Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень першого поверху будівлі онкохіміотерапевтичного відділення на вул. Тімірязєва,1 в м. Луцьку.
(ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 531 611,20 UAH
UA-2021-05-24-012788-b ● 5590df93c2874174b1439856877c83c4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01982815 |
Вебсайт: | https://vood.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 43018, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, , вул. Тімірязєва, буд. 1 |
Контактна особа: |
Леся Коновалова +380332264801 economist.vood@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2021 15:03 |
Очікувана вартість: | 5 531 611,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 658,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, в пункті 2. Забезпечення тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою згідно пунктів 1.7.2 – 1.7.4 Розділу І Тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується, оцінка тендерних пропозицій здійснюють на основі єдиного критерію "ціна” (питома вага критерію “ціна” – 100%)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень першого поверху будівлі онкохіміотерапевтичного відділення на вул. Тімірязєва,1 в м. Луцьку.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43018, Україна, Волинська область, Луцьк, приміщення першого поверху будівлі онкохіміотерапевтичного відділення на вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2021 20:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2021 20:34 |
тендерна документація-зміни.pdf | |
31 травня 2021 20:34 |
Додаток 4.doc | |
31 травня 2021 20:34 |
Оголошення про відкриті торги – зміни.pdf | |
31 травня 2021 20:34 |
Перелік змін.pdf |
31 травня 2021 20:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2021 20:34 |
тендерна документація-зміни.pdf
|
|||
31 травня 2021 20:34 |
Додаток 4.doc
|
|||
31 травня 2021 20:34 |
Оголошення про відкриті торги – зміни.pdf
|
|||
31 травня 2021 20:34 |
Перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дисримінаційна вимога
Дата подання: 26 травня 2021 11:03
Дата відповіді: 28 травня 2021 16:15
Добрий день. Просимо обґрунтувати дискримінаційну вимогу: «Учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності на основі даних річної фінансової звітності за попередній рік, що передує року подання тендерної пропозиції, при чому обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше 50 мільйонів гривень.» Сума закупівлі 5 531 611,20грн. Чим керується замовник при визначенні такого критерію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесенні до Тендерної документації. Дякуємо.
ПEРEЛIК ЗМIН,
щo внoсяться дo Тeндeрнoї дoкумeнтaцiї для прoцeдури зaкупiвлi – вiдкритi тoрги щoдo прeдмeтa зaкупiвлi:
Капітальний ремонт приміщень першого поверху будівлі онкохіміотерапевтичного відділення на вул. Тімірязєва,1 в м. Луцьку. (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
1. У тексті Додатку 1 «Перелік інформації та документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»», до тендерної документації:
п. 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, викласти в новій редакції, а саме:
4.1. Учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності на основі даних річної фінансової звітності за попередній рік, що передує року подання тендерної пропозиції, при чому обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 80 %, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати копію річної фінансової звітності («Баланс», «Звіт про фінансові результати» та «Звіту про рух грошових коштів») за попередній рік, що передує року подання тендерної пропозиції, – в обсягах та у формах, встановлених чинним законодавством. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
ПEРEЛIК ЗМIН,
щo внoсяться дo Тeндeрнoї дoкумeнтaцiї для прoцeдури зaкупiвлi – вiдкритi тoрги щoдo прeдмeтa зaкупiвлi:
Капітальний ремонт приміщень першого поверху будівлі онкохіміотерапевтичного відділення на вул. Тімірязєва,1 в м. Луцьку. (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
1. У тексті Додатку 1 «Перелік інформації та документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»», до тендерної документації:
п. 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, викласти в новій редакції, а саме:
4.1. Учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності на основі даних річної фінансової звітності за попередній рік, що передує року подання тендерної пропозиції, при чому обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 80 %, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати копію річної фінансової звітності («Баланс», «Звіт про фінансові результати» та «Звіту про рух грошових коштів») за попередній рік, що передує року подання тендерної пропозиції, – в обсягах та у формах, встановлених чинним законодавством. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
Додаткові роз'яснення
Дата подання: 26 травня 2021 16:40
Дата відповіді: 28 травня 2021 16:16
1) Згідно п. 1 Розділу 3 ТД учасник повинен на підтвердження відповідності вимогам ст. 17 Закону надати довідку в довільній формі, переможець подає дані документи згідно Додатку 2 (для переможця). Тобто на етапі подачі пропозиції учасник завантажує довідку у довільній формі? Бо в додатку 2 не зазначено, що надання довідки про несудимість, довідки з ДПС стосується лише переможця. Просимо внести зміни до ТД.
2) Додатком 1 вимагається подання річної фінансової звітності за попередній рік. Конкретизуйте, будь ласка, які саме форми потрібно подати?
3) Згідно п. 1 Розділу 3 ТД у складі пропозиції подається паспорт громадянина України лише учасниками ФОПами, але додатково у ТД зазначено, що потрібно подати документ, що посвідчує особу, яка уповноважена підписувати договір. Якщо учасник ТОВ, то ці умови суперечать одна одній. Якщо все ж потрібно подавати паспорт особи ТОВ, то які сторінки?
4) Згідно ТД ааналогічним договором вважається договір підряду на капітальний ремонт. Якщо учасник надасть договори підряду на реконструкцію та нове будівництво, це буде підставою відхилення? Просимо внести доповнення до ТД: капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на питання:
- «Згідно п. 1 Розділу 3 ТД учасник повинен на підтвердження відповідності вимогам ст. 17 Закону надати довідку в довільній формі, переможець подає дані документи згідно Додатку 2 (для переможця). Тобто на етапі подачі пропозиції учасник завантажує довідку у довільній формі? Бо в додатку 2 не зазначено, що надання довідки про несудимість, довідки з ДПС стосується лише переможця. Просимо внести зміни до ТД.» повідомляємо, що : На етапі подачі пропозиції учасник завантажує лише довідку у довільній формі, а вже учасник якого виберуть переможцем протягом 10 днів повинен завантажити документи, а саме довідку з ДПС та довідку про несудимість;
- «Додатком 1 вимагається подання річної фінансової звітності за попередній рік. Конкретизуйте, будь ласка, які саме форми потрібно подати?» повідомляємо, що: відповідні зміни будуть внесенні до Тендерної документації;
- «Згідно п. 1 Розділу 3 ТД у складі пропозиції подається паспорт громадянина України лише учасниками ФОПами, але додатково у ТД зазначено, що потрібно подати документ, що посвідчує особу, яка уповноважена підписувати договір. Якщо учасник ТОВ, то ці умови суперечать одна одній. Якщо все ж потрібно подавати паспорт особи ТОВ, то які сторінки?» повідомляємо, що:
Учасником надається паспорт громадянина України (надаються 1-2 сторінки (3-6 сторінки за наявності відміток та 11-16 сторінки) або копія з обох сторін безконтактного електронного носія (у випадку наявності паспорта громадянина України виготовленого у формі ID-картки з довідкою, що підтверджує місце проживання фізичної особи, виданою відповідним уповноваженим органом) та довідка про присвоєння ідентифікаційного коду або картка платника податків;
- «Згідно ТД ааналогічним договором вважається договір підряду на капітальний ремонт. Якщо учасник надасть договори підряду на реконструкцію та нове будівництво, це буде підставою відхилення? Просимо внести доповнення до ТД: капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво» повідомляємо, що: Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – капітальний ремонт. Подання аналогічних договорів на реконструкцію/нове будівництво буде вважатися підставою для відхилення тендерної пропозиції. Водночас повідомляємо, що Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 (два) Підрядники в Україні. Це не специфічний вид робіт, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінаційною.
- «Згідно п. 1 Розділу 3 ТД учасник повинен на підтвердження відповідності вимогам ст. 17 Закону надати довідку в довільній формі, переможець подає дані документи згідно Додатку 2 (для переможця). Тобто на етапі подачі пропозиції учасник завантажує довідку у довільній формі? Бо в додатку 2 не зазначено, що надання довідки про несудимість, довідки з ДПС стосується лише переможця. Просимо внести зміни до ТД.» повідомляємо, що : На етапі подачі пропозиції учасник завантажує лише довідку у довільній формі, а вже учасник якого виберуть переможцем протягом 10 днів повинен завантажити документи, а саме довідку з ДПС та довідку про несудимість;
- «Додатком 1 вимагається подання річної фінансової звітності за попередній рік. Конкретизуйте, будь ласка, які саме форми потрібно подати?» повідомляємо, що: відповідні зміни будуть внесенні до Тендерної документації;
- «Згідно п. 1 Розділу 3 ТД у складі пропозиції подається паспорт громадянина України лише учасниками ФОПами, але додатково у ТД зазначено, що потрібно подати документ, що посвідчує особу, яка уповноважена підписувати договір. Якщо учасник ТОВ, то ці умови суперечать одна одній. Якщо все ж потрібно подавати паспорт особи ТОВ, то які сторінки?» повідомляємо, що:
Учасником надається паспорт громадянина України (надаються 1-2 сторінки (3-6 сторінки за наявності відміток та 11-16 сторінки) або копія з обох сторін безконтактного електронного носія (у випадку наявності паспорта громадянина України виготовленого у формі ID-картки з довідкою, що підтверджує місце проживання фізичної особи, виданою відповідним уповноваженим органом) та довідка про присвоєння ідентифікаційного коду або картка платника податків;
- «Згідно ТД ааналогічним договором вважається договір підряду на капітальний ремонт. Якщо учасник надасть договори підряду на реконструкцію та нове будівництво, це буде підставою відхилення? Просимо внести доповнення до ТД: капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво» повідомляємо, що: Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – капітальний ремонт. Подання аналогічних договорів на реконструкцію/нове будівництво буде вважатися підставою для відхилення тендерної пропозиції. Водночас повідомляємо, що Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 (два) Підрядники в Україні. Це не специфічний вид робіт, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінаційною.
Розрахунок ціни
Дата подання: 26 травня 2021 16:50
Дата відповіді: 28 травня 2021 16:17
Ціна пропозиції зазначається лише у формі згідно додатку 5? Розрахунок ДЦ, локальні кошториси, відомості ресурсів подавати не потрібно? Як тодо перевірятиметься відповідность пропозиції до технічного завдання згідно додатку 3? Просимо надати роз'яснення
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на питання: «Ціна пропозиції зазначається лише у формі згідно додатку 5? Розрахунок ДЦ, локальні кошториси, відомості ресурсів подавати не потрібно? Як тодо перевірятиметься відповідность пропозиції до технічного завдання згідно додатку 3? Просимо надати роз'яснення» повідомляємо, що :
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації повинно мати:
- розрахунок договірної ціни та калькуляцію (локальні кошториси);
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- підсумкова відомість ресурсів;
- перелік (в табличній формі) орендованої техніки (якщо передбачається її використання) із вказанням вартості 1маш.-год. (за ціною , що склалася в регіоні);
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
- розрахунок фактичних коефіцієнтів І-го та ІІІ-го блоків загальновиробничих витрат, на підставі величин та структури будівельної організації, що склалися за попередній звітний рік;
- розрахунок фактичного показника адміністративних витрат за даними бухгалтерського обліку за попередній звітний рік;
- розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів.
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації повинно мати:
- розрахунок договірної ціни та калькуляцію (локальні кошториси);
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- підсумкова відомість ресурсів;
- перелік (в табличній формі) орендованої техніки (якщо передбачається її використання) із вказанням вартості 1маш.-год. (за ціною , що склалася в регіоні);
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
- розрахунок фактичних коефіцієнтів І-го та ІІІ-го блоків загальновиробничих витрат, на підставі величин та структури будівельної організації, що склалися за попередній звітний рік;
- розрахунок фактичного показника адміністративних витрат за даними бухгалтерського обліку за попередній звітний рік;
- розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів.
Підтвердження відповідності
Дата подання: 27 травня 2021 10:33
Дата відповіді: 28 травня 2021 16:17
Конкретизуйте, будь ласка, які саме документи потрібно подати для підтвердження відповідності ТП необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до дод. 3. Це мається на увазі ДЦ, локальні кошториси...? Чи подавати різні розрахунки, напр. з/п. адмін. витрати, загальнобудівельні? Внесіть відповідні зміни у ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на питання: «Конкретизуйте, будь ласка, які саме документи потрібно подати для підтвердження відповідності ТП необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до дод. 3. Це мається на увазі ДЦ, локальні кошториси...? Чи подавати різні розрахунки, напр. з/п. адмін. витрати, загальнобудівельні? Внесіть відповідні зміни у ТД.» повідомляємо, що:
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації повинно мати:
- розрахунок договірної ціни та калькуляцію (локальні кошториси);
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- підсумкова відомість ресурсів;
- перелік (в табличній формі) орендованої техніки (якщо передбачається її використання) із вказанням вартості 1маш.-год. (за ціною , що склалася в регіоні);
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
- розрахунок фактичних коефіцієнтів І-го та ІІІ-го блоків загальновиробничих витрат, на підставі величин та структури будівельної організації, що склалися за попередній звітний рік;
- розрахунок фактичного показника адміністративних витрат за даними бухгалтерського обліку за попередній звітний рік;
- розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів.
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації повинно мати:
- розрахунок договірної ціни та калькуляцію (локальні кошториси);
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- підсумкова відомість ресурсів;
- перелік (в табличній формі) орендованої техніки (якщо передбачається її використання) із вказанням вартості 1маш.-год. (за ціною , що склалася в регіоні);
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
- розрахунок фактичних коефіцієнтів І-го та ІІІ-го блоків загальновиробничих витрат, на підставі величин та структури будівельної організації, що склалися за попередній звітний рік;
- розрахунок фактичного показника адміністративних витрат за даними бухгалтерського обліку за попередній звітний рік;
- розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2021 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
3 722 562,83
UAH з ПДВ
|
3 722 562,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Ефект |
4 571 247,95
UAH з ПДВ
|
4 571 247,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ВАЩУК МАРИНА ЄВГЕНІВНА |
4 698 334,33
UAH з ПДВ
|
4 698 334,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Відхилено |
3 722 562,83
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 16:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2021 13:27
|
ПП Ефект #30887436 |
Переможець |
4 571 247,95
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2022 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2022 13:55
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
06 травня 2022 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:24
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 15:59
|
Договір про закупівлю робіт.pdf | укладений |
06 липня 2021 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 0607/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 0607/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |