Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газове паливо
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2020-09-15-005275-a ● 561a42dddcd749c891cd1d0db12e5937
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 21295057 |
Місцезнаходження: | 73036, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. 28 Армії, буд. 6 |
Контактна особа: |
Марина Конончук +380950641735 kherson_pfu@ukr.net |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2020 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 12:09 |
Очікувана вартість: | 49 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 247,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Природний газ, код ДК 021:2015-09123000-7 "Природний газ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2020 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2020 13:31 |
Д.3 Технічні вимоги.doc | |
15 вересня 2020 13:31 |
Д.4 Проект договору.doc | |
15 вересня 2020 13:31 |
Д.1 Пропозиція учасника.doc | |
15 вересня 2020 13:31 |
Д.2 Вимоги до учасника.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 вересня 2020 10:21
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:26
Звертаємо увагу Замовника , що спрощена закупівля проводиться відповідно до положень ст. 14 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Згідно п . 5. ст. 14 Закону “Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників “. Також відповідно до п. 4 ст. 14 Закону Замовнику надається право висувати вимоги ЛИШЕ ДО ПРЕДМЕТУ закупівлі, а не до учасника. Стаття 14 не дає Замовнику повноважень навіть на встановлення кваліфікаційних критеріїв до Учасника (!). Разом з тим у Додатку 2 до Оголошення містяться вимоги надання Учасником сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (або аналогічний). Цей сертифікат надається щодо підприємства, а не не щодо товару природний газ. Таким чином Ваша організація ВИСУВАЄ ВИМОГИ саме ЩОДО УЧАСНИКА, а не щодо предмету закупівлі і ЦЕ Є ВІДВЕРТОЮ ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. Ні Кодекс газорозподільних систем, ні Правила постачання газу, ні інші нормативні документи, якими у своїй діяльності керуються газопостачальні компанії, НЕ ЗОБОВ'ЯЗУЄ постачальника отримувати сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015. Яким чином наявність у Замовника цього сертифікату стосується предмету закупівлі? Шановний Замовнику, просимо КОНКРЕТИКУ у Вашій відповіді, якщо даний документи є ОБОВЯЗКОВИМ для діяльності газопостачальної компанії — дайте посилання на закон, СТАТТЮ ЗАКОНУ. Звертаємо увагу Замовника, якщо наявність даного сертифікату не є обов'язковим відповідно до чинного законодавства для здійснення діяльності газопостачальної компанії, ця вимога є дискримінаційною і повинна бути видалена із Додатку 2 до Оголошення.
вимоги ЛИШЕ ДО ПРЕДМЕТУ закупівлі, а не до учасника. Стаття 14 не дає Замовнику повноважень навіть на встановлення кваліфікаційних критеріїв до Учасника (!). Разом з тим у Додатку 1 до Оголошення містяться вимоги надання Учасником сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Цей сертифікат надається щодо підприємства, а не не щодо товару природний газ. Таким чином Ваша організація ВИСУВАЄ ВИМОГИ саме ЩОДО УЧАСНИКА, а не щодо предмету закупівлі і ЦЕ Є ВІДВЕРТОЮ ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. Ні Кодекс газорозподільних систем, ні Правила постачання газу, ні інші нормативні документи, якими у своїй діяльності керуються газопостачальні компанії, НЕ ЗОБОВ'ЯЗУЄ постачальника отримувати сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015. Яким чином наявність у Замовника цього сертифікату стосується предмету закупівлі? ДЕ САМЕ у Третьому енергетичному пакеті щодо інтеграції суб’єктів у сфері постачання природного газу України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, на який посилається Змовник, прописані такі вимоги? Шановний Замовнику, просимо КОНКРЕТИКУ у Вашій відповіді, якщо даний документи є ОБОВЯЗКОВИМ для діяльності газопостачальної компанії — дайте посилання на закон, СТАТТЮ ЗАКОНУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв та вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність цим кваліфікаційним критеріям. Положення цієї статті не стосуються проведення замовником спрощеної закупівлі.
Водночас згідно з роз’ясненнями МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель», зокрема в абзаці 3 Розділу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Таблиці 2 «Особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі» зазначено наступне: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизначеним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Крім того, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і
будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі, що підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз.
Отже, висновки заявника щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників та неможливість встановлення вимог до учасника не відповідають фактичним обставинам закупівлі.
Водночас згідно з роз’ясненнями МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель», зокрема в абзаці 3 Розділу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Таблиці 2 «Особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі» зазначено наступне: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизначеним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Крім того, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і
будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі, що підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз.
Отже, висновки заявника щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників та неможливість встановлення вимог до учасника не відповідають фактичним обставинам закупівлі.
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 17 вересня 2020 10:25
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:26
Просимо надати пояснення щодо вимоги Додатку 2 до Оголошення: “Довідка - опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; системи екологічного управління учасника закупівлі згідно з ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів (сканкопії відповідних сертифікатів)” Просимо надати посилання на законодавчу базу, ЯКА ЗОБОВ'ЯЗУЄ газопостачальні компанії розробляти плановані заходи щодо захисту довкілля, мати висновки від спеціалізованих експертів щодо відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля??? Якщо отримання таких документів не обов'язкове для для газопостачальних компаній — ця вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ і порушує норми ст. 14 ЗУ України “Про публічні закупівлі”, зокрема п. 5 зазначеної статті, ТОМУ ПОВИННА БУТИ ВИДАЛЕНА із Додатку 2 до Оголошення. Наголошуємо, що згідно чинного законодавства діяльність, пов’язана із постачанням природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Враховуючи вищезазначене постачальники природного газу не зобов’язані проходити перевірки на відповідність вимогам екологічного законодавства, та не зобов’язані надавати документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з роз’ясненнями МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель», зокрема в абзаці 3 Розділу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Таблиці 2 «Особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі» зазначено наступне: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників.
З метою вплинути на збереження ресурсів, зменшення забруднення довкілля і запобігання кліматичним змінам, враховуючи предмет закупівлі - Природний газ, код ДК 021:2015-09120000-6 «Газове паливо», його вплив на навколишнє середовище, пожежну небезпечність, замовник встановив вимогу щодо планових заходів по захисту довкілля та навколишнього середовища. Головною метою OHSAS 18001:2010та ISO 14001 є підтвердження відповідності запровадженої системи та систем управління підприємства (Учасника) вимогам державних та міжнародних стандартів.
Крім того, отримання вищезазначених сертифікатів наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно наявності копії вищезазначеного сертифікату(ів), не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною, що підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2019 №5576-р/пк-пз та від 06.02.2020
№2309-р/пк-пз.
З метою вплинути на збереження ресурсів, зменшення забруднення довкілля і запобігання кліматичним змінам, враховуючи предмет закупівлі - Природний газ, код ДК 021:2015-09120000-6 «Газове паливо», його вплив на навколишнє середовище, пожежну небезпечність, замовник встановив вимогу щодо планових заходів по захисту довкілля та навколишнього середовища. Головною метою OHSAS 18001:2010та ISO 14001 є підтвердження відповідності запровадженої системи та систем управління підприємства (Учасника) вимогам державних та міжнародних стандартів.
Крім того, отримання вищезазначених сертифікатів наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно наявності копії вищезазначеного сертифікату(ів), не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною, що підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2019 №5576-р/пк-пз та від 06.02.2020
№2309-р/пк-пз.
Відгук щодо відповідейЗамвоника
Дата подання: 18 вересня 2020 16:23
Дата відповіді: 21 вересня 2020 15:03
Звертаємо увагу Замовника, що у рішенні від 06.02.2020 №2309-р/пк-пз., на яке Ви посилаєтесь, оскарження умов закупівлі відбувалось до проведення тендеру, і в Рішенні була відсутня аргументація колегії. Разом з тим, існує позиція суду:”Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до зовсім іншої позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов'язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником». Більш докладно можете почитати в PROZORRO Інфобокс, до речі там у статті прямо написано, така вимога “м'яко кажучи, дивна” і “дає можливість зменшити конкуренцію”, тобто ДИСКРИМІНАЦІЙНА. Позиція суду відповідає положенням ст. 26 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.”. Для постачання газу наявність сертифікатів ІSO не обов'язкова, ця сертифікація не прив'язана до предмету закупівлі і стандарти, на які Ви посилаєтесь, не обов'язкові для постачання природного газу, вони є добровільними, ніхто не може в обов'язковому порядку примусити постачальника отримувати цей сертифікат. Такий самий сертифікат може отримати і ГУ Пенсійного фонду України в Херсонській обл. Майте на увазі, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції через ненадання документів, що не передбачені чинним законодавством, може і буде оскаржено в суді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з роз’ясненнями МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель», зокрема в абзаці 3 Розділу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Таблиці 2 «Особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі» зазначено наступне: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизначеним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Крім того, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі, що підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз.
Звертаємо увагу заявника на те, що у справі № 826/15639/17 Постановою Верховного суду України від 24 червня 2020 року адіністративне провадження №К/9901/32266/19 Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 липня 2019 року та постанова Шостого апеляційного адміністративного суду від 02 жовтня 2019 року у справі № 826/15639/17 скасовані як необґрунтовані.
Наводимо витяг з Постанови Верховного суду України від 24 червня 2020 року адіністративне провадження №К/9901/32266/19:
«49. За таких обставин Верховний Суд погоджується з доводами скаржника про те, що пропозиція ТОВ «ВП «Полісан» не містить копії сертифіката на виготовлення у відповідності до ГОСТ 6465-76, що є порушенням умов Документації в цій частині.
50. Враховуючи вищенаведене, колегія суддів Верховного Суду встановила, що не відхиливши пропозицію ТОВ «ВП «Полісан», замовник порушив вимоги пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIIІ, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну документацію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
51. Таким чином, суди попередніх інстанцій невірно застосували норму матеріального права в частині застосування до спірних правовідносин вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIIІ.»
Враховуючи Постанову Верховного суду України від 24 червня 2020 року у справі № 826/15639/17 та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз, від 07.05.2019 №5576-р/пк-пз та від 06.02.2020 №2309-р/пк-пз, вважаємо що вимога стосовно наявності копій вищезазначених сертифікатів не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною, а отже вимога заявника не підлягає задоволенню.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизначеним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Крім того, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі, що підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз.
Звертаємо увагу заявника на те, що у справі № 826/15639/17 Постановою Верховного суду України від 24 червня 2020 року адіністративне провадження №К/9901/32266/19 Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 липня 2019 року та постанова Шостого апеляційного адміністративного суду від 02 жовтня 2019 року у справі № 826/15639/17 скасовані як необґрунтовані.
Наводимо витяг з Постанови Верховного суду України від 24 червня 2020 року адіністративне провадження №К/9901/32266/19:
«49. За таких обставин Верховний Суд погоджується з доводами скаржника про те, що пропозиція ТОВ «ВП «Полісан» не містить копії сертифіката на виготовлення у відповідності до ГОСТ 6465-76, що є порушенням умов Документації в цій частині.
50. Враховуючи вищенаведене, колегія суддів Верховного Суду встановила, що не відхиливши пропозицію ТОВ «ВП «Полісан», замовник порушив вимоги пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIIІ, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну документацію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
51. Таким чином, суди попередніх інстанцій невірно застосували норму матеріального права в частині застосування до спірних правовідносин вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIIІ.»
Враховуючи Постанову Верховного суду України від 24 червня 2020 року у справі № 826/15639/17 та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз, від 07.05.2019 №5576-р/пк-пз та від 06.02.2020 №2309-р/пк-пз, вважаємо що вимога стосовно наявності копій вищезазначених сертифікатів не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною, а отже вимога заявника не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ |
47 070,00
UAH з ПДВ
|
47 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
49 319,10
UAH з ПДВ
|
49 319,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
49 500,00
UAH з ПДВ
|
49 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ #39500143 |
Відхилено |
47 070,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 10:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Переможець |
49 319,10
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 11:23
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:15
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 10:16
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 16:02
|
договор газ.pdf | укладений |
12 жовтня 2020 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Причина внесення змін у відповідності до статті 41 Закону "Про публічні закупівлі: зменшення загального обсягу закупівлі, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару, зменшення суми договору в межах кошторисних призначень. |
Номер договору про закупівлю: | СЗ/25/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір вступає в силу з моменту підписання та діє в частині поставок газу по 31 грудня 2020 року (включно), а в частині розрахунків до повного виконання зобов'язань - до 22 січня 2021 року включно. |
Номер договору про закупівлю: | СЗ/25/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | СЗ/25/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |