Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
свинина свіжа чи охолоджена, філе куряче охолоджене
Очікувана вартість
667 000,00 UAH
UA-2020-02-12-003269-b ● 4be562b44e6b4ac3af2831221055fca1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141515 |
Вебсайт: | http://www.shedu.vn.ua |
Місцезнаходження: | 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224 |
Контактна особа: |
Яковишена Олеся Юріївна +380434421004 jcdsnf@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 16:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 16:17 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 667 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 335,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5800 кг
свинина свіжа чи охолоджена, філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Шаргородський р-н, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки(передачі)товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 16:13 |
Додаток 5.docx | |
12 лютого 2020 16:13 |
Додаток 4.docx | |
12 лютого 2020 16:13 |
Додаток 3.docx | |
12 лютого 2020 16:13 |
Додаток 2.docx | |
12 лютого 2020 16:13 |
Додаток 1.docx | |
12 лютого 2020 16:13 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-12-003269-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДАР-М", Код ЄДРПОУ:41435970
Дата подання: 09 березня 2020 11:36
Вимога
Вимога про відхилення протоколу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 16:25
Оскільки відсутній зміст вимоги (номер вимоги: UA-2020-02-12-003269-b.b1) 09.03.2020 р., поданої учасником ТОВ "ЮДАР-М" (код ЄДРПОУ-41435970) про відхилення протоколу , тендерний комітет відділу освіти Шаргородської районної державної адміністрації не може задовольнити вимогу учасника ТОВ "ЮДАР-М".
Номер вимоги: UA-2020-02-12-003269-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДАР-М", Код ЄДРПОУ:41435970
Дата подання: 11 березня 2020 10:02
вимога
про відміну протоколу № б/н засідання тедерного комітету відділу освіти Шаргородської районної державної адміністрації від 6 березня 2020р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 13:43
Тендерний комітет відділу освіти Шаргородської РДА опрацював вимогу(номер вимоги UA-2020-02-12-003269-b.a2), подану учасникомТОВ «ЮДАР-М»(код ЄДРПОУ – 41435930) 10.03.2020 р та надає наступну інформацію :
1.Згідно чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель замовник самостійно обирає та прописує у тендерній документації згідно якого формату повинні надаватись документи складі тендерної пропозиції. Тендерним комітетом було вирішено та зазначено у п.1 розділу 3 тендерної документації, що документи які вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (PortableDocumentFormat). Відповідно це дозволяє Замовнику відкрити файли пропозиції без встановлення сторонніх програмних продуктів. Також хочемо додати, що такі документи як тех паспорт0341 та тех паспорт 03411 взагалі завантажені не у сканованому вигляді.
2. Згідно п.1 розділу 3 тендерної документації - усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника. У складі своєї тендерної пропозиції Ви надали наказ про призначення директора №18/3-20/1к, який був належним чином завірений, тобто містив підпис посадової особи ти відбиток печатки. Однак накази №31.10-01к, №05.11-0 1 к, №19/3-27/1К не завірені згідно вимог.
3. Відповідно до п.6.3 додатку 3 тендерної документації, замовник вимагавдовідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про транспорт, що використовується для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача, що наведена у таблиці*:
Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- копії технічних паспортів, санітарних паспортів на вказаний у довідці автотранспорт.
- якщо автотранспорт орендований (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або іншій договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом.
Ви аргументуєте тим, що інформація про транспорт викладена у довідці, яка нами вимагається згідно додатку 1 тендерної документації , тобто довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Проте ніякого зв’язку між обома довідками немає, оскільки відповідно до п.6.3 додатку 3 тендерної документації, замовник вимагав довідку саме про транспорт що використовуватиметься для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача .
1.Згідно чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель замовник самостійно обирає та прописує у тендерній документації згідно якого формату повинні надаватись документи складі тендерної пропозиції. Тендерним комітетом було вирішено та зазначено у п.1 розділу 3 тендерної документації, що документи які вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (PortableDocumentFormat). Відповідно це дозволяє Замовнику відкрити файли пропозиції без встановлення сторонніх програмних продуктів. Також хочемо додати, що такі документи як тех паспорт0341 та тех паспорт 03411 взагалі завантажені не у сканованому вигляді.
2. Згідно п.1 розділу 3 тендерної документації - усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника. У складі своєї тендерної пропозиції Ви надали наказ про призначення директора №18/3-20/1к, який був належним чином завірений, тобто містив підпис посадової особи ти відбиток печатки. Однак накази №31.10-01к, №05.11-0 1 к, №19/3-27/1К не завірені згідно вимог.
3. Відповідно до п.6.3 додатку 3 тендерної документації, замовник вимагавдовідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про транспорт, що використовується для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача, що наведена у таблиці*:
Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- копії технічних паспортів, санітарних паспортів на вказаний у довідці автотранспорт.
- якщо автотранспорт орендований (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або іншій договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом.
Ви аргументуєте тим, що інформація про транспорт викладена у довідці, яка нами вимагається згідно додатку 1 тендерної документації , тобто довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Проте ніякого зв’язку між обома довідками немає, оскільки відповідно до п.6.3 додатку 3 тендерної документації, замовник вимагав довідку саме про транспорт що використовуватиметься для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДАР-М" |
646 700,00
UAH з ПДВ
|
629 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Огороднік Лариса Дмитрівна |
667 000,00
UAH з ПДВ
|
630 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Куцолапський Віктор Ричардович |
665 550,00
UAH з ПДВ
|
665 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДАР-М" #41435970 |
Відхилено |
629 900,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 10:52
|
ФОП Огороднік Лариса Дмитрівна #3014418583 |
Відхилено |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 15:41
|
ФОП Куцолапський Віктор Ричардович #2234418299 |
Відхилено |
665 550,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 14:42
|
Інформація про відміну
Дата відміни
18 березня 2020 14:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі