Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014252 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а |
Контактна особа: |
Юрій Степанович Штефуник +380372576668 ukb@bukoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2019 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2019 11:01 |
Очікувана вартість: | 3 428 808,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 288,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17144 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично надані послуги протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2019 16:35 |
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc | |
30 серпня 2019 16:35 |
ТЗ.doc | |
30 серпня 2019 16:35 |
Проект договору -Генпідряд.doc | |
30 серпня 2019 16:35 |
Проект договору -Підряд.doc | |
30 серпня 2019 16:35 |
ТД_Строїнці-Перебиківці.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно вимог тендерної документації Учасник має підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Інформація, яка підлягає відображенню згідно Додатку 3 (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази) необхідна Замовнику, для визначення реальної потужності підрядної організації. У випадку відсутності власної необхідної техніки, її можливість і способи залучення є внутрішніми питаннями Учасника.
Повідомляємо, що Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства обласної державної адміністрації у своїй діяльності керується всіма принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація учасників. Зважаючи на вищезазначене, повідомляємо, що залучення техніки за іншими видами договорів, зокрема договорами про надання послуг, при розгляді пропозицій прийматимуться тотожно до договорів оренди. Вдячні за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Тендерний комітет Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства облдержадміністрації ознайомився з документом розміщеним Вами на веб-порталі уповноваженого органу та повідомляє, що відповідне рішення буде прийнято в порядку передбаченому чинним законодавством.
Дякуємо за прийняту участь!
Скарги до процедури
Дата подання: 12 жовтня 2019 23:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-17-000005 ● bd25621a838c41e486edf2725bf4160d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2019 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2019 № 51
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 17 грудня 2019 року № 51
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-08-30-002021-a від 30.08.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-01-03 12:26:19
Заперечення
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26139 Строїнці – Перебиківці на ділянці км 4+000 – км 5+000 в Чернівецькій області» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства обласної державної адміністрації (далі-Департамент) розглянуто висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області оприлюднений через електронну систему закупівель 24.12.2019. Відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України Департаментом не порушено п’ятиденний строк для надання аргументованого заперечення. Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) Департамент заперечує щодо висновку про результати моніторингу закупівлі в частині наявності порушень законодавства в сфері публічних закупівель з боку Замовника у проведеній закупівлі, аргументуючи правомірність дій наступним:
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити і іншу інформацію відповідно до законодавства на розсуд замовника.
Статтею 17 Закону передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17.
Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Також звертаємо увагу, що статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17, Замовник не вимагає підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Департаментом не встановлена вимога про надання учасниками інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 9 ч. 1 ст.17 Закону оскільки відповідно до Замовлення Департаменту Державним підприємством «Національні інформаційні системи» наданий доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У зв’язку із вільним доступом, так само до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (пункт 3), Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (пункт 8) та можливістю перевірити інформацію про учасника, Департамент не вимагає у тендерній документації підтвердження даної інформації.
Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону Мінекономрозвитку щороку до 20 січня та, додатково в разі потреби, оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на своєму веб-порталі.
У тендерній документації Департаментом передбачена довідка довільної форми (Додаток 7) в якій зазначено надання лише підтвердження тієї інформації, яку Замовник не змозі перевірити самостійно через відкритті реєстри. У зв’язку із вільним доступом до реєстрів Департамент на кваліфікаційній стадії самостійно перевіряє інформацію про Учасників закупівлі на відповідність статті 17 Закону. Департамент являється розпорядником бюджетних коштів та є відповідальним за ефективне використання бюджетних коштів. Під час проведення закупівель Департамент дотримується норм Закону не порушуючи права учасників закупівель.
Щодо надання учасником-переможцем листа в довільній формі та інформаційної довідки з відповідного реєстру стосовно пунктів 2, 3 частини 1 ст. 17 Закону повідомляємо про наступне.
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Беручи до уваги, що відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів забезпечують ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів Департаментом, як додаткові важелі захисту, встановлено надання учасниками - переможцями листа в довільній формі та інформаційної довідки з відповідного реєстру стосовно пунктів 2, 3 частини 1 ст. 17 Закону. Метою встановлення такої вимоги, являється захист від недобросовісних учасників, однак дані дії не порушують вимоги Закону.
У зв’язку з тим, що проведення процедури закупівлі у деяких випадках затягується на місяці, не з вини Замовника (оскарження з боку учасників, перекваліфікація, розгляд пропозиції до 20 днів), а за даний період може виникнути така ситуація, що на момент подання пропозицій учасником (при перевірці через реєстри) інформація зазначена на стадії перевірки може бути не актуальною на момент визнання його переможцем торгів (наприклад учасника буде притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення або на момент визначення переможцем юридична особа вчинила корупційне правопорушення) додатково учасником-переможцем засвідчується інформація. Також вагомим фактором, являються, випадки збою у роботі з державними реєстрами (технічні помилки). Департаментом дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, крім того, жодним учасником-переможцем не оскаржувалися дії Замовника стосовно надання вищезазначеної інформації.
ТОВ «САТ Україна» відповідно до вимог п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір було завантажено документи переможця. В складі вищезазначених документів було надано Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, отриману на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, про не притягнення учасника, до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, а також Лист у довільній формі про те, що відомості про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Крім того, хочемо зазначити, що Департаменту надано доступ до окремих державних реєстрів, для можливості перевірки достовірності наданої учасниками інформації.
Департамент у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, дотримується принципів здійснення державних закупівель, об’єктивно здійснює розгляд пропозицій Учасників дотримуючись при цьому всіх вимог тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерним комітетом Замовника не допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-01-08 11:20:33
Відповідь на звернення за роз'ясненням змісту висновку
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Звернення Замовника та прикріплені до нього документи фактично не містять звернення за роз'ясненням щодо змісту висновку. Вказане звернення по суті є запереченням Замовника до висновку. При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено процедури розгляду таких заперечень та надання висновку на них.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі (заперечення опубліковано повторно, попередня публікація була здійснена за допомогою опції «Звернутися до органу державного фінансового контролю»).
2020-01-10 14:32:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ САТ Україна |
1 990 052,74
UAH з ПДВ
|
1 990 052,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" |
2 976 548,40
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Миколаївбудцентр |
2 500 599,31
UAH з ПДВ
|
2 248 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
2 662 460,30
UAH з ПДВ
|
2 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АЛЕКС ПРОМБУД" |
3 040 971,78
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ |
2 903 559,60
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
2 900 666,40
UAH з ПДВ
|
2 831 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ" |
3 237 187,69
UAH з ПДВ
|
2 855 712,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" |
3 426 447,00
UAH з ПДВ
|
3 426 447,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ САТ Україна #35612320 |
Рішення скасоване |
1 990 052,74
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 16:35
|
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" #34864234 |
Рішення скасоване |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 16:35
|
ТОВ Миколаївбудцентр #40984166 |
Рішення скасоване |
2 248 998,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 16:35
|
ТОВ САТ Україна #35612320 |
Переможець |
1 990 052,74
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2020 09:43
|
дод уг 2 до 138-ДГ.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2020 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2020 16:03
|
Дод.угода №1 до Договору№138-ДГ.pdf | зміни до договору |
24 березня 2020 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 12:34
|
дод уг до 138-ДГ.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 17:50
|
138-ДГ.pdf | укладений |
25 листопада 2019 17:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 1 990 052, 74 грн (Один мільйон дев’ятсот дев’яносто тисяч п’ятдесят дві гривні сімдесят чотири копійки), в т. ч. ПДВ – 331 675,46 грн., відповідно до календарного плану – графіку виконання робіт та фінансування по предмету закупівлі. Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 379 355,06 грн (Триста сімдесят дев’ять тисяч триста п’ятдесят п’ять гривень шість копійок), в т. ч. ПДВ – 63 225,85 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 138-ДГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. Договору про закупівлю послуг №138-ДГ від 25.11.2019 року доповнити п.п. 3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 1 610 697,68 грн (Один мільйон шістсот десять тисяч шістсот дев’яносто сім гривень шістдесят вісім копійок) в т.ч. ПДВ – 268 449,61 грн., відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається.». Внесено зміни в реквізити Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 138-ДГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору про закупівлю послуг №138-ДГ від 25.11.2019 року викласти в редакції: ««п.3.1. Ціна цього Договору становить 1 684 040,65 грн (Один мільйон шістсот вісімдесят чотири тисячі сорок гривень шістдесят п’ять копійок), в т.ч. ПДВ – 280 673,44 грн., відповідно до календарного плану – графіку виконання робіт та фінансування по предмету закупівлі, що додається. Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 379 355,06 грн (Триста сімдесят дев’ять тисяч триста п’ятдесят п’ять гривень шість копійок), в т. ч. ПДВ – 63 225,85 грн. п.п. 3.1.2. Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 1 304 685,59 грн (Один мільйон триста чотири тисячі шістсот вісімдесят п’ять гривень п’ятдесят дев’ять копійок), в т.ч. ПДВ – 217 447,60 грн, відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається.». Термін надання послуг та дії Договору до 01.05.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 138-ДГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |