Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (мед, яйця курячі)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-02-05-001879-b ● 4cc2b68887194f64912b860d9e70b7be
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02136962 |
Вебсайт: | http://www.ufk.lviv.ua/ua-home.html |
Місцезнаходження: | 79044, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1 |
Контактна особа: |
Галина Василівна Созанська +30322382792 ldufk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2020 11:48 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Мед натуральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79044, Україна, Львівська область, Львів, Кн.Ольги,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
50000 штуки
Яйце куряче столове свіже 1 категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79044, Україна, Львівська область, Львів, Кн.Ольги,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2020 13:16 |
ТД мед і яйця.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-05-001879-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Агрофірма "Ватра", Код ЄДРПОУ:30484438
Дата подання: 03 березня 2020 12:26
скарга - вимога
До тендерної пропозиції ТзОВ «Агрофірма «Ватра» було долучено сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT). Даний документ на сьогоднішній день є чинним і термін його дії – до 04.07.2020 року. Відтак, станом на лютий місяць 2020 року, маючи чинний Сертифікат, не було підстав в Товариства виготовляти новий. Проте, в складі тендерної пропозиції було подано, окрім даного сертифікату, лист-роз’яснення №7/3 від 20.02.2020 року щодо сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів. В ньому зазначено про термін даного сертифікату, та вказано, що Товариство гарантує до закінчення терміну даного сертифікату виготовити новий. А тому просимо скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Агрофірма Ватра» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону "Про державні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 13:21
Шановний Учаснику!
Згідно вимог Тендерної документації, Учасники у складі своїх тендерних пропозицій зобов'язані були надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або інший сертифікат на систему забезпечення безпечності та якості, виданий учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління в державній системі, чинний не менш ніж до 31.12.2020 року. Ви зазначаєте, що наданий Вами документ на сьогоднішній день є чинним і термін його дії – до 04.07.2020 року, а отже у Вас, ніби-то, не було підстав виготовляти новий.
Звертаємо увагу, що тендерна документація містить чітку норму, відповідно до якої даний сертифікат мав бути дійсний до 31.12.2020 р. У разі, якщо Учасник не має змоги надати будь-який документ у складі тендерної пропозиції, він має право звернутись до Замовника з запитанням/вимогою у період уточнень. Від ТОВ «Агрофірма»Ватра» жодних запитань/вимог не надходило, а отже, подавши тендерну пропозицію Ви повністю погодились на усі умови, передбачені тендерною документацією, зокрема про надання сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або іншого сертифікату на систему забезпечення безпечності та якості, виданого учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління в державній системі, чинного не менш ніж до 31.12.2020 року
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а відтак була відхилена правомірно.
Згідно вимог Тендерної документації, Учасники у складі своїх тендерних пропозицій зобов'язані були надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або інший сертифікат на систему забезпечення безпечності та якості, виданий учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління в державній системі, чинний не менш ніж до 31.12.2020 року. Ви зазначаєте, що наданий Вами документ на сьогоднішній день є чинним і термін його дії – до 04.07.2020 року, а отже у Вас, ніби-то, не було підстав виготовляти новий.
Звертаємо увагу, що тендерна документація містить чітку норму, відповідно до якої даний сертифікат мав бути дійсний до 31.12.2020 р. У разі, якщо Учасник не має змоги надати будь-який документ у складі тендерної пропозиції, він має право звернутись до Замовника з запитанням/вимогою у період уточнень. Від ТОВ «Агрофірма»Ватра» жодних запитань/вимог не надходило, а отже, подавши тендерну пропозицію Ви повністю погодились на усі умови, передбачені тендерною документацією, зокрема про надання сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або іншого сертифікату на систему забезпечення безпечності та якості, виданого учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління в державній системі, чинного не менш ніж до 31.12.2020 року
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а відтак була відхилена правомірно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Агрофірма "Ватра" |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
109 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Головко Михайло Романович" |
197 500,00
UAH з ПДВ
|
110 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
193 500,00
UAH з ПДВ
|
193 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Агрофірма "Ватра" #30484438 |
Відхилено |
109 500,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 11:37
|
ФОП "Головко Михайло Романович" #2305419291 |
Відхилено |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 11:43
|
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" #2338913481 |
Переможець |
193 500,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2021 13:40
|
14пр лонг.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2021 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 15:33
|
ДУ14пр.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:59
|
лонг 14 пр.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:24
|
ДУ 14ПР.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 06:53
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 12:24
|
Договір № 14.pdf | укладений |
11 березня 2020 12:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 14-Пр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 14-Пр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14-Пр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв'язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початку наступного року , в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 14-Пр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |