Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із заправки, відновлення картриджів - код за ЄЗС ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2023-01-20-008632-a ● 5236ba6bd82a40ddb72b5915ede0538e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 21390940 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А |
Контактна особа: |
Людмила Петрівна Червинська +380462603457 main@cn.pfu.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2023 13:02 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 послуга
Послуги із заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
319 послуга
Послуги із відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 13:25 |
Додаток 2.doc | |
20 січня 2023 13:25 |
ТД.doc | |
20 січня 2023 13:25 |
Додаток 1.doc | |
20 січня 2023 13:25 |
Додаток 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-20-008632-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАГРОС ЛТД", Код ЄДРПОУ:14220656
Дата подання: 13 лютого 2023 14:20
ТОВ "Лагрос ЛТД"
Згідно розділу ІІІ п.5 тендерної документації визначено, що учасник процедури закупівлі повинен підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). А також акти наданих послуг або накладні, або лист-відгук. Акти наданих послуг (накладні) повинні підтверджувати повне виконання договору. Лист-відгук повинен містити інформацію про номер та дату укладення договору, інформацію про виконання договору в частині своєчасного надання послуг, відповідної якості та в повному обсязі.
Учасник якого ви обрали переможцем надав вам специфікацію до договору №25-07-22/Ч/04 від 25.07.2022року. (скан копію додаю) Де зазначено, що відновлення картриджа коштує не менше 360грн. А в цінової пропозиції за предметом закупівлі :послуги із заправки, відновленні картриджій –код за ЄЗС ДК 021:2015 50310000-1 ціну вказує в два рази менше. Дані порівняння обґрунтовано викликають сумніви у використанні якісних витратних матеріалів для надання послуг. Таким чином, запропонована учасником вартість надання послуг є надмірно заниженою у порівнянні з середньоринковими цінами.
Можна припустити що ПП «Принткопі Трейд» надає неякісні або не в повному обсязі послугу за таку ціну. Або вказує нереальні ціни для перемоги в тендері. Що не відповідає вимогам договору та додатку 1. Де Замовник вимагає що якість послуг повинна відповідати загальним критеріям якості, визначеним відповідними стандартами, технічними умовами, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості послуг.
Попередній учасник ТОВ «Юліол Україна» в ціновій пропозиції по заправці та відновленню картриджів вказав таку ж саму ціну (скан-копію надаю).
Замовник відмовив учаснику ТОВ «Юліол Україна» з причини аномальної ціни на послуги, обгрунтував відмову що «запропонована учасником вартість надання послуг є надмірно заниженою у порівнянні з середньоринковими цінами.»
Прошу переглянути переможця тендеру ПП «Принткопі Трейд» в зв’язку за вище зазначеними претензіями.
З повагою Директор ТОВ Лагрос В.О.ЛАНЬКО
Розгорнути
Згорнути
Учасник якого ви обрали переможцем надав вам специфікацію до договору №25-07-22/Ч/04 від 25.07.2022року. (скан копію додаю) Де зазначено, що відновлення картриджа коштує не менше 360грн. А в цінової пропозиції за предметом закупівлі :послуги із заправки, відновленні картриджій –код за ЄЗС ДК 021:2015 50310000-1 ціну вказує в два рази менше. Дані порівняння обґрунтовано викликають сумніви у використанні якісних витратних матеріалів для надання послуг. Таким чином, запропонована учасником вартість надання послуг є надмірно заниженою у порівнянні з середньоринковими цінами.
Можна припустити що ПП «Принткопі Трейд» надає неякісні або не в повному обсязі послугу за таку ціну. Або вказує нереальні ціни для перемоги в тендері. Що не відповідає вимогам договору та додатку 1. Де Замовник вимагає що якість послуг повинна відповідати загальним критеріям якості, визначеним відповідними стандартами, технічними умовами, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості послуг.
Попередній учасник ТОВ «Юліол Україна» в ціновій пропозиції по заправці та відновленню картриджів вказав таку ж саму ціну (скан-копію надаю).
Замовник відмовив учаснику ТОВ «Юліол Україна» з причини аномальної ціни на послуги, обгрунтував відмову що «запропонована учасником вартість надання послуг є надмірно заниженою у порівнянні з середньоринковими цінами.»
Прошу переглянути переможця тендеру ПП «Принткопі Трейд» в зв’язку за вище зазначеними претензіями.
З повагою Директор ТОВ Лагрос В.О.ЛАНЬКО
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2023 14:56
Шановний учаснику, розглянувши подану вимогу, встановлено, що наявні підстави для відмови в її задоволенні.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону Украни “Про публічні закупівлі” учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Тендерна пропозиція ТОВ “Лагрос ЛТД” замовником не розглядалася, тобто учасник не дійшов до етапу кваліфікації, а тому відсутні законні підстави для подання вимоги.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону Украни “Про публічні закупівлі” учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Тендерна пропозиція ТОВ “Лагрос ЛТД” замовником не розглядалася, тобто учасник не дійшов до етапу кваліфікації, а тому відсутні законні підстави для подання вимоги.
Номер вимоги: UA-2023-01-20-008632-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАГРОС ЛТД", Код ЄДРПОУ:14220656
Дата подання: 13 лютого 2023 14:36
ТОВ "Лагрос ЛТД"
Згідно розділу ІІІ п.5 тендерної документації визначено, що учасник процедури закупівлі повинен підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). А також акти наданих послуг або накладні, або лист-відгук. Акти наданих послуг (накладні) повинні підтверджувати повне виконання договору. Лист-відгук повинен містити інформацію про номер та дату укладення договору, інформацію про виконання договору в частині своєчасного надання послуг, відповідної якості та в повному обсязі.
Учасник якого ви обрали переможцем надав вам специфікацію до договору №25-07-22/Ч/04 від 25.07.2022року. (скан копію додаю) Де зазначено, що відновлення картриджа коштує не менше 360грн. А в цінової пропозиції за предметом закупівлі :послуги із заправки, відновленні картриджій –код за ЄЗС ДК 021:2015 50310000-1 ціну вказує в два рази менше. Дані порівняння обґрунтовано викликають сумніви у використанні якісних витратних матеріалів для надання послуг. Таким чином, запропонована учасником вартість надання послуг є надмірно заниженою у порівнянні з середньоринковими цінами.
Можна припустити що ПП «Принткопі Трейд» надає неякісні або не в повному обсязі послугу за таку ціну. Або вказує нереальні ціни для перемоги в тендері. Що не відповідає вимогам договору та додатку 1. Де Замовник вимагає що якість послуг повинна відповідати загальним критеріям якості, визначеним відповідними стандартами, технічними умовами, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості послуг.
Попередній учасник ТОВ «Юліол Україна» в ціновій пропозиції по заправці та відновленню картриджів вказав таку ж саму ціну (скан-копію надаю).
Замовник відмовив учаснику ТОВ «Юліол Україна» з причини аномальної ціни на послуги, обгрунтував відмову що «запропонована учасником вартість надання послуг є надмірно заниженою у порівнянні з середньоринковими цінами.»
Прошу переглянути переможця тендеру ПП «Принткопі Трейд» в зв’язку за вище зазначеними претензіями.
З повагою Директор ТОВ Лагрос В.О.ЛАНЬКО
Розгорнути
Згорнути
Учасник якого ви обрали переможцем надав вам специфікацію до договору №25-07-22/Ч/04 від 25.07.2022року. (скан копію додаю) Де зазначено, що відновлення картриджа коштує не менше 360грн. А в цінової пропозиції за предметом закупівлі :послуги із заправки, відновленні картриджій –код за ЄЗС ДК 021:2015 50310000-1 ціну вказує в два рази менше. Дані порівняння обґрунтовано викликають сумніви у використанні якісних витратних матеріалів для надання послуг. Таким чином, запропонована учасником вартість надання послуг є надмірно заниженою у порівнянні з середньоринковими цінами.
Можна припустити що ПП «Принткопі Трейд» надає неякісні або не в повному обсязі послугу за таку ціну. Або вказує нереальні ціни для перемоги в тендері. Що не відповідає вимогам договору та додатку 1. Де Замовник вимагає що якість послуг повинна відповідати загальним критеріям якості, визначеним відповідними стандартами, технічними умовами, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості послуг.
Попередній учасник ТОВ «Юліол Україна» в ціновій пропозиції по заправці та відновленню картриджів вказав таку ж саму ціну (скан-копію надаю).
Замовник відмовив учаснику ТОВ «Юліол Україна» з причини аномальної ціни на послуги, обгрунтував відмову що «запропонована учасником вартість надання послуг є надмірно заниженою у порівнянні з середньоринковими цінами.»
Прошу переглянути переможця тендеру ПП «Принткопі Трейд» в зв’язку за вище зазначеними претензіями.
З повагою Директор ТОВ Лагрос В.О.ЛАНЬКО
Скасована
Дата: 13 лютого 2023 14:43
Причина: продублювалась попередня вимога
Номер вимоги: UA-2023-01-20-008632-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАГРОС ЛТД", Код ЄДРПОУ:14220656
Дата подання: 13 лютого 2023 15:49
UA-2023-01-20-008632-a
Згідно розділу ІІІ п.5 тендерної документації визначено, що учасник процедури закупівлі повинен підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). А також акти наданих послуг або накладні, або лист-відгук. Акти наданих послуг (накладні) повинні підтверджувати повне виконання договору. Лист-відгук повинен містити інформацію про номер та дату укладення договору, інформацію про виконання договору в частині своєчасного надання послуг, відповідної якості та в повному обсязі.
Учасник якого ви обрали переможцем надав вам специфікацію до договору №25-07-22/Ч/04 від 25.07.2022року. (скан копію додаю) Де зазначено, що відновлення картриджа коштує не менше 360грн. А в цінової пропозиції за предметом закупівлі :послуги із заправки, відновленні картриджій –код за ЄЗС ДК 021:2015 50310000-1 ціну вказує в два рази менше. Дані порівняння обґрунтовано викликають сумніви у використанні якісних витратних матеріалів для надання послуг. Таким чином, запропонована учасником вартість надання послуг є надмірно заниженою у порівнянні з середньоринковими цінами.
Можна припустити що ПП «Принткопі Трейд» надає неякісні або не в повному обсязі послугу за таку ціну. Або вказує нереальні ціни для перемоги в тендері. Що не відповідає вимогам договору та додатку 1. Де Замовник вимагає що якість послуг повинна відповідати загальним критеріям якості, визначеним відповідними стандартами, технічними умовами, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості послуг.
Попередній учасник ТОВ «Юліол Україна» в ціновій пропозиції по заправці та відновленню картриджів вказав таку ж саму ціну (скан-копію надаю).
Замовник відмовив учаснику ТОВ «Юліол Україна» з причини аномальної ціни на послуги, обгрунтував відмову що «запропонована учасником вартість надання послуг є надмірно заниженою у порівнянні з середньоринковими цінами.»
Прошу переглянути переможця тендеру ПП «Принткопі Трейд» в зв’язку за вище зазначеними претензіями.
З повагою Директор ТОВ Лагрос В.О.ЛАНЬКО
Розгорнути
Згорнути
Учасник якого ви обрали переможцем надав вам специфікацію до договору №25-07-22/Ч/04 від 25.07.2022року. (скан копію додаю) Де зазначено, що відновлення картриджа коштує не менше 360грн. А в цінової пропозиції за предметом закупівлі :послуги із заправки, відновленні картриджій –код за ЄЗС ДК 021:2015 50310000-1 ціну вказує в два рази менше. Дані порівняння обґрунтовано викликають сумніви у використанні якісних витратних матеріалів для надання послуг. Таким чином, запропонована учасником вартість надання послуг є надмірно заниженою у порівнянні з середньоринковими цінами.
Можна припустити що ПП «Принткопі Трейд» надає неякісні або не в повному обсязі послугу за таку ціну. Або вказує нереальні ціни для перемоги в тендері. Що не відповідає вимогам договору та додатку 1. Де Замовник вимагає що якість послуг повинна відповідати загальним критеріям якості, визначеним відповідними стандартами, технічними умовами, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості послуг.
Попередній учасник ТОВ «Юліол Україна» в ціновій пропозиції по заправці та відновленню картриджів вказав таку ж саму ціну (скан-копію надаю).
Замовник відмовив учаснику ТОВ «Юліол Україна» з причини аномальної ціни на послуги, обгрунтував відмову що «запропонована учасником вартість надання послуг є надмірно заниженою у порівнянні з середньоринковими цінами.»
Прошу переглянути переможця тендеру ПП «Принткопі Трейд» в зв’язку за вище зазначеними претензіями.
З повагою Директор ТОВ Лагрос В.О.ЛАНЬКО
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2023 14:55
Шановний учаснику, розглянувши подану вимогу, встановлено, що наявні підстави для відмови в її задоволенні.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону Украни “Про публічні закупівлі” учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Тендерна пропозиція ТОВ “Лагрос ЛТД” замовником не розглядалася, тобто учасник не дійшов до етапу кваліфікації, а тому відсутні законні підстави для подання вимоги.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону Украни “Про публічні закупівлі” учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Тендерна пропозиція ТОВ “Лагрос ЛТД” замовником не розглядалася, тобто учасник не дійшов до етапу кваліфікації, а тому відсутні законні підстави для подання вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Юліол Україна" |
148 925,00
UAH з ПДВ
|
148 925,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Прінткопі Трейд |
214 950,00
UAH з ПДВ
|
214 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
231 930,00
UAH з ПДВ
|
231 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАГРОС ЛТД" |
292 200,00
UAH з ПДВ
|
292 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Юліол Україна" #44661105 |
Відхилено |
148 925,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 15:11
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 січня 2023 00:00
|
ПП Прінткопі Трейд #35108555 |
Переможець |
214 950,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 10:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2023 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:55
|
ДУ 1 картридж.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 15:00
|
Договір 7-82.pdf | укладений |
14 лютого 2023 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг закупівлі послуг із заправки, відновлення картриджів, виклавши Специфікацію (Додаток 1) в новій редакції (додається). 2. Зменшити ціну Договору на 6900,00 грн (Шість тисяч дев’ятсот грн 00 коп), виклавши пункт 3.1. розділу 3. Ціна договору в новій редакції: “Ціна цього Договору становить 173375,00 грн без ПДВ, крім того сума ПДВ 34675,00 грн, всього ціна цього Договору 208050,00 грн з ПДВ.”. |
Номер договору про закупівлю: | 7/82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |