Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та природних ресурсів Кам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33247458 |
Місцезнаходження: | 51925, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, проспект Свободи, будинок 2/1 |
Контактна особа: |
Тетяна Лось +380569554461 tatak75@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2022 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2022 12:51 |
Очікувана вартість: | 39 468 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 197 344,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 100 000, 00 грн |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2022 12:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2022 12:20 |
Проєкт договору 09.02.2022.docx | |
09 лютого 2022 12:20 |
ТД 09.02.2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-17-000021 ● 18e43dea90a14cd38ca470b11655297c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.05.2022 № 6-з
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 17.05.2022 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2022-02-09-006266-b 09.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-17 12:05:18
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Проведення заходів щодо поліпшення стану лівобережного каналу» м. Кам’янське. Реконструкція. Коригування.» (за ДК 021:2015 код - 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-09-006266-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-23 14:49:14
Відповідь на звернення
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик по предмету закупівлі «Проведення заходів щодо поліпшення стану лівобережного каналу» м. Кам’янське. Реконструкція. Коригування.» (за ДК 021:2015 код - 45454000-4 Реконструкція)», та визначено його очікувану вартість на підставі:
- Робочий проєкт «Проведення заходів щодо поліпшення стану лівобережного каналу» м. Кам’янське. Реконструкція. Коригування.» (замовний – департамент екології та природних ресурсів Кам’янської міської ради, виконавець – товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд-1»)
- Екпертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Проведення заходів щодо поліпшення стану лівобережного каналу» м. Кам’янське. Реконструкція. Коригування.» від 03.11.2021 № 458-Е-21/А, виданий державним підприємством «ЖИЛКОМ» (місто Дніпро).
- Екологічна програма Кам’янської міської територіальної громади на 2022-2025 роки, затверджена рішенням міської ради від 22.12.2021 №427-14/VІІІ «Про затвердження Екологічної програми Кам’янської міської територіальної громади на 2022-2025 роки» (зі змінами).
- Бюджет Кам’янської міської територіальної громади, затверджений рішенням міської ради від 22.12.2021 № 358-14/VIII «Про бюджет Кам’янської міської територіальної громади на 2022 рік».
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
Сайт Кам’янської міської ради – виконавчі органи міської ради – департамент екології та природних ресурсів – фінансова діяльність – використання коштів міського бюджету https://kam.gov.ua/prozori_zakupivli/publichni_zakupivli_vikonavchikh_organiv_miskoi_radi (повний перелік закупівель виконавчих органів Кам'янської міської ради в системі "PROZORRO" – департамент екології та природних ресурсів)
Перепрошую за затримку відповіді, оскільки лист від системи "PROZORRO" потрапив до спаму:
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зважаючи на воєнний стан, оголошений Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та нагальність вирішення інших питань місцевого самоврядування і спрямування коштів місцевих бюджетів на пріоритетні питання оборонного значення, департаментом екології та природних ресурсів Кам’янської міської ради та ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» прийнято рішення про розірвання за згодою сторін Договору від 04.04.2022 №10/2022 про закупівлю робіт «Проведення заходів щодо поліпшення стану лівобережного каналу» м. Кам’янське. Реконструкція. Коригування.» (за ДК 021:2015 код - 45454000-4 Реконструкція)».
2022-06-09 13:51:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2022-06-16 13:03:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС |
39 360 000,00
UAH з ПДВ
|
39 360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МТС-БЕТОН" |
39 460 000,00
UAH з ПДВ
|
39 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС #42505120 |
Переможець |
39 360 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2022 13:57
|
Д.У.№3 від 09.06.2022.pdf | укладений |
09 червня 2022 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2022 12:09
|
Д. 4 ч.1.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 12:05
|
Д. 4 ч.2.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 12:05
|
Д. 4 ч.3.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 12:05
|
Д. 4 ч.4.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 12:05
|
Д. 4 ч.5.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 12:05
|
Д. 4 ч.6.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 12:05
|
Д. 4 ч.7.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 12:05
|
Д. 4 ч.8.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 12:05
|
Д. 4 ч.9.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 12:05
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2022 09:57
|
Додаток ч.2.pdf | зміни до договору |
25 травня 2022 09:53
|
Додаток ч.5.pdf | зміни до договору |
25 травня 2022 09:53
|
Додаток ч.1.pdf | зміни до договору |
25 травня 2022 09:53
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
25 травня 2022 09:53
|
Додаток ч.3.pdf | зміни до договору |
25 травня 2022 09:53
|
Додаток ч.4.pdf | зміни до договору |
25 травня 2022 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2022 14:09
|
Додаток 4ч.pdf | укладений |
04 квітня 2022 14:08
|
Додаток 3ч.pdf | укладений |
04 квітня 2022 14:08
|
Додаток 2ч.pdf | укладений |
04 квітня 2022 14:08
|
Додаток 1ч.pdf | укладений |
04 квітня 2022 14:08
|
ДОГОВІР 10-2022 04.04.2022.pdf | укладений |
04 квітня 2022 14:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. За текстом договору та його додатків замінено слова «Підрядник» на слова «Виконавець». 2. П. 3.3, П. 4.2, П.6.1.4, П. 6.1.5, П. 6.2.4, П.10.2, виклдено в новій редакції. 3. Пп.7 п.6.5 розділу VI «Права і обов’язки сторін» виключено з тексту договору. 8. Додатки №1, №2, №3, №4 до договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 10/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Додатки №3 та №4 до Договору №10/2022 від 04.04.2022 викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 10/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 квітня 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони вирішили припинити дію Договору № 10/2022 від 04.04.2022 року за взаємною згодою з 09.06.2022 року |