Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м. Таганрог), на ділянці км 428+343 – км 442+731 (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Overhaul of the highway of state importance M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk (in the city of Taganrog), on the section km 428 + 343 - km 442 + 731 (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads , airfields and railways, leveling surfaces)
Overhaul of the highway of state importance M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk (in the city of Taganrog), on the section km 428 + 343 - km 442 + 731 (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads , airfields and railways, leveling surfaces)
Очікувана вартість
443 991 102,60 UAH
UA-2021-02-01-015176-a ● 42a27eb03ca04d5d986e24a3d6414120
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Долгополов Денис Олексійович 380617875140 TENDER@SAD-ZP.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zaporizhzhia Oblast |
National ID: | 25891336 |
Contact point: |
Dolhopolov Denys 380617875140 TENDER@SAD-ZP.COM.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2021 20:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2021 21:00 |
Очікувана вартість: | 443 991 102,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 219 955,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2219955.51 UAH |
Publication date: | 01 лютого 2021 20:03 |
Enquiries until: | 21 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 березня 2021 21:00 |
Information
Estimated total value: | 443 991 103 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 219 956 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м. Таганрог), на ділянці км 428+343 – км 442+731 (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Overhaul of the highway of state importance M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk (in the city of Taganrog), on the section km 428 + 343 - km 442 + 731 (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads , airfields and railways, leveling surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 24 жовтня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2021 17:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2021 17:30 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД Капітальний ремонт Кап. ремонт авт. дор. М-14 на км 428+343 - .docx | |
23 березня 2021 17:30 |
Перелік змін від 23.03.2021.docx | |
18 лютого 2021 16:01 |
Кап. ремонт авт. дор. М-14 на км 428+343 - км 442+731.part3.rar | |
18 лютого 2021 16:01 |
Кап. ремонт авт. дор. М-14 на км 428+343 - км 442+731.part2.rar | |
18 лютого 2021 16:01 |
Кап. ремонт авт. дор. М-14 на км 428+343 - км 442+731.part1.rar | |
02 лютого 2021 18:29 |
Проект договору.docx | |
01 лютого 2021 20:00 |
Додаток 3 ч.4.rar |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Техніка
Дата подання: 10 лютого 2021 13:51
Дата відповіді: 12 лютого 2021 13:25
Шановний Замовнику, поясніть, будь ласка, чим відрізняється "Малогабаритна палебійна установка" від "Палебійна установка" та "Пневмотрамбівка" від "Вібротрамбівка" і "Вібратор ручний"
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 10 лютого 2021 15:56
Дата відповіді: 12 лютого 2021 15:40
Доброго дня! Згідно із Додатком № 1, Розділ 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, ми, як Учасник, просимо підтверити наступну інформацію/твердження:
За умови, що аналогічний договір Учасника на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг або середнього ремонту автомобільних доріг підтверджує/виконує умови подібності (сутності робіт, категорійності та складності), як зазначено у кваліфікаційних тендерних вимогах, і з прогресом, що перевищує 50% від загальної ціни договору. Замовник не вимагає повного завершення робіт за наданим договором? Будь-ласка підтвердіть.
Чи можуть бути отримані об’єми основних видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, в сукупності за допомогою робіт, виконаних одним договором або сумарно, прогрес яких перевищує 50% від загальної ціни договору та були укладені протягом останніх 3 або 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі відповідно?
Для кваліфікаційного критерія аналогічного договору ми розуміємо, що вираз "укладений протягом 5 або 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі " означає завершений або виконаний не менше ніж 50% від загальної ціни договору протягом відповідних років, незалежно від року початку. Наприклад, аналогічний договір, який розпочався в 2012 році і завершився в 2018 році, вважатиметься як такий, що відповідає вимогам тендерної документації? Будь-ласка підтвердіть.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, по-перше, п. 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації).
По-друге, аналогічним буде вважатися наступний договір: з будівництва/реконструкції/капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений не раніше 01 лютого 2016 року, а з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений 01 лютого 2018 року.
По-друге, аналогічним буде вважатися наступний договір: з будівництва/реконструкції/капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений не раніше 01 лютого 2016 року, а з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений 01 лютого 2018 року.
ДОЗВІЛ
Дата подання: 16 лютого 2021 14:06
Дата відповіді: 17 лютого 2021 13:44
Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна нерезиденту наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-16-44 Контрольно-пропускний пункт «Лісне» - Контрольно-пропускний пункт «Малоярославець Перший» за новим напрямком в обхід території Республіки Молдова на ділянці Лісне-Єлизаветівка та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вказаний вами об'єкт, а саме "Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-16-44 Контрольно-пропускний пункт «Лісне» - Контрольно-пропускний пункт «Малоярославець Перший»" не є предметом даної закупівлі.
Дозвіл
Дата подання: 16 лютого 2021 14:07
Дата відповіді: 17 лютого 2021 13:45
Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна нерезиденту наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м. Таганрог), на ділянці км 428+343 – км 442+731 та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-01-015176-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 27 лютого 2021 10:35
Дата подання: 27 лютого 2021 10:35
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 20:29
рішення від 03.03.2021 №4017+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 20:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 15 03 2021 № 5009.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 19:49
рішення від 15.03.2021 №5009.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 20:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 19 березня 2021 11:48
Номер скарги: UA-2021-02-01-015176-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 07 квітня 2021 17:19
Дата подання: 07 квітня 2021 17:19
Скарга UA-2021-02-01-015176-a (М-14, км 428+343 – км 442+731)
Неправомірне рішення щодо допуску учасника до аукціону
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2021 20:45
рішенн від 09.04.2021 № 7420 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 20:45
інформація про перенесення розгляду скарги від 20.04.2021 № 6554.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 20:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2021 № 8699.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 18:09
рішення від 21.04.2021 № 8699.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 20:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8699-р/пк-пз від 21 квітня 2021 року по процедурі закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м. Таганрог), на ділянці км 428+343 – км 442+731 (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Дата виконання рішення замовником: 27 квітня 2021 18:54
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 квітня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
|
ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2021 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
429 500 000,00
UAH з ПДВ
|
429 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
27 квітня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій