Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Менська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04061777 |
Місцезнаходження: | 15600, Україна , Чернігівська обл., Мена, вул. Героїв АТО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Мартиненко Світлана Володимирівна 380668638915 zakupradamena@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2023 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 11:28 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 11:28 |
Очікувана вартість: | 1 860 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після поставки товару на протязі 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 червня 2023 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 червня 2023 14:41 |
Перелік змін.docx | |
28 червня 2023 14:40 |
ТД зі змінами.docx | |
26 червня 2023 15:37 |
Перелік змін.docx | |
22 червня 2023 17:00 |
Проєкт договору квадрокоптер (1).docx |
28 червня 2023 14:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 червня 2023 14:41 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
28 червня 2023 14:40 |
ТД зі змінами.docx
|
|||||||||
26 червня 2023 15:37 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
22 червня 2023 17:00 |
Проєкт договору квадрокоптер (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-12-000006 ● db7e1af612cf4f1799c2c8b2cf1847e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2023 11:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.07.2023 № 39-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2.UA-2023-06-22-014319-a 22.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-17 10:16:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі квадракоптерів (Код ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном), очікуваною вартістю 1 860 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-22-014319-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-18 08:38:47
Поясненя на запит
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснювалось згідно листа від 21.06.2023 року №04-14/4391, який надійшов від військової частини для їх потреб. Посилання на сторінку власного веб-сайту - https://mena.cg.gov.ua/index.php?id=35884&tp=1. Листа від 21.06.2023 року №04-14/4391 не може бути сканований та наданий в системі так як містить інформацію яка не підлягає розголошенню.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 14:36:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі квадракоптерів (Код ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном), очікуваною вартістю 1 860 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-22-014319-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог абзацу третього пункту третього Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих Особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Крім цього, відповідно до вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків.
При цьому, відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються зокрема і до: «Вертольотів, літаків, космічних та інших літальних апаратів з двигуном».
Просимо надати пояснення та документи, що підтверджують дотримання Замовником вказаної вимоги Закону та підтвердити достатній на момент визначення переможця закупівлі ступінь локалізації виробництва предмета закупівлі (ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном), запропонованого учасником ТОВ «Артаір».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-19 15:56:44
Пояснення на запит
Згідно Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р. (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023р. №471) пункту 3 Замовники, що зобов'язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей:
Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Даний товар купується для військовою частиною з подальшою передачею на баланс тому ступінь локалізації не застосовується.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень - Дотримання норм законодавства вимог пункту 14 Порядку №1082, а саме зазначення в окремому електронному полі інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
2023-08-01 10:09:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року № 610/34893, зі змінами.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2023 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТАІР" |
1 308 000,00
UAH з ПДВ
|
1 308 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПРИЛИПКО ЛЮДМИЛА СТЕПАНІВНА" |
1 560 000,00
UAH з ПДВ
|
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАКАРТЕТ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ" |
1 560 000,00
UAH з ПДВ
|
1 536 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЯНИЦЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 848 000,00
UAH з ПДВ
|
1 559 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТАІР" #44415668 |
Переможець |
1 308 000,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2023 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 16:22
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2023 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2023 16:43
|
Додаткова угода 10001.PDF | зміни до договору |
20 липня 2023 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 15:11
|
Договір№508.PDF | укладений |
19 липня 2023 15:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Квадракоптер (Код ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) | 12 | штуки |
109 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися змінити строк поставки Товару по Договору поставки №508-07/2023 від 14 липня 2023 року (далі - Договір) та викластипункт 5.11. Договору у наступній редакції: "5.11. Строк поставки Товару: з дати укладання Договору по 10.08.2023 року включно." |
Номер договору про закупівлю: | 508-07/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк поставки товари з дати укладання Договору по 07.09.2023 року включно. |
Номер договору про закупівлю: | 508-07/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Квадракоптер (Код ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) | 12 | штуки |
109 000,00
UAH з ПДВ
|