Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона та благоустрій території міського парку ім. Т.Г. Шевченка в м. Хмільнику Вінницької області.
Очікувана вартість
442 500,00 UAH
UA-2020-02-28-001703-a ● 5f22abc728ed40939d7fe742374c9543
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26287105 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10 |
Контактна особа: |
Ігор Сташок +380433820278,+380433823273,+380433820090 hmilnuk.ugkgtakv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 15:32 |
Очікувана вартість: | 442 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 212,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона та благоустрій території міського парку ім. Т.Г. Шевченка в м. Хмільнику Вінницької області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, територія міського парку ім. Т. Г. Шевченка м. Хмільник
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2020 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2020 12:52 |
ТД охорона та благоустрій парку.doc |
28 лютого 2020 12:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
28 лютого 2020 12:52 |
ТД охорона та благоустрій парку.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 04 березня 2020 11:42
Дата відповіді: 04 березня 2020 12:00
Ви впевнені, що у Вас закупівля на послуги охорони? Прибирання територій і купівля мила та туалетного паперу - це не зовсім послуги охорони. Для цього є інший КВЕД закупівлі. І охоронники не є прибиральниками - поки вони будуть прибирати територію. відкидати сніг, збирати листячко - хто буде об'єкт охороняти? Просимо роз'яснити даний момент.
Відповідь: Так, ми абсолютно впевнені, що у нас відбувається закупівля послуг охорони. Разом з тим в обовя'зки охорони входить також прибирання і благоустрій території. В окремі періоди під час чергування їм прийдеться підтримувати порядок, прибирати, при необхідності відкидати сніг , збирати листячко та виконувати інші роботи з благоустрою,за вказівкою замовника, але основні їхні обов'язки це охорона території парку.
Обсяг
Дата подання: 04 березня 2020 11:43
Дата відповіді: 04 березня 2020 11:50
На об'єкті одночасно перебуває 1 особа цілодобово?
Відповідь: На об'єкті цілодобово перебуває один охоронник, інших осіб може бути значно більше.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-28-001703-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Група компаній СОБР, Код ЄДРПОУ:42047126
Дата подання: 02 березня 2020 11:35
Класифікатор закупівлі
В технічному завданні ви вимагаєте:
Для забезпечення охорони та благоустрою території міського парку Виконавець зобов’язаний придбати за власний кошт наступний інвентар:
1. костюми :
- Літо 4 шт
- Зима 4 шт
2. жилети 4 шт
3. коса 2 шт
4. граблі веєрн і. звичайні 8 шт
5. мітли ” 16 шт
6. відра 8 шт
7. рукавиці 27 шт
8. віник «сорго» 4 шт
9. снігова лопата 4 шт
10. чоботи 4 шт
11. совок 4 шт
12. сміттєві пакети 10 уп.
13. мило 30 кус .
14. мильнички 4 шт
15. швабра (пластик) 4 шт
16. аптечка 4 шт
17. вогнегасник 2 шт
18. тачка (садова) 4 шт
20. ліхтар ручний 1 шт
21. плащ дощовий 8 шт
22. пилка ручна 1шт
23. сокира 2 шт
24. сікатор 2 шт
25. молоток 1 шт
26. цв’яхи 5 кг
27. плоскогубці 1 шт
28. дезинфікуючий засіб для миття підлоги (хлорка )
20 кг
29. миючий засіб для миття умивальника 24 шт
30 .лампа накалювальна 75Вт 25 шт
31 лопата «тупий кінець» 1 шт
32. сапа 1 шт
33. кошики для сміття 10 шт
35. туалетний папір 100 рул.
36. пакети для сміття (30 літр.) 72 пач.
Ви проводите закупівлю класифікатор: ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку. Ви мабуть спутали вид класифікації. Замініть його. Якщо ж ні, то поясніть для чого охороні все вище зазначене, яке вимагається в технічному завданні тендерної документації. В охорони є спеціальні засоби охорони,(газові балони, палиці гумові, зброя, дозволена ліцензійними умовами) які краще підходять для оборони та захисту, аніж лопата, сокира, коса, сапа, молоток, тощо
Розгорнути
Згорнути
Для забезпечення охорони та благоустрою території міського парку Виконавець зобов’язаний придбати за власний кошт наступний інвентар:
1. костюми :
- Літо 4 шт
- Зима 4 шт
2. жилети 4 шт
3. коса 2 шт
4. граблі веєрн і. звичайні 8 шт
5. мітли ” 16 шт
6. відра 8 шт
7. рукавиці 27 шт
8. віник «сорго» 4 шт
9. снігова лопата 4 шт
10. чоботи 4 шт
11. совок 4 шт
12. сміттєві пакети 10 уп.
13. мило 30 кус .
14. мильнички 4 шт
15. швабра (пластик) 4 шт
16. аптечка 4 шт
17. вогнегасник 2 шт
18. тачка (садова) 4 шт
20. ліхтар ручний 1 шт
21. плащ дощовий 8 шт
22. пилка ручна 1шт
23. сокира 2 шт
24. сікатор 2 шт
25. молоток 1 шт
26. цв’яхи 5 кг
27. плоскогубці 1 шт
28. дезинфікуючий засіб для миття підлоги (хлорка )
20 кг
29. миючий засіб для миття умивальника 24 шт
30 .лампа накалювальна 75Вт 25 шт
31 лопата «тупий кінець» 1 шт
32. сапа 1 шт
33. кошики для сміття 10 шт
35. туалетний папір 100 рул.
36. пакети для сміття (30 літр.) 72 пач.
Ви проводите закупівлю класифікатор: ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку. Ви мабуть спутали вид класифікації. Замініть його. Якщо ж ні, то поясніть для чого охороні все вище зазначене, яке вимагається в технічному завданні тендерної документації. В охорони є спеціальні засоби охорони,(газові балони, палиці гумові, зброя, дозволена ліцензійними умовами) які краще підходять для оборони та захисту, аніж лопата, сокира, коса, сапа, молоток, тощо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 10:43
Технічним завданням передбачено, що охоронці парку будуть також здійснювати виконувати роботи по прибиранню парку та громадського туалету.
Номер вимоги: UA-2020-02-28-001703-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 15 травня 2020 18:08
Вимога
Добрий день! Шановний Замовнику, це Ви такі вигадливі, чи це Ваш «Переможець» Вам підказує підстави відхилення? Якщо Ви вважаєте, що ми вдруге не заплатимо 5 тис. грн. на оскарження Вашого незаконного рішення, то Ви помиляєтесь. Але вдруге – це вже буде з негативним відгуком на Дозоро на Вас, як Замовника, та зі зверненням у відповідні, в тому числі правоохоронні, органи.
Якщо Ви не пам’ятаєте, то ми нагадуємо, що відповідно до ч.12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Ми дуже радіємо, що Ви роздивилися ще додаткові підстави невідповідності після оскарження, та надаємо свої заперечення:
По-першій підставі: Директор Стрижова М.В. отримала новий паспорт в 2002 році, уявіть собі, що за 18 років у людини міг змінитися підпис. Також в рішенні та наказі у Директора такий самий підпис, як і на документах тендерної пропозиції. Також, якщо у Вас є підозри у тому, що це підпис не даної особи, можете звернутися у поліцію з цього приводу. Ви не маєте повноважень по встановленню факту ідентифікації особи або підробки документів, Ви не є правоохоронним органом.
По-другій підставі: Вас не бентежить те, що у складі пропозиції, окрім цінової пропозиції, Ви не вимагали не калькуляції, ні розрахунку за годину? То де він у Вас з’явився на етапі кваліфікації? Новий документ додався? Дуже цікаво. Щось у Вашого бажаного Переможця даного документу, ми теж не бачимо. То ви і його відхилите? Хотілось би це побачити.
По-третій підставі: нагадуємо, що Ви не правоохоронний орган, щоб встановлювати не відповідність факту фіксації створення документу. Просимо показати конкретний документ – закон України і його конкретну норму, яку ми порушили такою нумерацією ВЛАСНИХ документів.
Прохання в свою чергу, надати ґрунтовні пояснення зі свого боку на наше заперечення, на які ми можемо спиратися при написанні скарги в АМКУ. Всього найкращого!
Розгорнути
Згорнути
Якщо Ви не пам’ятаєте, то ми нагадуємо, що відповідно до ч.12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Ми дуже радіємо, що Ви роздивилися ще додаткові підстави невідповідності після оскарження, та надаємо свої заперечення:
По-першій підставі: Директор Стрижова М.В. отримала новий паспорт в 2002 році, уявіть собі, що за 18 років у людини міг змінитися підпис. Також в рішенні та наказі у Директора такий самий підпис, як і на документах тендерної пропозиції. Також, якщо у Вас є підозри у тому, що це підпис не даної особи, можете звернутися у поліцію з цього приводу. Ви не маєте повноважень по встановленню факту ідентифікації особи або підробки документів, Ви не є правоохоронним органом.
По-другій підставі: Вас не бентежить те, що у складі пропозиції, окрім цінової пропозиції, Ви не вимагали не калькуляції, ні розрахунку за годину? То де він у Вас з’явився на етапі кваліфікації? Новий документ додався? Дуже цікаво. Щось у Вашого бажаного Переможця даного документу, ми теж не бачимо. То ви і його відхилите? Хотілось би це побачити.
По-третій підставі: нагадуємо, що Ви не правоохоронний орган, щоб встановлювати не відповідність факту фіксації створення документу. Просимо показати конкретний документ – закон України і його конкретну норму, яку ми порушили такою нумерацією ВЛАСНИХ документів.
Прохання в свою чергу, надати ґрунтовні пояснення зі свого боку на наше заперечення, на які ми можемо спиратися при написанні скарги в АМКУ. Всього найкращого!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2020 18:35
Надаємо відповіді по суті заданих питань.
1. Директор Стрижова М.В отримала новий паспорт 18 років назад, але є її повторний підпис у паспорті під вклеєною другою фотографією на третій сторінці, і він також не відповідає підписам на тендерній документації. Разом з тим підпис Стрижової М.В. під Статутом підприємства та описі документів (від 03.03.2020 р.), що надаються юридичною особою державному реєстратору також не відповідає підписам на решті поданих документів. Враховуючи викладене, у тендерного комітету є усі підстави вважати, що на переважній більшості документів, включаючи наказ про призначення директора (від 07.04.2016 р. № 01 К) та рішенні № 01 про створення ПП від 29.03.2016 р. підписані не Стрижовою М.В.
2. Зазначений розрахунок вимагався тендерною пропозицією, додаток 2, п.4.
3. Так, ми не правоохоронний орган, але є відповідний Порядок організації діловодства, який є обов’язковим до виконання на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності.
1. Директор Стрижова М.В отримала новий паспорт 18 років назад, але є її повторний підпис у паспорті під вклеєною другою фотографією на третій сторінці, і він також не відповідає підписам на тендерній документації. Разом з тим підпис Стрижової М.В. під Статутом підприємства та описі документів (від 03.03.2020 р.), що надаються юридичною особою державному реєстратору також не відповідає підписам на решті поданих документів. Враховуючи викладене, у тендерного комітету є усі підстави вважати, що на переважній більшості документів, включаючи наказ про призначення директора (від 07.04.2016 р. № 01 К) та рішенні № 01 про створення ПП від 29.03.2016 р. підписані не Стрижовою М.В.
2. Зазначений розрахунок вимагався тендерною пропозицією, додаток 2, п.4.
3. Так, ми не правоохоронний орган, але є відповідний Порядок організації діловодства, який є обов’язковим до виконання на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-28-001703-a.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 06 квітня 2020 17:43
Дата подання: 06 квітня 2020 17:43
Неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця
Неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2020 20:28
Рішення від 09.04.2020 № 6786 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 20:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2020 №7889.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 17:28
Рішення від 24.04.2020 № 7889.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 19:41
Номер скарги: UA-2020-02-28-001703-a.b4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 26 травня 2020 15:12
Дата подання: 26 травня 2020 15:12
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 травня 2020 16:23
рішення від 29.05.2020 № 10643.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 16:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.06.2020 № 11928.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 19:25
рішення від 16.06.2020 № 11928.pdf
Дата публікації: 19 червня 2020 22:03
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Рішення скасоване |
345 840,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 16:20
|
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" #32505648 |
Рішення скасоване |
346 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 16:20
|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Очікує рішення |
345 840,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 18:44
|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Рішення скасоване |
345 840,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 18:44
|
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" #32505648 |
Рішення скасоване |
346 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 18:44
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 червня 2020 16:19 |
Коментар щодо відміни: | У звя'зку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
26 червня 2020 16:19
|
Електронний підпис |
26 червня 2020 16:12
|
Протокол скасування_Охорона парку.pdf |