Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the M-04 public highway of Znamenka - Lugansk - Izvarine (Volgograd through the Dnipro, Donetsk) at km 151 + 930 - km 196 + 816 (45233142-6 road repair)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Качан Валентина Федорівна 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Kachan Valentina Fedorivna 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2020 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2020 13:13 |
Очікувана вартість: | 2 117 677 522,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 211 767,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 31765162 UAH |
Publication date: | 30 квітня 2020 12:06 |
Enquiries until: | 02 червня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 08 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 червня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 2 117 677 522 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 211 768 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати Замовником протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Ненадходження коштів з відповідного бюджету на реєстраційний рахунок Замовника для оплати послуг за цим договором, а також несвоєчасне їх перерахування органом державного казначейства Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Надання послуг | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів у розмірі до 30% від річної вартості договору на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 16:25 |
Перелік змін- 04.06.2020 (2).doc | |
04 червня 2020 16:24 |
ТД 151-196 зі змінами від 04.06.20.docx | |
25 травня 2020 16:40 |
Перелік змін від 25.05.2020.doc | |
25 травня 2020 16:40 |
ТД 151-196 зі змінами від 25.05.20.docx | |
30 квітня 2020 12:06 |
Проект договору поточний М-04.docx | |
30 квітня 2020 12:06 |
ТД 151-196 30.04.20.docx |
04 червня 2020 16:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 червня 2020 16:25 |
Перелік змін- 04.06.2020 (2).doc
|
||||||
04 червня 2020 16:24 |
ТД 151-196 зі змінами від 04.06.20.docx
|
||||||
25 травня 2020 16:40 |
Перелік змін від 25.05.2020.doc
|
||||||
25 травня 2020 16:40 |
ТД 151-196 зі змінами від 25.05.20.docx
|
||||||
30 квітня 2020 12:06 |
Проект договору поточний М-04.docx
|
||||||
30 квітня 2020 12:06 |
ТД 151-196 30.04.20.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Встановивши вимогу щодо досвіду виконання робіт за будь-який період у 2018-2020 роках, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають виконані роботи у період більший ніж з 2018-2020 роки.
Звертаємо увагу, що для підтвердження аналогічного досвіду встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише часу їх укладення, а й відсотку виконання, предмету договору, обсягів (об’ємів) виконання основних видів робіт і т.д.
Такі умови та вимоги призводять до того, що з усього багаторічного великого досвіду нашої Компанії, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі виконані нами договори, що позбавляє нас можливості належним чином підготувати свою Пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Разом з тим, повідомляємо, що ми маємо багаторічний досвід робіт у галузі будівництва доріг та можемо підтвердити зазначені Замовником обсяги робіт у період 2015-2020 роки.
Враховуюче вище зазначене, просимо внести зміни у тендерну документацію, а саме :
"Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні,регіональні та територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше ніж..."
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись вищенаведеною нормою Закону просимо надати додаткову інформацію яким саме вимогам до тендерного забезпечення пропозиції не відповідало подане у складі нашої пропозиції тендерне забезпечення та в чому саме полягала така невідповідність. Також просимо вказати, яким саме кваліфікаційним вимогам та в чому саме не відповідала подана нами пропозиція.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також нагадуємо, що згідно з ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний, при відхилені тендерної пропозиції учасника у рішенні зазначати підстави відхилення та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, а також зазначати, у чому саме полягає така невідповідність.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ А ТАКОЖ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, ЯКІ НА ДУМКУ ЗАМОВНИКА БУЛИ ПОРУШЕНІ
ТОВ «Миколаївбудцентр» також наданий договір від 03.08.2018р. № 73-СУБ на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 343+200 – км 348+760, Чернівецька область укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 42474569,22 грн. та виконаний на 100,0%.
Надані договори №96-СУБ від 28.09.2018р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги Р-63/Н-03 Вартиківці – контрольно-пропускний пункт «Сокиряни» з під’їздами до КПП «Росошани та КПП «Кельменці» км 17+949- км 20+749, Чернівецька область укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 26710960,55 грн. та виконаний на 100,0%. та договір №74-СУБ від 07.08.2018р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги М-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на Бухарест) на ділянці км 514+180- км 515+478, Чернівецька область укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 18865392,00 грн. та виконаний на 94,1%. Також наданий договір №21-СУБ від 02.04.2018р. на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-03 Житомир-Чернівці на ділянці км 323+911-км 329+720, укладений з ТОВ «БК» Дорлідер» на суму 64 725 446,40 грн. та виконаний на 100%.
На наш запит від 23.06.2020р. №1-12/1594 отриманий лист від Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області від 02.07.2020р. №538 де вказано що по договорам №73 від 03.08.2018р.та №50 від 06.06.2018р та по об’єктах поточних середніх ремонтів автомобільних доріг:Р-63/Н-03 Ввартиківці-КПП «Сокиряниз» під’їздами до КПП «Кельменці» на ділянці км 17+949-км 20+749,М-19 Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече(на Бухарест) на ділянці км 514+180-км 515+478,Н-03 Житомир -Чернівці на ділянці км 323+911-км 329+720-що зазначені як договори субпідряду не погоджувались із Замовником торгів та ТОВ «БК» Дорлідер» не залучало субпідрядну організацію ТОВ «Миколаївбудцентр» та виконувало роботи по вищезазначеним об’єктам власними силами.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт наданий договір субпідряду №22/18-/1СУБ від 22.05.2018р. на надання послуг по поточному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м.Таганрог) на ділянці км 256+000-км 260+500 в Херсонській області укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 51 823 694,40 грн., що складає 100% від суми договору, що укладений Службою автомобільних доріг у Херсонській області та ПП «Полтавабудцентр».
ТОВ «Миколаївбудцентр» також наданий договір від 22.05.2018р. № 22/18-/2СУБ на надання послуг по поточному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М 14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 260+500-км 266+000 в Херсонській області укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 66 260 400,00 грн. та виконаний на 99,00% та договір 1/19-СУБ від 09.09.2019р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м.Таганрог) на ділянці км 282+700-км 292+000 в Херсонській області укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 2 435 822,63 грн. та виконаний на 100,00%.
На наш запит від 23.06.2020р. №1-12/1595 отриманий лист від Служби автомобільних доріг у Херсонській області від 25.06.2020р. № 03-9/1031 де вказано , що при виконанні договорів №2-ПБЦ/18 від 22.05.2018р.та №1/ПБЦ/19 від 18.06.2019р. ПП «Полтавабудцентр» не залучало субпідрядну організацію ТОВ «Миколаївбудцентр» та виконувало роботи по вищезазначеному об’єкту власними силами.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних послуг наданий договір субпідряду №79П/СУБ від 27.07.2018р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест), км 71+000-км 77+000 укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 95 848 783,00 грн., що складає 100% від суми договору, що укладений Службою автомобільних доріг у Одеській області та ПП «Полтавабудцентр».
ТОВ «Миколаївбудцентр», також наданий договір від 27.07.2018р. № 85П/СУБ на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест),км 224+500-км 229+500, Одеська область укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 66 631 070,52 грн. та виконаний на 100 % та договір 88 П/СУБ від 27.07.2018р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест),км 247+000-км 253+000 на суму 74 921 644,00 грн. та виконаний на 100 %.
Також надані договори: № 89П/СУБ від 27.07.2018р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м.Бухарест),км 253+000-км 258+500, Одеська область укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 52 959 591,60 грн. , № 90П/СУБ від 27.07.2018р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м.Бухарест),км 281+000-км 287+000, Одеська область укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 70 360 091,00 грн. , № 24П-СУБ від 20.03.2017р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м .Бухарест),км 129+000-км 134+500, укладений з ТОВ «БК « Дорлідер» на суму 76 407 615,00 грн., № 35П-СУБ від 06.07.2017р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест),км 46+500-км 52+230,Одеська область, укладений з ТО «БК « Дорлідер» на суму 75 560 307,20 грн. , № 39П-СУБ від 31.07.2017р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м.Бухарест),км 145+000-км 150+000, укладений з ТОВ «БК « Дорлідер» на суму 61 288 520,00 грн., № 40П-СУБ від 31.07.2017р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест),км 161+0 00-км 166+000, укладений з ТОВ «БК « Дорлідер» на суму 58 694 437,00 грн. ,договір № 41П/СУБ від 31.07.2017р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м.Бухарест),км 166+000-км 171+000,Одеська область, укладений з ТОВ «БК « Дорлідер» на суму 58 764 583,00 грн. ,договір № 43П-СУБ від 31.07.2017р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м.Бухарест),км 184+000-км 190+000,Одеська область, укладений з ТОВ «БК « Дорлідер» на суму 72 311 246,00 грн.., договір № 79П/ДР/СУБ від 14.09.2018р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м.Бухарест),км 71+000-км 77+0009(додаткові роботи), укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 1 949 768,00 грн., договір № 85П/ДР/СУБ від 14.09.2018р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м.Бухарест),км 224+500-км 229+500(додаткові роботи), укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 1 371 512,00 грн.всі договори виконані на 100 %.
На наш запит від 23.06.2020р. №1-12/1593 отриманий лист від Служби автомобільних доріг у Одеській області від 01.07.2020р. №02-2207/13 де вказано , що при виконанні договорів №79П/18 від 25.06.2018р., № 85П/18 від 25.06.2018р.,№88П/18 від 25.06.2018р.,№89П/18 від 25.06.2018р. та №90П/18 від 25.06.2018р. ПП «Полтавабудцентр» не залучало субпідрядну організацію ТОВ «Миколаївбудцентр» та виконувало роботи по вищезазначеним об’єктам власними силами та у зв’язку з неодноразовим порушенням умов виконання вищезазначених договорів Служба автомобільних доріг 03.06.2019р. у порядку ст.615 ЦК України, та керуючись умовами договорів Підряду змушена була відмовитися від вказаних договорів.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт наданий договір субпідряду №44-Б/СУБ від 22.08.2017р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка – Снігурівка – Березнігувате на ділянці км 40+000 – км 48+342, Миколаївська область укладений з ТОВ «БК «ДОРЛІДЕР» на суму 86760505,32 грн., що складає 100% від суми договору №44-Б від 19.08.2017р., що укладений Службою автомобільних доріг у Миколаївській області та ТОВ «БК «ДОРЛІДЕР». Між тим, Підрядник ТОВ «БК «ДОРЛІДЕР» в складі тендерної пропозиції при участі в закупівлі надав інформацію про незалучення субпідрядних організацій.
ТОВ «Миколаївбудцентр» також наданий договір від 22.08.2018р. № 43-Б/СУБ на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку «Чорноморка» нга ділянці км 49+700- км 53+700, Миколаївська область укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 44392662,00 грн. та виконаний на 97,4%. В складі тендерної пропозиції ПП «Полтавабудцентр» також надана інформація про незалучення субпідрядних організацій.
На наш запит від 23.06.2020р. №1-12/1596 отриманий лист від Служби автомобільних доріг у Миколаївській області від 25.06.2020 № 1939/03-17 де вказано , що при виконанні договорів №44-Б від 19.08.2017р.та №43-Б від 22.08.2018р. БК «Дорлідер» не залучало субпідрядну організацію ТОВ «Миколаївбудцентр» та виконувало роботи по вищезазначеним об’єктам власними силами.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт наданий договір субпідряду №63-СУБ від 25.07.2019р. на надання послуг по поточному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-06 Івано-Франківськ-Надвірна на ділянці км 0+000 - км 26+700, укладений з ТОВ «ПБС» на суму 5 005 231,90 грн., що складає 100 % від суми договору, що укладений Службою автомобільних доріг у Івано-Франківській області та ТОВ «ПБС»,та договір 64-СУБ від 25.07.2019р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-05 Делятин-Раківчик на ділянці км 0+000 - км 28+027, укладений з ТОВ «ПБС» на суму 9 457 866,39 грн., що складає 100 % від суми договору, що укладений Службою автомобільних доріг у Івано-Франківській області та ТОВ «ПБС»
На наш запит від 23.06.2020р. №1-12/1599 отриманий лист від Служби автомобільних доріг у Івано-Франківській області від 01.07.2020р. №15-09/1016 де вказано , що при виконанні договорів, ТОВ «ПБС» не залучало субпідрядну організацію ТОВ «Миколаївбудцентр» та виконувало роботи по вищезазначеним об’єктам власними силами.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт наданий договір субпідряду №28-04/18-СУБ/СУБ від 27.04.2018р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 398+000 - км 400+600,км 432+564-км 435+060 Львівської області укладений з ТОВ «БК»»Дорлідер» на суму 41 568 624,00 грн., що складає 100 % від суми договору, що укладений Службою автомобільних доріг у Львівській області та ТОВ «БК»»Дорлідер».
На наш запит від 23.06.2020р. №1-12/1597 отриманий лист від Служби автомобільних доріг у Львівській області від 23.06.2020р. №1-12/1597 де вказано , що договір №28/04/18 від 27.04.2018р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 398+000 - км 400+600,км 432+564-км 435+060 Львівської області укладений з ТОВ «ПБС»,та при виконанні договору ТОВ «ПБС» не залучало субпідрядні організації ТОВ «БК «Дорлідер» та ТОВ «Миколаївбудцентр» та виконувало роботи по вищезазначеному об’єкту власними силами.
Тим самим, учасником ТОВ «Миколаївбудцентр» не підтверджується досвід виконання аналогічних робіт згідно п.1 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-13-000014 ● 47fbafcfb623496e85a56a04efb9f98f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2020 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2020 № 228
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.08.2020 № 228
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-30-000686-a 30.04.2020 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-14 16:56:03
Відповідь на висновок
ПОЯСНЕННЯ
1. Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області повідомляє,
стосовно учасника ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» міститься наступна інформація:
«На підтвердження поданої інформації надаємо скан-копії дипломів, трудових книжок та наказів про прийом на роботу (переведення на іншу посаду).
Щодо наказів пояснюємо, що ТОВ «Автомагістраль-Південь» при прийнятті на роботу нових працівників укладає з ними строкові трудові договори по 25 грудня, а з 2019 року – по 30 грудня поточного року.
Враховуючи те, що після закінчення строків трудових договорів ТОВ «Автомагістраль-Південь» не видавало відповідні накази про звільнення працівників, що прийняті на роботу у 2014 - 2019 р.р., приймаючи до уваги те, що трудові відносини з працівниками тривають, жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія трудових договорів вважається продовженою на невизначений строк (ч. 1 ст. 391 КЗпП України).
Додатково пояснюємо, що функціональні обов’язки трактористів-машиністів в нашому підприємстві покладені на машиністів бульдозеру, а водіїв (машиністів/операторів) автобітумовозу - на машиністів автогудронатора. Таким чином, на виконання вимоги надання підтвердження наявності трактористів-машиністів надаємо інформацію на машиністів бульдозеру, а на водіїв (машиністів/операторів) автобітумовозу - - машиністів автогудронатора. На дорожніх робітників, окрім основних функцій, покладені задачі по управлінню компресорами, генераторами, мотокосами, мотобурами та інших агрегатів/механізмів, які не потребують залучення додаткової освіти або спеціального навчання, таким чином, на виконання вимоги надання підтвердження наявності оператора компресора надаємо інформацію на дорожніх робітників.».
Звертаємо Вашу увагу , що відповідно до статті 23 Кодексу законів про працю України (далі за текстом - КЗпП) трудовий договір може укладатися:
- на невизначений строк (безстроковий трудовий договір);
- на визначений строк, встановлений за погодженням сторін (строковий трудовий договір);
- на час виконання певної роботи (строковий трудовий договір).
Відповідно до ст. 391 КЗпП строковий трудовий договір укладається у випадках, якщо трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами. Закінчення строку трудового договору тягне його припинення.
Частиною першою статті 391 КЗпП України передбачено, що коли після закінчення строку трудового договору (пп. 2 і 3 ст. 23 КЗпП) трудові відносини фактично тривають, і жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк.
Також зазначаємо, що пунктом 2 статті 23 КЗпП передбачено можливість укладення трудового договору на будь-який строк, що встановлюється за погодженням сторін. Такі трудові договори називаються строковими. Якщо є законні підстави, їх можна як укладати під час прийняття на роботу, так і переукладати згодом. При цьому закон не обмежує права сторін трудового договору на визначення строку його дії.
Пунктом 3 статті 23 КЗпП допускається можливість укладати трудовий договір на час виконання певної роботи (як-от, виконання певних робіт під час будівництва об’єкта, переоснащення підприємства новим технічним обладнанням тощо).
Відповідно до КЗпП України сплив строку трудового договору не тягне за собою автоматичного звільнення працівника, тому роботодавець до закінчення цього строку повинен видати наказ про звільнення працівника. При цьому, заява працівника не вимагається. Якщо після закінчення строку трудового договору власник не видав відповідний наказ про звільнення працівника, трудові відносини фактично тривають і жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія трудового договору вважається продовженою на невизначений строк (ч. 1 ст.39-1 КЗпП України).
Таким чином, з боку Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень», оскільки ним надані всі необхідні документи.
Відповідно до діючого законодавства в сфері публічних закупівель, Замовник звернувся до банківської установи, що видала банківську гарантію з вимогою щодо підтвердження зобов’язань щодо тендерного забезпечення.
Крім того, Постановою КМУ від 15.12.2004 № 639 передбачено, гарантія серед інших реквізитів має містити інформацію про дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини.
Банківська гарантія, що міститься в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень», повністю відповідає вимогам, передбаченим діючим законодавством та ТД.
Тендерною документацією передбачено, що переможець торгів має надати:
«…довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону*..».
Оскільки саме формулювання вимоги не є цілком точним, та не відповідає вимогам орфографії, приймаючи до уваги, інформацію, перевірену на сайті Центрального засвідчувального органу, та враховуючи те, що учасник виконав вимоги Закону про публічні закупівлі та тендерної документації, Уповноваженою особою прийнято рішення про відповідність довідки вимогам ТД.
2. Стосовно учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» міститься наступна інформація:
Враховуючи те, що після закінчення строків трудових договорів ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» не видавало відповідні накази про звільнення працівників, що прийняті на роботу, приймаючи до уваги те, що трудові відносини з працівниками тривають, жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія трудових договорів вважається продовженою на невизначений строк (ч. 1 ст. 391 КЗпП України).
Звертаємо Вашу увагу , що відповідно до статті 23 Кодексу законів про працю України (далі за текстом - КЗпП) трудовий договір може укладатися:
- на невизначений строк (безстроковий трудовий договір);
- на визначений строк, встановлений за погодженням сторін (строковий трудовий договір);
- на час виконання певної роботи (строковий трудовий договір).
Відповідно до ст. 391 КЗпП строковий трудовий договір укладається у випадках, якщо трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами. Закінчення строку трудового договору тягне його припинення.
Частиною першою статті 391 КЗпП України передбачено, що коли після закінчення строку трудового договору (пп. 2 і 3 ст. 23 КЗпП) трудові відносини фактично тривають, і жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк.
Також зазначаємо, що пунктом 2 статті 23 КЗпП передбачено можливість укладення трудового договору на будь-який строк, що встановлюється за погодженням сторін. Такі трудові договори називаються строковими. Якщо є законні підстави, їх можна як укладати під час прийняття на роботу, так і переукладати згодом. При цьому закон не обмежує права сторін трудового договору на визначення строку його дії.
Пунктом 3 статті 23 КЗпП допускається можливість укладати трудовий договір на час виконання певної роботи (як-от, виконання певних робіт під час будівництва об’єкта, переоснащення підприємства новим технічним обладнанням тощо).
Відповідно до КЗпП України сплив строку трудового договору не тягне за собою автоматичного звільнення працівника, тому роботодавець до закінчення цього строку повинен видати наказ про звільнення працівника. При цьому, заява працівника не вимагається. Якщо після закінчення строку трудового договору власник не видав відповідний наказ про звільнення працівника, трудові відносини фактично тривають і жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія трудового договору вважається продовженою на невизначений строк (ч. 1 ст.39-1 КЗпП України).
Учасником ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» в складі тендерної пропозиції надано ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ № 472/9/10 від 28.05.2020 стосовно данного питання по зазначених працівниках.
Інформаційною довідкою про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних(дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №462/21/1 від 10.06.2020 ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» гарантує при потребі залучити додатково дорожньо-будівельну техніку, в необхідній кількості з підтвердженням усіх підтверджуючих документів, про що зазначено в довідці.
3. Стосовно учасника ТОВ «Ростдорстрой» міститься наступна інформація:
На підтвердження вимог про надання Довідки про техніку яка вимагалась умовами додатку 2.1 тендерної документації учасник ТОВ «Ростдорстрой» надав Довідку «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» від 10.06.2020 № 4030-Т, в якій зазначив інформацію, зокрема, про бульдозери у кількості 5 одиниць(строка 18(Б10М 0111.ЕН 2007р.-2 одиниці;строка-19-1 одиниця;строка 20-1 одиниця;строка 21-1 одиниця що відповідає підпункту 3.5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, яким вимагалось від учасників торгів наявність бульдозерів у кількості 5 одиниць.
ТОВ «Ростдорстрой»долучило до тендерної пропозиції файл «Копії тех.паспортів»PDF,де присутні копії технічних паспортів на бульдозери у кількості 5 штук (№ЕЕ 218564,№ЕЕ 214639,ЕЕ 199399,ЕЕ 214577,№ ЕЕ 214620)(Експортовано 12.06.2020 13:30 сторінка 20).
Вимогами пункту 1 додатку 5 тендерної документації до учасників торгів встановлено вимогу про надання копії Статуту (положення, іншого установчого документу в залежності від організаційно-правової форми). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та за відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, у складі його тендерної пропозиції може бути подана тільки довідка у довільній формі без надання копії Статуту).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» міститься Статут, в якому присутня відмітка реєстратора про проведення державної реєстрації.
Учасник ТОВ «Ростдорстрой» був правомірно оцінен та допущен до аукціону.
4. Стосовно учасника «Блек Сі Консорціум»» міститься наступна інформація:
Також за результатами проведеного моніторингу установлено, невідповідність тендерної пропозиції консорціум «Блек Сі Консорціум», умовам тендерної документації. На підтвердження вимог про надання Інформаційної довідки учасник консорціум «Блек Сі Консорціум» надав Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання надання послуг від 25.05.2020 № 259-05/20, в якій учасник зазначив інформацію, зокрема, про дорожніх працівників (пункт 40-47 Довідки) (далі – Працівники 3), проте не надав Документи, які підтверджують взаємовідносини учасника з Працівниками 3, що вимагалось умовами додатку 2.6 тендерної документації, чим недотримався зазначених вимог. Крім цього, вимогами додатку 2.6 тендерної документації встановлено, перелік та кількість обов’язкових ключових посад працівників, які учасник повинен мати під час виконання послуг, зокрема: дорожні робітники (не менше 46 осіб) (далі – Обов’язкові працівники
Учасник Консорціум "Блек Сі Консорціум" в складі тендерної пропозиції долучив лист-пояснення №178-05/20 щодо дорожніх робітників.(дорожні робітники під кодом(згідно турецького Законодавства)-9312,02.
Отже, Учасник Консорціум "Блек Сі Консорціум" був правомірно оцінен та допущен до аукціону
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Консорціум "Блек Сі Консорціум" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Представництво "Сіногідро Корпорейшн Лімітед" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 920 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 849 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
2 017 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
2 065 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 905 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
2 050 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 915 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Консорціум "Блек Сі Консорціум" |
2 096 500 747,00
UAH з ПДВ
|
2 032 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
1 849 999 999,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2023 10:53
|
ДУ-25 ПС-А-9.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2023 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 10:37
|
ДУ19 ПС-А-9.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 14:25
|
ДУ10 ПС-А-9.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 11:16
|
ПС-А-9_ДУ9.pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 14:42
|
ПС-А-9_ДУ5.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 16:08
|
ДУ 4 ПС-А-9.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2020 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2020 10:43
|
ДУ3_ПС-А-9.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2020 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2020 09:58
|
ДУ 2 ПС-А-9.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2020 15:42
|
ПС-А-9_ДУ2.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2020 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2020 12:38
|
ДУ1_ПС-А-9.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2020 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 10:55
|
ПС-А-9.pdf | укладений |
30 липня 2020 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, подовження строку дії договору через затримку фінансування витрат |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі, продовження строку дії договору через затримку фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |