Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Яблунівський ліцей" Чернігівської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05266240 |
Місцезнаходження: | 17591, Україна , Чернігівська обл., село Яблунівка, вул. Яблунева,17 |
Контактна особа: |
Васкан Тетяна Миколаївна +380463765282 yablunovka_bx@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2022 14:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 липня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюються шляхом поетапної оплати Покупцем Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. У платіжних дорученнях повинно бути посилання на номер даного Договору. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
07 липня 2022 13:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2022 13:05 |
UA-2022-06-17-005265-a-report.pdf | |
07 липня 2022 13:05 |
UA-2022-06-01-004756-a-report.pdf |
07 липня 2022 13:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2022 13:05 |
UA-2022-06-17-005265-a-report.pdf
|
|||
07 липня 2022 13:05 |
UA-2022-06-01-004756-a-report.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-14-000030 ● 690aa1783e4942d0947090e1ad133063
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 13:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2022-07-07-003880-a 07.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-20 09:03:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі КЗ «Яблунівський ліцей» Чернігівської обласної ради (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-07-003880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином та на підставі яких документів товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПРОЕКТ-ЛТД» підтверджено відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-22 12:11:41
Відповіді надано.
Доброго дня відповіді надала в прикріплених файлах.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-26 12:57:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі КЗ «Яблунівський ліцей» Чернігівської обласної ради (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-07-003880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та документи, на підставі яких ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ-ЛТД» підтвердило відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ-ЛТД» вимог листа запрошення від 06.07.2022 № 35-Б в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-28 15:26:40
Відповіді надано.
Доброго дня! Відповіді на питання надаю в прикріплених файла.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОЕКТ-ЛТД" (ТОВ " ЕНЕРГОПРОЕКТ-ЛТД ") #40401054 |
Переможець |
680 448,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2022 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2022 13:45
|
звірка розрахунків | укладений |
15 вересня 2022 13:43
|
акт | укладений |
15 вересня 2022 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2022 14:59
|
Договір про закупівлю | укладений |
20 липня 2022 14:54
|