Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматизоване робоче місце на базі персональної електронної обчислювальної машини разом з багатофункціональним пристроєм та програмним забезпеченням
Automated workstation based on a personal electronic computer together with a multifunctional device and software
Automated workstation based on a personal electronic computer together with a multifunctional device and software
Очікувана вартість
6 616 560,00 UAH
UA-2020-06-25-011233-a ● 487b710dd5224a659cc8e356e91cfd38
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40429588 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Валентина Магро +380962971440 v.magro@dniprorada.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Gavrikov Alexander Viktorovich +380679249484 o.gavrikov@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Information Technologies of Dnipro City Council |
National ID: | 40429588 |
Contact point: |
Valentyna Magro +380962971440 v.magro@dniprorada.gov.ua |
Additional contacts: |
Gavrikov Alexander Viktorovich +380679249484 o.gavrikov@dniprorada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 18:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 12:18 |
Очікувана вартість: | 6 616 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 082,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 198490 UAH |
Publication date: | 25 червня 2020 18:30 |
Enquiries until: | 19 липня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 25 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 липня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 6 616 560 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 33 083 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190 комплект
Автоматизоване робоче місце на базі персональної електронної обчислювальної машини разом з багатофункціональним пристроєм та програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 1. Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, а саме адреси згідно Додатку № 1 до Тендерної документації; 2.Лівобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, а саме адреси згідно Додатку № 1 до Тендерної документації; 3. Правобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, а саме адреси згідно Додатку № 1 до Тендерної документації.
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Automated workstation based on a personal electronic computer together with a multifunctional device and software
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2020 17:49 |
ДОДАТОК 3 НОВА РЕДАКЦІЯ 21.07.2020.docx | |
21 липня 2020 17:49 |
Announcement new edition.docx | |
21 липня 2020 17:49 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ 21.07.2020.pdf | |
21 липня 2020 17:49 |
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
21 липня 2020 17:49 |
ДОДАТОК 2 НОВА РЕДАКЦІЯ 21.07.2020.docx | |
21 липня 2020 17:49 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ 21.07.2020.docx | |
21 липня 2020 17:49 |
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ 21.07.2020.docx | |
21 липня 2020 17:49 |
Перелік змін 21.07.2020.docx | |
21 липня 2020 17:49 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ 21.07.2020.docx | |
13 липня 2020 12:58 |
Перелік змін 13.07.doc | |
13 липня 2020 12:58 |
Перелік змін 10.07.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 28 червня 2020 18:17
Дата відповіді: 02 липня 2020 09:50
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Учасником забезпечується виконання ним при поставці товару інсталяції обладнання, монтажу структурованих кабельних систем та електроживлення обладнання спеціалістами, що мають відповідні знання, досвід та сертифікати з монтажу структурованих кабельних систем. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Учасником забезпечується виконання ним при поставці товару інсталяції обладнання, монтажу структурованих кабельних систем та електроживлення обладнання спеціалістами, що мають відповідні знання, досвід та сертифікати з монтажу структурованих кабельних систем. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
зміни до тендерної документації
Дата подання: 17 липня 2020 13:43
Дата відповіді: 21 липня 2020 14:39
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо сроку дії договора на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном, а саме офісні, складські приміщення та транспорт, вимога про виконання аналогічного договору на суму не менше 500 000,00 грн. та вимога стосовно наявності власного офіційного сервісного центра у м. Дніпро суттево зменшуе коло учасників та є дискримінаційними та неправомірними вимогами. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за задане питання!
Метою встановлення кваліфікаційних критеріїв є перевірка можливості виконання договору з боку потенційного переможця торгів.
1. Стосовно вимоги щодо сроку дії договора на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном, а саме офісні, складські приміщення та транспорт.
Зважаючи на великий обсяг поставки обладнання наявність договора на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном, а саме офісні, складські приміщення та транспорт є принциповою.
2. Стосовно інформації про виконання аналогічного договору на суму не менше 500 000,00 грн.
Згідно відповіді на запит № 111/2017 департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Аналогічними вважаються договори з аналогічними істотними умовами.
Відповідно до статті 180 Господарського Кодексу України ціна (вартість договору) є істотною умовою договору.
Замовником, з метою забезпечення достатнього рівня конкуренції, в кваліфікаційних критеріях не обмежено вартість аналогоічних договорів вартістю, тотожній очікуваній вартості предмету закупівлі (тобто близько 6 000 000,00 грн. – 7 000 000,00 грн.), а значно знижено цей поріг.
Зазначена вимога не є дискримінаційною.
3. Стосовно вимоги щодо наявності власного офіційного сервісного центра у м. Дніпро.
Додатком № 1 до Тендерної документації Замовника передбачена «обов’язкова наявність в Учасника власного офіційного сервісного центру на запропоноване обладнання у м. Дніпрі. Учасник повинен вказати в інформаційній довідці адресу та контактний телефон такого сервісного центру.
У разі якщо Учасник зареєстрований в іншому населеному пункті, Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати:
- дійсний договір Учасника з офіційним сервісним центром, розташованим у м. Дніпрі.»
Тобто, у разі відсутності у потенційного переможця торгів власного офіційного сервісного центра у м. Дніпро, він має можливість укласти договір з офіційним сервісним центром, розташованим у м. Дніпрі.
Зазначена вимога не є дискримінаційною.
Метою встановлення кваліфікаційних критеріїв є перевірка можливості виконання договору з боку потенційного переможця торгів.
1. Стосовно вимоги щодо сроку дії договора на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном, а саме офісні, складські приміщення та транспорт.
Зважаючи на великий обсяг поставки обладнання наявність договора на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном, а саме офісні, складські приміщення та транспорт є принциповою.
2. Стосовно інформації про виконання аналогічного договору на суму не менше 500 000,00 грн.
Згідно відповіді на запит № 111/2017 департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Аналогічними вважаються договори з аналогічними істотними умовами.
Відповідно до статті 180 Господарського Кодексу України ціна (вартість договору) є істотною умовою договору.
Замовником, з метою забезпечення достатнього рівня конкуренції, в кваліфікаційних критеріях не обмежено вартість аналогоічних договорів вартістю, тотожній очікуваній вартості предмету закупівлі (тобто близько 6 000 000,00 грн. – 7 000 000,00 грн.), а значно знижено цей поріг.
Зазначена вимога не є дискримінаційною.
3. Стосовно вимоги щодо наявності власного офіційного сервісного центра у м. Дніпро.
Додатком № 1 до Тендерної документації Замовника передбачена «обов’язкова наявність в Учасника власного офіційного сервісного центру на запропоноване обладнання у м. Дніпрі. Учасник повинен вказати в інформаційній довідці адресу та контактний телефон такого сервісного центру.
У разі якщо Учасник зареєстрований в іншому населеному пункті, Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати:
- дійсний договір Учасника з офіційним сервісним центром, розташованим у м. Дніпрі.»
Тобто, у разі відсутності у потенційного переможця торгів власного офіційного сервісного центра у м. Дніпро, він має можливість укласти договір з офіційним сервісним центром, розташованим у м. Дніпрі.
Зазначена вимога не є дискримінаційною.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 липня 2020
Найменування: | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40429588 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КСС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641 |
Переможець |
6 577 800,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 20:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2020 19:52
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 25.08.2020.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 19:51
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 від 25.08.2020.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 19:51
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 19:16
|
Договір від 25.08.2020 № 25-08-1.pdf | укладений |
27 серпня 2020 19:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону внесено зміни в п. 9.1 та 9.2 договору від 25.08.2020 № 25/08-1, а саме: альтернативне постачання замість багатофункціональних пристроїв HP LaserJet Pro V428dw інших багатофункціональних пристроїв HP LaserJet Pro V428fdn, які мають кращі характеристики, а саме: мають вбудований факс та дуплекс з двосторонньою автоматичною подачею. Всі інші параметри ідентичні. При цьому ціна договору залишається без змін, а покращення предмета закупівлі не призведе до її збільшення. |
Номер договору про закупівлю: | 25-08/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |