Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 08506791 |
Вебсайт: | http://cska.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 10 |
Контактна особа: |
Владислав Тараско +380507410495 vladtarasko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2020 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2020 15:22 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2020 11:59 |
Очікувана вартість: | 70 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 350000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2020 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2020 15:27 |
Дефектний акт.pdf | |
06 листопада 2020 15:27 |
ТД.pdf | |
06 листопада 2020 15:27 |
ПВР.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000050 ● fece05d342fc457bb8810fd48f905fb3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 18:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-11-06-013106-c 06.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-19 17:10:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з проектування та капітального ремонту приміщень будівлі спортивного комплексу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України (ДК 021:2015 код 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-06-013106-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-22 21:44:31
Інформація на звернення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. Обстеження об’єкту капітального ремонту здійснюється нашим штатним співробітником – інженером з технічного нагляду, за результатами якого складається дефектний акт та відомість ресурсів. Дефектний акт містить в собі весь перелік видів та об’ємів робіт, які необхідно виконати, відомість ресурсів містить в собі перелік матеріалів та обладнання, яке необхідне для закупівлі. Очікувана вартість визначається Замовником шляхом запиту цінових пропозицій від будівельних організацій. Так, Замовником було надіслано дефектний акт та відомість ресурсів до ТОВ «Ж.О.К.» та ТОВ «ТБВ Севенбуд» та у відповідь було отримано відповідні договірні ціни, що додаються. Остаточна очікувана вартість є середньозваженою між ціновими пропозиціями, отриманими від ТОВ «Ж.О.К.» та ТОВ «ТБВ Севенбуд».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-23 16:16:55
Щодо оскарження висновку до суду
Цим повідомляємо про відкриття провадження у справі. № справи 640/4379/21.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Проектування та капітальний ремонт приміщень будівлі Спортивного комплексу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України ID: UA-2020-11-06-013106-c, органом фінансового контролю (Державна аудиторська служба України) встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - «Відповідно до пункту 7 розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів: документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається, зокрема, у формі пояснювальної записки та повинно мати обґрунтування розрахунку ціни пропозиції. Також відповідно вимог пункту 7 розділу 3 тендерної документації до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва, зокрема, розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, який буде враховуватись при визначенні вартості будівництва об’єкта згідно чинного законодавства та порядку розрахунку. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Сучасні будівельні технології - 12» відсутні пояснювальна записка до договірної ціни та розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, який буде враховуватись при визначенні вартості будівництва об’єкта згідно чинного законодавства та порядку розрахунку, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 3 тендерної документації. На порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Сучасні будівельні технології - 12» як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 14.12.2020 № 14/12-СК». Повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Сучасні будівельні технології - 12» надано, зокрема, архівний файл Кошторис.rar, який містить IMD – модель 91.imd для програмного комплексу АВК. В IMD – моделі 91.imd, в свою чергу, наявні пояснювальна записка до договірної ціни та розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, який буде враховуватись при визначенні вартості будівництва об’єкта згідно чинного законодавства та порядку розрахунку. Отже, наявність вказаних порушень при проведенні процедури закупівлі органом фінансового контролю встановлена безпідставно, ґрунтуючись на неповному дослідженні документів тендерної пропозиції переможця. Додатково слід зазначити, що запитів від органу фінансового контролю до замовника закупівлі по вказаних питаннях не надходило.
2021-02-11 15:45:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду. |
Дата публікації: | 18 лютого 2021 |
Документи:
23 лютого 2021 16:17
|
Електронний підпис |
18 лютого 2021 16:40
|
photo_2021-02-18_16-39-26.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" |
69 495 546,00
UAH з ПДВ
|
69 495 546,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ж.О.К." |
69 953 363,10
UAH з ПДВ
|
69 953 363,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" #38889859 |
Переможець |
69 495 546,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:38
|
img-211229153424-001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 09:40
|
ЛК_2.pdf | укладений |
15 грудня 2020 15:46
|
ПВР.pdf | укладений |
15 грудня 2020 15:46
|
ЛК_1.pdf | укладений |
15 грудня 2020 15:45
|
Договір.pdf | укладений |
15 грудня 2020 15:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення умов фінансування, продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 14/12-СК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |