Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ГРУШКІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" |
Код ЄДРПОУ: | 03188889 |
Місцезнаходження: | 80735, Україна , Львівська обл., село Якторів, вулиця Будинкова, будинок 30 |
Контактна особа: |
Мар'яна Шульга +380968691263 g_internat2018@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2023 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 954 398,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 771,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором щодо оплати вартості виконаних робіт виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження коштів для оплати цих робіт на казначейський рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2023 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2023 15:33 |
Тендерна документація.doc | |
15 червня 2023 15:33 |
Додаток 3. Проект договору.doc | |
15 червня 2023 15:24 |
Оголошення.docx | |
15 червня 2023 15:24 |
Додаток 1. Кваліфікаційні та інші вимоги.doc | |
15 червня 2023 15:24 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc |
15 червня 2023 15:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
15 червня 2023 15:33 |
Тендерна документація.doc
|
||
15 червня 2023 15:33 |
Додаток 3. Проект договору.doc
|
||
15 червня 2023 15:24 |
Оголошення.docx
|
||
15 червня 2023 15:24 |
Додаток 1. Кваліфікаційні та інші вимоги.doc
|
||
15 червня 2023 15:24 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000011 ● e9e0475eed4840449de66b851ebb430d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2023 № 258
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-06-15-011723-a 15.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-27 14:47:37
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-03 16:30:00
Надання пояснень (інформації, документів)
У відповідь на Ваш Запит на надання пояснень (інформації, документів) від 27.09.2023 року повідомляємо:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, виконаної ПП «Житло Плюс», на котру 02.06.2023 року отримано позитивний експертний звіт №282/23-РБК/Е3, щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт житлового корпусу №1 КЗ ЛОР "Грушківський психоневрологічний інтернат" за адресою: вул. Будинкова 30, село Якторів Львівської області». Експертиза проведена ТзОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ». Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва та кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, зазначеного вище експертного звіту, листа департаменту соціального захисту населення Львівської ОДА №20-2032/0/2-23 від 06.04.2023 року «Про проведення капітальних ремонтів в установах соціального захисту в 2023 році» та Довідки про зміни до кошторису на 2023 рік №50 від 10.04.2023 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщено на власному веб-сайті, через відсутність сайту як такого, у зв’язку з тим, що у затвердженому кошторисі на 2023 рік не передбачені кошти на розробку та супровід власного сайту установи. Обґрунтування було опубліковано на сайті головного розпорядника коштів, за посиланням:
https://loda.gov.ua/useful-info/60929?authorId=17059
Документи, що додаються:
Експертний звіт №282/23-РБК/Е3 від 02.10.2023 року.
Лист департаменту соціального захисту населення Львівської ОДА №20-2032/0/2-23 від 06.04.2023 року «Про проведення капітальних ремонтів в установах соціального захисту в 2023 році».
Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік №50 від 10.04.2023 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" |
12 887 503,20
UAH з ПДВ
|
12 887 503,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" #37606590 |
Переможець |
12 887 503,20
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2024 21:27
|
ДУ_2 (3).pdf | зміни до договору |
12 червня 2024 21:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 23:16
|
Dod_2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 23:15
|
Dod_3.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 23:15
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 23:15
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 16:06
|
Dog_23.pdf | укладений |
05 липня 2023 16:04
|
Dog_1.pdf | укладений |
05 липня 2023 16:04
|
Dod_3.pdf | укладений |
05 липня 2023 16:04
|
Dod_2.pdf | укладений |
05 липня 2023 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 від 18 грудня 2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |