Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки АМ 13-25 або еквівалент)
Очікувана вартість
1 054 000,00 UAH
UA-2020-05-26-002824-b ● 58c5abf0440149f3bcefd5aedadc0fdb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Пирятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057296 |
Вебсайт: | http://pyriatyn.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 37000, Україна , Полтавська обл., Пирятин, Соборна, 21 |
Контактна особа: |
Олег Базар +380991710428 pir_mr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 11:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 11:42 |
Початок аукціону: | 12 червня 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 1 054 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 тонни
ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки АМ 13-25 або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2020
—
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 16:16 |
ТД ВУГІЛЛЯ_2020_Нова редакція_1.doc | |
03 червня 2020 16:16 |
Перелік змін_1.doc | |
27 травня 2020 15:40 |
Перелік змін.doc |
03 червня 2020 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 червня 2020 16:16 |
ТД ВУГІЛЛЯ_2020_Нова редакція_1.doc
|
||||||
03 червня 2020 16:16 |
Перелік змін_1.doc
|
||||||
27 травня 2020 15:40 |
Перелік змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконна вимога
Дата подання: 26 травня 2020 12:27
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:28
По закінченні етапу аукціону, на етапі кваліфікації Учасник з найнижчою запропонованою ціною (переможець) повинен протягом 5 робочих днів надати на адресу Замовника торгів (відділ бухгалтерського обліку та звітності виконкому міської ради) пакет оригіналів документів Замовнику особисто або через уповноваженого представника, або кур’єром - «особисто в руки» (прошитий, пронумерований з зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріплений підписом Учасника разом з Додатками 1- 3 та цінову пропозицію (Додаток 4), що була запропонована в результаті аукціону, та визначена системою найменшою. У разі не надання повного пакету документів у зазначений термін, Замовник має право дискваліфікувати Учасника. Надані оригінали документів не повинні відрізнятися від сканованих копій, які були завантажені на електронний майданчик до початку аукціону за винятком цін та суми у ціновій пропозиції, які повинні відповідати цінам та сумі, запропонованими в результаті аукціону, у противному випадку, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.
Шановний Замовнику, дана вимога суперечить ч. 6 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупвілі".
Прведіть тендерну документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого питання внесено зміни до Тендерної документації
Дискримінація
Дата подання: 26 травня 2020 12:48
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:28
Вимога ТД: Додатково для підтвердження забезпечення якості запропонованого товару, надати сертифікат, що засвідчує, що система менеджмента якості учасника відповідає вимогам ISO9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. ТОБТО Законом встановлено, що Замовник може включити до тендерної документаії вимоги, НАЯВНІСТЬ яких ПЕРЕДБАЧЕНІ чинним законодавстом, а не які замовник вигадав та включив у тенедерну документацію.
Повідомляємо Вам,Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про стандартизацію»:
«стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері»;
«національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів»;
Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про стандартизацію», державна політика у сфері стандартизації базується на збалансованому застосуванні принципу добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч 2 ст. 16 ЗУ «Про стандартизацію», Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі. Відповідно до ч.ч. 1,2, ст. 23. «Про стандартизацію», Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі. Відповідно до ч.ч. 1,2, ст. 23. «Про стандартизацію», Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі.Відповідно до ч.ч. 1,2, ст. 23. «Про стандартизацію», Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі.
Враховуючи вищевикладене, чинним законодавством на учассника (на будь-яку особу) не покладено обовязок мати (отримувати) Сертифікат, що засвідчує, що система правління якості учасника відповідає вимогам 9001:2015.
Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене виходить, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні.
ЗАЗНАЧАЄМО, що ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ наявність сертифікату НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ДЛЯ УЧАСНИКІВ!
Враховуючи вищевикладене, приберіть дану дискримфнаційну вимогу, у іншому випадку будемо вимушені звернутись до контролюючих, правоохороних органів та до АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого питання внесено зміни до Тендерної документації
ISO9001:2015.
Дата подання: 26 травня 2020 12:49
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:28
Вимога: сертифікат, що засвідчує, що система менеджмента якості учасника відповідає вимогам ISO9001:2015. Просимо надати нормативно-правове обгрунтування даної вимоги.
У відповіді просимо зазначити:
1)нормативно-правовий акт, яким встановлено імперативну вимогу отримання учасником такого сертифікату;
2)З якою метою Вами встановлено дану вимогу?
3) У відповідності до якої пункту, статті ЗУ "Про публічні закупівлі" Вами встановлено таку вимогу?
4) Хто з потенційних учасників має такий сертифікат?
5) З яких джерел Вами було встановлено, що потенційні учасники мають данний сертифікат?
6) Хто з членів тендерного комітету запропонував дану вимогу?
7) Як наявність такого сертифікату впливає на "надійність" учасника чи на ціну?
8) Чи проведено Вами аналіз термінів у які видаються такі сертифікаті (зазначити терміни з посиланням на нормативні документи"?
9) Чи проведено Вами аналіз щодо переліку організацій, які видають такі сертифікати (надати перелік)?
10) Чи проведено Вами аналіз щодо вартості такого сертифікату, і як наслідок вприву отримання такого сертифікату учасником на ціну товару.
11) Чому при встановлені даної вимоги Вами не враховані принципи здійснення закупівель, відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого питання внесено зміни до Тендерної документації
уточнення
Дата подання: 26 травня 2020 12:50
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:29
Вимога: Також Учасники повинні надати гарантійний лист від власника сертифікату, адресований Замовнику торгів, в якому зазначено право використання вищезазначеної копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик в цих торгах та підтверджується можливість постачання учаснику товару, що є предметом закупівлі, необхідної кількості та якості, в установлені Замовником строки, з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі за цими торгами, для його подальшої поставки Замовнику торгів.
А якщо учасник є власником сертифікату?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого питання внесено зміни до Тендерної документації
уточнення
Дата подання: 26 травня 2020 12:53
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:37
Вугілля за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками повинно відповідати вимогам ДСТУ 7146-2010, ДСТУ 3472-96, ГОСТ.
Питання 1: Якому ГОСТ повинно відповідати вігілля?
Питання 2: Якщо ви зазначаете, що Вугілля за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками повинно відповідати вимогам ДСТУ 7146-2010, тод чому показники у таблиці зазначні не по ДСТУ 7146-2010?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Показники у таблиці взяті на підставі сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля
уточнення
Дата подання: 26 травня 2020 12:57
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:39
Показник якістних характкристик у таблиці:" Сума компонентів, що отощають".
Питання, відповідно до якого ДСТУ Вами визначено цей показник та просимо надати пояснення що це за показник з посиланням на чинні ДСТУ?
Відповідь: Дана характеристика вказується в сертифікатах генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля та вказана для закупівлі якісного товару
незаконна вимога
Дата подання: 26 травня 2020 13:00
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:29
Довідки, листи інформаційного характеру, та форми, які заповнюються учасником повинні бути надруковані на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), мати підпис уповноваженої особи, із зазначенням дати та вихідного номеру документу (або помітки «Б/Н»).
Дане положення суперечить ч. 5 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Приведіть тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого питання внесено зміни до Тендерної документації
уточнення
Дата подання: 28 травня 2020 14:02
Дата відповіді: 01 червня 2020 16:14
"Показники у таблиці взяті на підставі сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля"
З яких сертифікатів генетичних технологічних та якісних характеристик Вами встановлені таки вимоги?
Тобто ви прописувати вимогі під конткртних учасників, та брали дані з іх сертифікатів????
Чому не з ДСТУ?
Відповідь: Вимоги щодо якості вугілля не суперечать вимогам ДСТУ а відображають намір Замовника закупити якісний товар
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 30 травня 2020 18:44
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:23
Вкажіть ХОЧА Б ЩЕ ОДИН сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля (номер та назву власника сертифікату) ОКРІМ сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля наданий вам у минулорічному аналогічному тендері ПОКВКП "ПОЛТАВАПАЛИВО" на який ви посилаєтесь у своїх відповідях від 27 трав. 15:37 та від 27 трав. 15:39 на аналогічні запитання.
У разі не внесення змін до тендерної документації дискримінаційних вимог щодо показника: " Сума компонентів, що отощають", з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, ми вимушені будемо звернуться до органів ДАСУ (ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ) щодо аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення цієї процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого питання внесено зміни до Тендерної документації
уточнення
Дата подання: 31 травня 2020 16:49
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:23
"Показник якістних характкристик у таблиці:" Сума компонентів, що отощають".
Питання, відповідно до якого ДСТУ Вами визначено цей показник та просимо надати пояснення що це за показник з посиланням на чинні ДСТУ?
У яких сертифікатах генетичних, технологічних та якісних характеристиках вказано такий показник??????
Відповідь: Згідно Вашого питання внесено зміни до Тендерної документації
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 01 червня 2020 11:08
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:23
Шановний Замовнику, встановлені Вами вимоги щодо показників зольності на сухий стан палива – не більше ніж 8,2%, загальної вологи на робочий стан палива- не більше ніж 6%, нижчої теплоти згорання на робочий стан палива – не менше ніж 6700ккал/кг, загальної сірки на сухий стан палива не більше ніж – 1,4% не відповідають таблицям №1 та № 2 ДСТУ 7146:2010, якою передбачено, показники зольності на сухий стан палива – не більше ніж 16%, загальної вологи на робочий стан палива- не більше ніж 7%, нижчої теплоти згорання на робочий стан палива – не менше ніж 6000ккал/кг, загальної сірки на сухий стан палива не більше ніж – 3%.
Показник «сума компонентів, що отощають – не більше ніж 6%» взагалі не передбачений ні ДСТУ 7146:2010, ні ДСТУ 3472:2015!
Показники вугілля, зазначені у тендерній документації, прописані під конкретного учасника, що є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ, оскільки обмежує конкуренцію серед учасників, про що неодноразово писалося потенційними учасниками!
У зв’язку із викладеним, вимагаємо привести вказані показники зольності, вологості, нижчої теплоти згорання, загальної сірки у відповідність з чинним законодавством, а показник «сума компонентів, що отощають – не більше ніж 6%» - взагалі прибрати з тендерної документації! В іншому випадку змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого питання внесено зміни до Тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" |
805 800,00
UAH
|
746 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ" |
935 000,00
UAH
|
746 300,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Славресурс |
824 160,00
UAH
|
799 680,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Рафіас-М |
935 000,00
UAH
|
800 000,00
UAH
|
Документи |
ПОЛТАВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВАПАЛИВО" |
867 000,00
UAH
|
867 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
935 000,00
UAH
|
919 190,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" |
945 200,00
UAH
|
919 360,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" #42768142 |
Переможець |
746 000,00
UAH
|
19 червня 2020 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2020 11:28
|
ДУ_1_Договір_363.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 11:28
|
Договір_363.pdf | укладений |
06 липня 2020 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ціна договору становить 745997,40 грн., ціна за одиницю товару становить 4388,22 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 363 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |