 12:21
ВІДСУТНІ ДОКУМЕНТИ ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ЯКІСТЬ
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу ЩЕ РАЗ на те, що у Учасника ФОП Хамаза Людмила Григорівна відсутні жодні документи, які підтверджують якість матеріалів, однак у Ваших технічних вимогах чітко прописаний пункт, щодо підтвердження якості матеріалів, які будуть використовуватися, а саме:
- якість матеріалів, які будуть використовуватись, повинна відповідати нормативним документам (ДСТУ, ТУ, тощо), та підтверджуватись сертифікатом або паспортом якості виробника у складі тендерної пропозиції.
Чітко прописана вимога, що даний документ повинен бути саме у складі пропозиції, а цього документу не має, де Ви його побачили?????????
А також надаємо відповідь на Вашу відписку в якій Ви посилаєтесь на якийсь лист повідомлення про те, що відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29.12.2017р. №500 "Про скасування національних нормативних документів" сертифікація на витратні матеріали не підлягають обов'язковій сертифікації., що даного листа повідомлення НЕ МАЄ у складі тендерної пропозиції Учасника Хамаза Л.Г.
Тому ми вимагаємо дискваліфікувати Учасника ФОП Хамаза Л.Г. за невідповідність тендерної документації умовам закупівлі та перейти до розгляду наступного Учасника
Розгорнути
Згорнути
- якість матеріалів, які будуть використовуватись, повинна відповідати нормативним документам (ДСТУ, ТУ, тощо), та підтверджуватись сертифікатом або паспортом якості виробника у складі тендерної пропозиції.
Чітко прописана вимога, що даний документ повинен бути саме у складі пропозиції, а цього документу не має, де Ви його побачили?????????
А також надаємо відповідь на Вашу відписку в якій Ви посилаєтесь на якийсь лист повідомлення про те, що відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29.12.2017р. №500 "Про скасування національних нормативних документів" сертифікація на витратні матеріали не підлягають обов'язковій сертифікації., що даного листа повідомлення НЕ МАЄ у складі тендерної пропозиції Учасника Хамаза Л.Г.
Тому ми вимагаємо дискваліфікувати Учасника ФОП Хамаза Л.Г. за невідповідність тендерної документації умовам закупівлі та перейти до розгляду наступного Учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 16:30
В спрощеній закупівлі передбачено, що Замовник залишає за собою право запросити від учасника документи, які можуть бути необхідні для уточнення кваліфікаційних вимог учасника. На прохання Замовника, Учасником ФОП "Хамаза Л.Г. були надані необхідні документи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА |
82 128,00
UAH з ПДВ
|
79 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович |
84 888,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
84 552,00
UAH з ПДВ
|
81 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА #2015300381 |
Переможець |
79 990,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2021 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 16:33
|
Договір №15.pdf | укладений |
27 січня 2021 09:20
|