Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з виконання складової частини дослідно-конструкторської роботи «Розробка та виготовлення розривної машинки для проведення динамічних випробувань», шифр «Розрив»
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-09-28-002475-a ● 5f72ddf6f73a48daad5feeba46f63821
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 34045600 |
Вебсайт: | http://dndi.mvs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пров. Гуцала, 4-А |
Контактна особа: |
Оксана Вовк +380950204329 vovk.oksana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2020 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73300000-5: Проектування та виконання НДДКР
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з виконання складової частини дослідно-конструкторської роботи «Розробка та виготовлення розривної машинки для проведення динамічних випробувань», шифр «Розрив»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, Київська область, Київ, вул. Довнар-Запольського Митрофана, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за виконану роботу у цілому. Оплата проводиться виключно за рахунок бюджетних коштів (спеціальний фонд Державного бюджету України) з відповідного рахунку органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Оплата роботи здійснюється замовником на підставі акту здавання-приймання роботи в цілому, протягом 10-ти банківських днів з дати підписання акта уповноваженими представниками Сторін, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок виконавця, вказаний в Договорі. При цьому, оплата роботи буде проводитись замовником з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі замовника. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника або через об'єктивні обставини, що не залежать безпосередньо від волі Замовника та унеможливлюють проведення розрахунку відповідно до Договору, оплата здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування або припинення/усунення зазначених вище обставин. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2020 11:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2020 11:10 |
Додаток 7 до Документації Лист згода на обробку персональних даних.pdf | |
28 вересня 2020 11:10 |
Додаток 5 до Документації Довідка про відсутність підстав.pdf | |
28 вересня 2020 11:10 |
Додаток 3 до Документації Перелік документів зг ст 16.pdf | |
28 вересня 2020 11:10 |
Додаток 6 до Документації Договір проект.pdf | |
28 вересня 2020 11:10 |
Додаток 4 до Документації Технічні характеристики.pdf | |
28 вересня 2020 11:10 |
Додаток 2.1 до Документації Форма остаточної цінової пропозиції.pdf | |
28 вересня 2020 11:10 |
Додаток 2 до Документації Форма цінової пропозиції.pdf | |
28 вересня 2020 11:10 |
Документація.pdf | |
28 вересня 2020 11:09 |
Додаток 1 до Документації Інформація про учасника.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-28-002475-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Коллективное предприятие Техно торговый центр "Электрон", Код ЄДРПОУ:05477758
Дата подання: 14 жовтня 2020 10:04
Неправомерная дисквалификация.
Дисквалификация без видимой на то причины. Победитель - не специализированое предприятие не имеющего опыта работы с испытаттельными, в том числе разрывными машинами.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2020 13:53
Державним науково-дослідним інститутом МВС України розглянуто вашу вимогу про неправомірну дискваліфікацію пропозиції КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН" від 14.10.2020 та повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН" не відповідає наступним умовам, визначеним в документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, з наступних причин:
1. Відсутня в складі пропозиції цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 2 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
2. Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази, що не відповідає встановленій формі відповідно до таблиці 1 п.п. 1.1 п. 1 Додатку 3 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 3 до неї);
3. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає встановленій формі відповідно до таблиці 2 п.п. 1.2 п. 1 Додатку 3 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 3 до неї);
4. Відсутня в складі пропозиції інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі оформленої згідно з Додатком 4 до документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в довільній формі за підписом учасника (вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 4 до неї);
5. Відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції відповідно до п. 2 Додатку 3 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: (виписки з протоколу засновників; наказу про призначення; довіреності на представлення інтересів, доручення) Вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 3 до неї;
6. Відсутні в складі пропозиції документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю та документів на підтвердження провадження учасником підприємницької діяльності відповідно до Статуту – зокрема відсутня засвідчена Учасником копія чинної редакції Статуту. (Вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та п.3 та 4 Додатку 3 до неї);
7. Відсутня в складі пропозиції довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що учасник гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля (Вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та п.5 Додатку 3 до неї);
8. Відсутній в складі пропозиції проект договору згідно з Додатком 6 до документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, скріпленими печаткою (за наявності такої) та підписом уповноваженої особи, що свідчить про ознайомлення з основними умовами договору і водночас про згоду з їх змістом (Вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 6 до неї);
9. Відсутній в складі пропозиції лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з Додатком 7 до документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 7 до неї);
10. Невідповідність назви юридичної особи згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Так в інформаційній довідці в складі пропозиції учасника зазначено повне найменування юридичної особи КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН", Код ЄДРПОУ: 05477758. Про те за даним кодом ЄДРПОУ є назва юридичної особи – КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУБЕНСЬКИЙ ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН" (КП ЛУБЕНСЬКИЙ ТТЦ "ЕЛЕКТРОН"). Відповідно до частини 5 статті 89 Цивільного кодексу зміни до установчих документів юридичної особи, які стосуються відомостей, включених до єдиного державного реєстру (в тому числі найменування юридичної особи), набирають чинності для третіх осіб з дня їх державної реєстрації;
11. Пропозиція учасника скріплена кваліфікованим електронним підписом фізичної особи Лантрат Олександра Івановича, а не посадової особи – директора КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУБЕНСЬКИЙ ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН" Лантрат Олександра Івановича. Документи учасника повинні бути завантажені з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або електронного цифрового підпису (ЕЦП) (у разі, якщо ЕЦП виданий до 07.11.2018 та не припинив своєї дії). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, а саме директора КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛУБЕНСЬКИЙ ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН" (вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Враховуючи вище викладене, пропозиція КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН" правомірно відхилена відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за предметом: код послуги за Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97: І.2 11 «Дослідження та розробки в галузі металургії, обробки металів, виробництва машин та устаткування», код ДК 021:2015: 73300000-5 "Проектування та виконання НДДКР" (послуга з виконання складової частини дослідно-конструкторської роботи «Розробка та виготовлення розривної машинки для проведення динамічних випробувань», шифр «Розрив»).
Згідно з частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН" не відповідає наступним умовам, визначеним в документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, з наступних причин:
1. Відсутня в складі пропозиції цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 2 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
2. Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази, що не відповідає встановленій формі відповідно до таблиці 1 п.п. 1.1 п. 1 Додатку 3 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 3 до неї);
3. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає встановленій формі відповідно до таблиці 2 п.п. 1.2 п. 1 Додатку 3 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 3 до неї);
4. Відсутня в складі пропозиції інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі оформленої згідно з Додатком 4 до документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в довільній формі за підписом учасника (вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 4 до неї);
5. Відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції відповідно до п. 2 Додатку 3 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: (виписки з протоколу засновників; наказу про призначення; довіреності на представлення інтересів, доручення) Вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 3 до неї;
6. Відсутні в складі пропозиції документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю та документів на підтвердження провадження учасником підприємницької діяльності відповідно до Статуту – зокрема відсутня засвідчена Учасником копія чинної редакції Статуту. (Вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та п.3 та 4 Додатку 3 до неї);
7. Відсутня в складі пропозиції довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що учасник гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля (Вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та п.5 Додатку 3 до неї);
8. Відсутній в складі пропозиції проект договору згідно з Додатком 6 до документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, скріпленими печаткою (за наявності такої) та підписом уповноваженої особи, що свідчить про ознайомлення з основними умовами договору і водночас про згоду з їх змістом (Вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 6 до неї);
9. Відсутній в складі пропозиції лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з Додатком 7 до документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 7 до неї);
10. Невідповідність назви юридичної особи згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Так в інформаційній довідці в складі пропозиції учасника зазначено повне найменування юридичної особи КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН", Код ЄДРПОУ: 05477758. Про те за даним кодом ЄДРПОУ є назва юридичної особи – КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУБЕНСЬКИЙ ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН" (КП ЛУБЕНСЬКИЙ ТТЦ "ЕЛЕКТРОН"). Відповідно до частини 5 статті 89 Цивільного кодексу зміни до установчих документів юридичної особи, які стосуються відомостей, включених до єдиного державного реєстру (в тому числі найменування юридичної особи), набирають чинності для третіх осіб з дня їх державної реєстрації;
11. Пропозиція учасника скріплена кваліфікованим електронним підписом фізичної особи Лантрат Олександра Івановича, а не посадової особи – директора КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУБЕНСЬКИЙ ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН" Лантрат Олександра Івановича. Документи учасника повинні бути завантажені з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або електронного цифрового підпису (ЕЦП) (у разі, якщо ЕЦП виданий до 07.11.2018 та не припинив своєї дії). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, а саме директора КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛУБЕНСЬКИЙ ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН" (вимога встановлена п.1 розділу ІІІ документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Враховуючи вище викладене, пропозиція КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕХНО-ТОРГОВИЙ ЦЕНТР "ЕЛЕКТРОН" правомірно відхилена відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за предметом: код послуги за Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97: І.2 11 «Дослідження та розробки в галузі металургії, обробки металів, виробництва машин та устаткування», код ДК 021:2015: 73300000-5 "Проектування та виконання НДДКР" (послуга з виконання складової частини дослідно-конструкторської роботи «Розробка та виготовлення розривної машинки для проведення динамічних випробувань», шифр «Розрив»).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Коллективное предприятие Техно торговый центр "Электрон" #05477758 |
Відхилено |
115 000,00
UAH
|
13 жовтня 2020 11:50
|
ТОВ ПКФ "Інжен" #14230198 |
Переможець |
119 199,00
UAH
|
13 жовтня 2020 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 10:30
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 13:56
|
договір 522.pdf | укладений |
20 жовтня 2020 13:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 522 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/595 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |