Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція (ПРОГРАФ капсули тверді по 0,5 мг № 50 (Tacrolimus); ПРОГРАФ капсули тверді по 1 мг № 50 (Tacrolimus); ПРОГРАФ капсули тверді по 5 мг № 50 (Tacrolimus))
Очікувана вартість
208 600,00 UAH
UA-2021-08-05-008697-a ● 5a54d6c8db12426ab553a4a100459e55
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА" |
Код ЄДРПОУ: | 31437719 |
Вебсайт: | http://www.uro-nefro-center.com.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, проспект Московський 195. |
Контактна особа: |
Конотопська Тетяна Сергіївна 380577387235 tender_urology@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 12:45 |
Очікувана вартість: | 208 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 043,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 упак.
ПРОГРАФ капсули тверді по 0,5 мг № 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61037, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
33 упак.
ПРОГРАФ капсули тверді по 1 мг № 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61037, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
5 упак.
ПРОГРАФ капсули тверді по 5 мг № 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61037, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 14:30 |
ТД програф.docx | |
05 серпня 2021 14:30 |
Додаток 6.docx | |
05 серпня 2021 14:30 |
Додаток 5.docx | |
05 серпня 2021 14:30 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
05 серпня 2021 14:30 |
Додаток 3.doc | |
05 серпня 2021 14:30 |
Додаток 2.doc | |
05 серпня 2021 14:30 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-05-008697-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА", Код ЄДРПОУ:42979027
Дата подання: 31 серпня 2021 08:37
Щодо визначення переможця
Протоколом засідання тендерного комітету від 30.08.2021р. тендерний комітет КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА" визнано переможцем закупівлі ТОВ "Людмила-Фарм" та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір на поставку фармацевтичної продукції згідно оголошеної процедури закупівлі UA-2021-08-05-008697-a.
Але при цьому тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам, що були вказані в тендерній документації, а саме: Учасник надає у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у пункті 2 розділу V тендерної документації із обов'язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника.
Тендерна пропозиція ТОВ "Людмила-Фарм" не містить вище зазначеного погодження, у зв’язку з чим не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена.
ТОВ «УКРЕРА» залишає за собою право звернутися з відповідною скаргою в порядку, визначеному законодавством до Антимонопольного комітету України, та до Офісу фінансового контролю щодо моніторингу цієї закупівлі з метою дотримання замовником вимог ТД при визначенні переможця при закупівлі відповідно до оголошення UA-2021-08-05-008697-a.
Розгорнути
Згорнути
Але при цьому тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам, що були вказані в тендерній документації, а саме: Учасник надає у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у пункті 2 розділу V тендерної документації із обов'язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника.
Тендерна пропозиція ТОВ "Людмила-Фарм" не містить вище зазначеного погодження, у зв’язку з чим не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена.
ТОВ «УКРЕРА» залишає за собою право звернутися з відповідною скаргою в порядку, визначеному законодавством до Антимонопольного комітету України, та до Офісу фінансового контролю щодо моніторингу цієї закупівлі з метою дотримання замовником вимог ТД при визначенні переможця при закупівлі відповідно до оголошення UA-2021-08-05-008697-a.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2021 11:28
Доброго дня! На Вашу вимогу щодо результатів кваліфікації та визначення переможця по закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (ПРОГРАФ капсули тверді по 0,5 мг № 50 (Tacrolimus); ПРОГРАФ капсули тверді по 1 мг № 50 (Tacrolimus); ПРОГРАФ капсули тверді по 5 мг № 50 (Tacrolimus)) (далі - Закупівля), тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Обласний медичний клінічний центр урології і нефрології ім.В.І. Шаповала» (далі - Центр) повідомляє наступне.
Тендерним комітетом Центру по даній Закупівлі було здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Розглянувши пропозицію ТОВ «Людмила-Фарм», підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а також іншим вимогам та умовам тендерної документації не встановлено (Протокол засідання тендерного комітету від 30.08.2021р.). Тендерна пропозиція учасника не має зауважень щодо відповідності технічним, якісним та іншим вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, що свідчить про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно із ч.ч.1,2 статті 17 Закону. Відсутність в тендерній пропозиції письмового погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у пункті 2 розділу V тендерної документації не впливає на надані учасником технічні, якісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі.
Підстав для відхилення тендерної пропозиції, відповідно до положень статті 31 Закону, зокрема на підставі п.2 ч.1 даної статті немає, оскільки тендерна пропозиція учасника повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наявність письмового погодження з формальними (несуттєвими) помилками не являється саме «вимогою» щодо предмета закупівлі.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Неподання учасником у складі тендерної пропозиції документу, що не містить погодження з формальними (несуттєвими) помилками, - не може розцінюватись, як невідповідність такої пропозиції умовам тендерної документації, що у протилежному випадку із огляду на вимоги статей 16, 17 та 22 Закону свідчило б про дискримінацію такого учасника за умови відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям. Окрім того, закупівля даного препарату фінансується державою та здійснюється для забезпечення потреб особливого контингенту хворих, а саме тих, які потребують трансплантації нирки та повинні приймати імуносупресивну терапію. Відсутність забезпечення даним препаратом в найближчий час може призвести до тяжких наслідків з боку здоров'я хворих, вплинути на подальший прогноз та тривалість лікування пацієнтів та в подальшому призвести до відторгнення трансплантату нирки.
Враховуючи вище викладене, - тендерний комітет вважає, що визнання переможцем закупівлі ТОВ «Людмила-Фарм» є правомірним та не порушує норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Тендерним комітетом Центру по даній Закупівлі було здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Розглянувши пропозицію ТОВ «Людмила-Фарм», підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а також іншим вимогам та умовам тендерної документації не встановлено (Протокол засідання тендерного комітету від 30.08.2021р.). Тендерна пропозиція учасника не має зауважень щодо відповідності технічним, якісним та іншим вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, що свідчить про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно із ч.ч.1,2 статті 17 Закону. Відсутність в тендерній пропозиції письмового погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у пункті 2 розділу V тендерної документації не впливає на надані учасником технічні, якісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі.
Підстав для відхилення тендерної пропозиції, відповідно до положень статті 31 Закону, зокрема на підставі п.2 ч.1 даної статті немає, оскільки тендерна пропозиція учасника повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наявність письмового погодження з формальними (несуттєвими) помилками не являється саме «вимогою» щодо предмета закупівлі.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Неподання учасником у складі тендерної пропозиції документу, що не містить погодження з формальними (несуттєвими) помилками, - не може розцінюватись, як невідповідність такої пропозиції умовам тендерної документації, що у протилежному випадку із огляду на вимоги статей 16, 17 та 22 Закону свідчило б про дискримінацію такого учасника за умови відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям. Окрім того, закупівля даного препарату фінансується державою та здійснюється для забезпечення потреб особливого контингенту хворих, а саме тих, які потребують трансплантації нирки та повинні приймати імуносупресивну терапію. Відсутність забезпечення даним препаратом в найближчий час може призвести до тяжких наслідків з боку здоров'я хворих, вплинути на подальший прогноз та тривалість лікування пацієнтів та в подальшому призвести до відторгнення трансплантату нирки.
Враховуючи вище викладене, - тендерний комітет вважає, що визнання переможцем закупівлі ТОВ «Людмила-Фарм» є правомірним та не порушує норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2021-08-05-008697-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА", Код ЄДРПОУ:42979027
Дата подання: 02 вересня 2021 17:20
Щодо визначення переможця
Протоколом засідання тендерного комітету від 30.08.2021р. тендерний комітет КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА" визнано переможцем закупівлі ТОВ "Людмила-Фарм" та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір на поставку фармацевтичної продукції згідно оголошеної процедури закупівлі UA-2021-08-05-008697-a.
Але при цьому тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам, що були вказані в тендерній документації, а саме: Учасник надає у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у пункті 2 розділу V тендерної документації із обов'язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника.
Тендерна пропозиція ТОВ "Людмила-Фарм" не містить вище зазначеного погодження, у зв’язку з чим не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена.
Невідхилення тендерної пропозиції ТОВ "Людмила-Фарм" призведе до порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме не буде дотримані принципи: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Так як Учасник ТОВ «Людмила-Фарм» не надав даного погодження, тендерну пропозицію учасника має бути відхилено.
Такої ж думки дотримується Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг, що підтверджується численною практикою АМКУ, відображеною, зокрема, у рішенні № 8765-р/пк-пз від 22.04.2021р. ( UA-2021-03-12-002230-c).
Тому просимо переглянути рішення стосовно визначення переможцем ТОВ "Людмила-Фарм" та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
ТОВ «УКРЕРА» залишає за собою право звернутися з відповідною скаргою в порядку, визначеному законодавством до Антимонопольного комітету України, та до Офісу фінансового контролю щодо моніторингу цієї закупівлі з метою дотримання замовником вимог ТД при визначенні переможця при закупівлі відповідно до оголошення UA-2021-08-05-008697-a.
Розгорнути
Згорнути
Але при цьому тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам, що були вказані в тендерній документації, а саме: Учасник надає у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у пункті 2 розділу V тендерної документації із обов'язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника.
Тендерна пропозиція ТОВ "Людмила-Фарм" не містить вище зазначеного погодження, у зв’язку з чим не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена.
Невідхилення тендерної пропозиції ТОВ "Людмила-Фарм" призведе до порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме не буде дотримані принципи: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Так як Учасник ТОВ «Людмила-Фарм» не надав даного погодження, тендерну пропозицію учасника має бути відхилено.
Такої ж думки дотримується Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг, що підтверджується численною практикою АМКУ, відображеною, зокрема, у рішенні № 8765-р/пк-пз від 22.04.2021р. ( UA-2021-03-12-002230-c).
Тому просимо переглянути рішення стосовно визначення переможцем ТОВ "Людмила-Фарм" та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
ТОВ «УКРЕРА» залишає за собою право звернутися з відповідною скаргою в порядку, визначеному законодавством до Антимонопольного комітету України, та до Офісу фінансового контролю щодо моніторингу цієї закупівлі з метою дотримання замовником вимог ТД при визначенні переможця при закупівлі відповідно до оголошення UA-2021-08-05-008697-a.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2021 15:01
Доброго дня! На Вашу вимогу щодо результатів кваліфікації та визначення переможця по закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (ПРОГРАФ капсули тверді по 0,5 мг № 50 (Tacrolimus); ПРОГРАФ капсули тверді по 1 мг № 50 (Tacrolimus); ПРОГРАФ капсули тверді по 5 мг № 50 (Tacrolimus)) (далі - Закупівля), тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Обласний медичний клінічний центр урології і нефрології ім.В.І. Шаповала» (далі - Центр) повідомляє наступне.
Тендерним комітетом Центру по даній Закупівлі було здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Розглянувши пропозицію ТОВ «Людмила-Фарм», підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а також іншим вимогам та умовам тендерної документації не встановлено (Протокол засідання тендерного комітету від 30.08.2021р.). Тендерна пропозиція учасника не має зауважень щодо відповідності технічним, якісним та іншим вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, що свідчить про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно із ч.ч.1,2 статті 17 Закону. Окрім того, зазначаємо, що перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ч.1 ст.31 Закону та є вичерпним. Виходячи зі змісту п.32 ч.1 ст.1 Закону учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації. Водночас ч.2 ст.22 Закону визначено перелік обов’язкових складових, які повинна містити тендерна документація, зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. В пункті 2 розділу V тендерної документації замовника відображається дана складова, а також встановлюється право, а не обов’язок у наданні учасником у складі тендерної пропозиції письмового погодження з формальними (несуттєвими) помилками.
Відповідно до вище викладеного, передбачається, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав документи, які не порушують вимоги тендерної документації Замовника, а також що стосуються в першу чергу, кваліфікаційних, технічних та якісних вимог до предмета закупівлі. Слід також враховувати той факт, що в тендерній пропозиції даного учасника відсутні помилки, зокрема і несуттєві (формальні). Тобто, при визначенні переможцем процедури закупівлі ТОВ «Людмила-Фарм» Замовник керувався нормами чинного законодавства та не порушував основних принципів здійснення публічних закупівель.
Тендерним комітетом Центру по даній Закупівлі було здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Розглянувши пропозицію ТОВ «Людмила-Фарм», підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а також іншим вимогам та умовам тендерної документації не встановлено (Протокол засідання тендерного комітету від 30.08.2021р.). Тендерна пропозиція учасника не має зауважень щодо відповідності технічним, якісним та іншим вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, що свідчить про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно із ч.ч.1,2 статті 17 Закону. Окрім того, зазначаємо, що перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ч.1 ст.31 Закону та є вичерпним. Виходячи зі змісту п.32 ч.1 ст.1 Закону учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації. Водночас ч.2 ст.22 Закону визначено перелік обов’язкових складових, які повинна містити тендерна документація, зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. В пункті 2 розділу V тендерної документації замовника відображається дана складова, а також встановлюється право, а не обов’язок у наданні учасником у складі тендерної пропозиції письмового погодження з формальними (несуттєвими) помилками.
Відповідно до вище викладеного, передбачається, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав документи, які не порушують вимоги тендерної документації Замовника, а також що стосуються в першу чергу, кваліфікаційних, технічних та якісних вимог до предмета закупівлі. Слід також враховувати той факт, що в тендерній пропозиції даного учасника відсутні помилки, зокрема і несуттєві (формальні). Тобто, при визначенні переможцем процедури закупівлі ТОВ «Людмила-Фарм» Замовник керувався нормами чинного законодавства та не порушував основних принципів здійснення публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" |
113 922,90
UAH з ПДВ
|
111 829,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" |
116 789,27
UAH з ПДВ
|
112 846,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТМ-Фарм" |
133 402,31
UAH з ПДВ
|
133 402,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" #24741764 |
Переможець |
111 829,98
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2022 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 15:25
|
Дод.угода 2 від 18.01.22 до дог.7-Л від 10.09.21 ТОВ ЛЮДМИЛА ФАРМ.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:34
|
Дод. угода № 1 від 30.12.2021 до Дог. № 7-Л від 10.09.2021 ТОВ ЛЮДМИЛА-ФАРМ.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2021 15:18
|
Договір 7-Л від 10.09.2021 ТОВ Людмила-Фарм.pdf | укладений |
10 вересня 2021 15:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ПРОГРАФ капсули тверді по 0,5 мг № 50 | 10 | упак. |
758,63
UAH з ПДВ
|
ПРОГРАФ капсули тверді по 1 мг № 50 | 33 | упак. |
1 533,31
UAH з ПДВ
|
ПРОГРАФ капсули тверді по 5 мг № 50 | 5 | упак. |
10 728,89
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження договору по 31.03.2022 року, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 7-Л |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 7-Л |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ПРОГРАФ капсули тверді по 0,5 мг № 50 | 10 | упак. |
758,63
UAH з ПДВ
|
ПРОГРАФ капсули тверді по 1 мг № 50 | 33 | упак. |
1 533,31
UAH з ПДВ
|
ПРОГРАФ капсули тверді по 5 мг № 50 | 5 | упак. |
10 728,89
UAH з ПДВ
|