Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2024-05-02-001984-a ● 4dcb1dde34fd47eb904da39263979b84
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0451 |
Код ЄДРПОУ: | 26629385 |
Місцезнаходження: | 35604, Україна , Рівненська обл., Дубно, щоб русня не підглядала |
Контактна особа: |
Демчук Руслан Васильович +380504382343 ruslan_demchuk@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автомобіль PEUGEOT Landtrek 1.9 HDi 150 4x4 MКПП-6 вантажний-пікап або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, м.Дубно, щоб русня не підглядала
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2024
ДК 021:2015: 34131000-4 — Пікапи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 10:25 |
Тендерна документація (пікап).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимога
Дата подання: 03 травня 2024 15:50
Дата відповіді: 06 травня 2024 15:12
Шановний замовнику! Ознайомившись з вимогами до тендерної документації нами виявлено в ній наявність дискримінаційних вимог. Так, відповідно з аналогічніми оголошеннями UA-2024-04-17-005055-a, UA-2024-04-17-013029-a, UA-2024-04-17-013103-a, UA-2024-03-13-010392-a, UA-2024-02-27-005022-a, є чіткі затвердженні Міністерством оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України». Для розширення кола потенційних учасників та недопущення наявності дискримінаційних вимог тендерної документації просимо внести зміни у тендерну документацію, а саме: «додаток 3» до Тендерної документації, привести у відповідність до затверджених вищевказаних Загальних вимог, а саме:
1 Стан новий
2 Тип кузова – пікап
3 Привід – повний, колісна формула 4х4
4 Кількість місць – не менше 5
5 Вантажопідємність – не менше 800 кг
6 Мінімальний дорожній просвіт– не менше 200 мм
7 Тип палива – дизель
8 Потужність двигуна –не менше 136 к.с.
9 Робочий обьем двигуна – не менше 1999 (см³)
10 Запас ходу за контрольною витратою пального – не менше 700 км
11 Максимальна швидкість – не менше 100 км/год
Це дозволить розширити коло учасників та зекономити не менше 200 000 грн. У разі ігнорування наших вимог щодо зміни технічних характеристик закупівлі, за для збільшення кола учасників та зменшення вартості, ми будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету України та у адресу керівництва Міністерства оборони України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на вимогу
З аналізу норм законодавства, що регулює правовідносини у публічних закупівлях, та, зокрема, зі змісту положень статей 10 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна дійти висновку, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, проте не забороняє визначати в тендерній документації інші вимоги до предмета закупівлі.
Про внесення змін щодо технічних, якісних характеристик Товару, що встановлюються Замовником у Додаток №3 до ТД є неможливим, так як даним додатком передбачено Проект Договору, а не технічні характеристики предмета закупівлі, тому в цій частині формування питання є вже є помилковим.
У Додатку №2 до тендерної документації - Технічні, якісні характеристики Товару, що встановлюються Замовником – визначено технічні вимоги до автомобіля відповідно до потреб та поставлених цілей перед Замовником.
Також слід зазначити, що умовами ТД передбачено, що у разі посилання у ТД на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент", чого і замовником дотримано. (ч.4 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Можливе надання еквіваленту товару за умови, що технічні та якісні характеристики, запропонованого товару будуть рівноцінними, або кращими, ніж визначені Замовником (Додаток 2 ТД).
Окрім того, дискримінаційними є вимоги, яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників та які штучно звужують конкуренцію. Водночас при формуванні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі замовником встановлено за результатами моніторингу сайтів дилерів, реклами, каталогів із відкритих джерел мережі Інтернет, що відповідним технічним вимогам може відповідати значне коло учасників (зокрема, марки Ford, Volkswagen та низка інших), а отже, відсутні обмеження конкуренції та дискримінації учасників з боку замовника.
З урахуванням того, що продукція щонайменше двох виробників може відповідати характеристиці, наведеній замовником у тендерній документації, можливо дійти до висновку про те, що в спірних правовідносинах відсутнє обмеження конкуренції з боку замовника в частині встановлення вказаних вище умов тендерної документації (постанова Верховного Суду від 30.06.2021 у справі №826/7945/180).
З цього приводу варто зазначити, що включення даних технічних умов, щодо предмета закупівлі повністю корелюється із положенням ч. 3 ст. 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація та проект договору про закупівлю може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Потенційний учасник при формулюванні питання, послався на не існуючі «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України» затвердженні Міністерством оборони України, тому в цій частині замовник не може надати відповідь чи зробити порівняння із ТД щодо відповідності цим вимогам.
Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому замовник не вносить зміни до тендерної документації, які можуть погіршити технічні вимоги предмета закупівлі.
Таким чином, вважаємо що збільшення однієї технічної вимоги за рахунок погіршення (зменшення) інших технічних вимог, що зможе призвести до погіршення технічних вимог та кількості предмета закупівлі - неприйнятне.
Виходячи із вищевикладеного, замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників.
З аналізу норм законодавства, що регулює правовідносини у публічних закупівлях, та, зокрема, зі змісту положень статей 10 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна дійти висновку, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, проте не забороняє визначати в тендерній документації інші вимоги до предмета закупівлі.
Про внесення змін щодо технічних, якісних характеристик Товару, що встановлюються Замовником у Додаток №3 до ТД є неможливим, так як даним додатком передбачено Проект Договору, а не технічні характеристики предмета закупівлі, тому в цій частині формування питання є вже є помилковим.
У Додатку №2 до тендерної документації - Технічні, якісні характеристики Товару, що встановлюються Замовником – визначено технічні вимоги до автомобіля відповідно до потреб та поставлених цілей перед Замовником.
Також слід зазначити, що умовами ТД передбачено, що у разі посилання у ТД на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент", чого і замовником дотримано. (ч.4 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Можливе надання еквіваленту товару за умови, що технічні та якісні характеристики, запропонованого товару будуть рівноцінними, або кращими, ніж визначені Замовником (Додаток 2 ТД).
Окрім того, дискримінаційними є вимоги, яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників та які штучно звужують конкуренцію. Водночас при формуванні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі замовником встановлено за результатами моніторингу сайтів дилерів, реклами, каталогів із відкритих джерел мережі Інтернет, що відповідним технічним вимогам може відповідати значне коло учасників (зокрема, марки Ford, Volkswagen та низка інших), а отже, відсутні обмеження конкуренції та дискримінації учасників з боку замовника.
З урахуванням того, що продукція щонайменше двох виробників може відповідати характеристиці, наведеній замовником у тендерній документації, можливо дійти до висновку про те, що в спірних правовідносинах відсутнє обмеження конкуренції з боку замовника в частині встановлення вказаних вище умов тендерної документації (постанова Верховного Суду від 30.06.2021 у справі №826/7945/180).
З цього приводу варто зазначити, що включення даних технічних умов, щодо предмета закупівлі повністю корелюється із положенням ч. 3 ст. 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація та проект договору про закупівлю може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Потенційний учасник при формулюванні питання, послався на не існуючі «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України» затвердженні Міністерством оборони України, тому в цій частині замовник не може надати відповідь чи зробити порівняння із ТД щодо відповідності цим вимогам.
Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому замовник не вносить зміни до тендерної документації, які можуть погіршити технічні вимоги предмета закупівлі.
Таким чином, вважаємо що збільшення однієї технічної вимоги за рахунок погіршення (зменшення) інших технічних вимог, що зможе призвести до погіршення технічних вимог та кількості предмета закупівлі - неприйнятне.
Виходячи із вищевикладеного, замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій