Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) – 44220000-8 – Столярні вироби (Металопластикові вікна)
Очікувана вартість
11 650,00 UAH
UA-2020-10-28-001347-b 3cb1c828e2814f32be5d4e7b03379dc7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Марина Петрівна

+380554975506 marisha_11041989@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРИСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРИСЛАВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003913
Місцезнаходження: 74300, Україна , Херсонська обл., Берислав, 1 травня
Контактна особа: Гончар Марина Петрівна
+380554975506
marisha_11041989@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Місцезнаходження: 74300, Херсонська обл., м. Берислав, вул. 1 Травня, 124, Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Металопластикові вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату на умовах безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця на протязі 7-ми банківських днів після фактичного отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

28 жовтня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сапіга О.О.
#2651601470
Переможець 11 650,00
UAH
28 жовтня 2020 13:05

Документи

28 жовтня 2020 13:05
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:04
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 13:14
Договір укладений
28 жовтня 2020 13:06