Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприемство Нижньосірогозький центр первинної медико-санітарної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 37949226 |
Місцезнаходження: | 74701, Україна , Херсонська обл., смт Нижні Сірогози, вул.Таврійська 1 |
Контактна особа: |
Кутіщева Олена Леонідівна +380554022142 ns.centr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2020 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2020 10:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2020 10:15 |
Початок аукціону: | 14 травня 2020 13:16 |
Очікувана вартість: | 437 296,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 373,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2020 10:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2020 10:11 |
ТД поточ рем..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До довідки з працівниками додавати додаткові документи про прийняття на роботу працівника чи цивільно-правову угоду
.До аналогічних договорів, додавати відомості та акти
.У проекті договору заповнювати всі "пробіли"
тендерне забезпечення пропозиції не вимагається
Тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 90 календарних днів
потрібно подавати документи (виписка та/або витяг) з ЄДР
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000004 ● 6c5b59bb0719445d8600a36ae5132298
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 13:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2020 № 123
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-28-000128-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- дані автоматичних індикаторів ризиків;
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-03 14:43:41
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту міської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини КНП «Нижньосірогозький ЦПМСД», що проводить Комунальне некомерційне підприемство Нижньосірогозький центр первинної медико-санітарної допомоги (далі – Замовник) за номером №UA-2020-04-28-000128-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:
1. Чому Вами не розміщено повідомлення з вимогою про усунення ФОП «ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ» невідповідностей в пропозиції вимогам тендерної документації?
2. Чому розміщені повідомлення з вимогами про усунення порушень до ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДЕЛІТСТАНДАРТ», ТОВ «Науково виробниче підприємство «Гелион», ФОП «КАФКА ЄВГЕНІЙ АРНОЛЬДОВИЧ», ФОП «ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ» не містять інформації:
- з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
- з переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей?
3. Просимо вказати посилання на пункти тендерної документації якими встановлено вимоги:
- тендерна пропозиція (згідно додатку 3) повинна відповідати ціні аукціону;
- договірна ціна повинна відповідати цині аукціону;
- копія паспарту підписанта повинна містити всі сторінки.
4. Просимо надати повну інформацію щодо встановлених невідповідностей пропозицій поданих ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДЕЛІТСТАНДАРТ», ТОВ «Науково виробниче підприємство «Гелион», ФОП «ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ», ФОП «КАФКА ЄВГЕНІЙ АРНОЛЬДОВИЧ» встановленим вимогам тендерної документації, які є на Вашу думку підставами для їх відхилення.
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-16 10:28:18
Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.07.2019 № 131
Херсон
Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівлі
З огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-04-28-000128-c.c5 в електронній системі закупівель, відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-04-28-000128-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 28 квітня 2020 року), прийняте наказом Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 03 липня 2020 року № 123«Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення виправлено
2020-12-15 14:20:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" |
369 000,00
UAH з ПДВ
|
268 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Науково виробниче підприємство "Гелион" |
399 000,00
UAH з ПДВ
|
269 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
387 000,00
UAH з ПДВ
|
363 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАФКА ЄВГЕНІЙ АРНОЛЬДОВИЧ " |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
363 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
417 937,00
UAH з ПДВ
|
417 937,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЮРБУД" |
428 098,00
UAH з ПДВ
|
428 098,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" #42884124 |
Відхилено |
268 999,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 13:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2020 06:53
|
ТОВ "Науково виробниче підприємство "Гелион" #41843438 |
Відхилено |
269 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2020 10:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2020 10:00
|
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2139804814 |
Відхилено |
363 590,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 08:31
|
|
ФОП "КАФКА ЄВГЕНІЙ АРНОЛЬДОВИЧ
" #2314902335 |
Відхилено |
363 600,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 10:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2020 16:41
|
ФОП "ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ" #2759906874 |
Очікує рішення |
417 937,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 08:45
|
|
ФОП "ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ" #2759906874 |
Рішення скасоване |
417 937,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 08:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 12:35
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 03 липня 2020 15:13 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли |
03 липня 2020 15:12
|
ПРОТОКОЛ відміни.doc |
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 15:22 |
Кінець періоду оскарження: | 14 липня 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 04 серпня 2020 11:10 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли |
04 серпня 2020 11:09
|
Електронний підпис |
03 липня 2020 15:15
|
ПРОТОКОЛ відміни.doc |
04 серпня 2020 11:09
|
Електронний підпис |
03 липня 2020 15:21
|
Електронний підпис |
03 липня 2020 15:15
|
ПРОТОКОЛ відміни.doc |
Дата подання: 13 липня 2020 15:08
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 10:24 |
Кінець періоду оскарження: | 18 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 18 серпня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону. |
07 серпня 2020 10:24
|
Електронний підпис |
07 серпня 2020 08:50
|
ПРОТОКОЛ відміни 2. doc.doc |