Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Денис Боришкевич Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення будівництва та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:
- благоустрій та освітлення території, що знаходиться у спільному користуванні із ТОВ «Колос» відповідно до погодженої схеми із влаштуванням двох автостоянок з влаштуванням сепараторів нафтопродуктів та ємкостей для очищеної води до них;
- заміну самопливної каналізаційної мережі на напірну відповідно до ТУ КП «Екосервіс» №5-19 від 02.11.2019 року;
- передбачено вивіску «САРНИ АРЕНА» на центральному вході у будівлю;
- жалюзі (захисні сітки для вікон та стін у спортивному залі).
Проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу по вул.Я.Мудрого, 1 в м.Сарни» було відкориговано з врахуванням додаткових робіт про що свідчить лист від проектної організації ПП «Ріварт-Проект» №12 від 25.08.2020 року. За результатами розгляду документації в філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області, було отримано позитивний експертний звіт №18-0409-20 від 25.08.2020 року. Вартість додаткових робіт за кошторисним розрахунком становить 5 852 111,00 гривень з ПДВ.
Відкоригований проект є продовженням робіт з нового будівництва та становить невід’ємну частину від первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2020 16:29 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 вересня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
31 серпня 2020 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2020 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-21-000007 ● 7134a0ee198140709443915b716a19fc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2021 10:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.04.2021 № 274
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 19.04.2021 № 003100-18/4913-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.04.2021 № 274.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-08-31-004742-b 31.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-23 14:54:00
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництва спортивного комплексу по вул. Я. Мудрого, 1 в м. Сарни (додаткові роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-31-004742-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2020-08-31-004742-b, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, зокрема: договір підряду № 49 від 02.10.2018 року на суму 45 599 996,40 гривень з ПДВ, лист від проектної організації ПП «Ріварт-Проект» № 12 від 25.08.2020 року щодо коригування Проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу по вул. Я.Мудрого, 1 в м. Сарни» з врахуванням додаткових робіт, позитивний експертний звіт № 18-0409-20 від 25.08.2020 року отриманий за результатами розгляду документації в філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області (Вартість додаткових робіт за кошторисним розрахунком становить 5 852 111,00 гривень з ПДВ).
У зв’язку з чим, просимо надати вищезазначені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-26 12:12:53
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництва спортивного комплексу по вул. Я.Мудрого, 1 в м.Сарни (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-31-004742-b) пояснюємо слідуюче.
В серпні 2018 року департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської облдержадміністрації було проведено процедуру відкритих торгів по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу по вул. Я.Мудрого, 1 в м. Сарни». Переможцем якої було визначено Приватну виробничо-комерційну фірму "Фіалка" та укладено договір підряду № 49 від 02.10.2018 року на суму 45 599 996,40 гривень з ПДВ.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення будівництва та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:
- благоустрій та освітлення території, що знаходиться у спільному користуванні із ТОВ «Колос» відповідно до погодженої схеми із влаштуванням двох автостоянок з влаштуванням сепараторів нафтопродуктів та ємкостей для очищеної води до них;
- заміна самопливної каналізаційної мережі на напірну відповідно до ТУ КП «Екосервіс» №5-19 від 02.11.2019 року;
- передбачення вивіски «САРНИ АРЕНА» на центральному вході у будівлю;
- встановлення жалюзей (захисні сітки для вікон та стін у спортивному залі).
Проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу по вул. Я.Мудрого, 1 в м.Сарни» було відкориговано з врахуванням додаткових робіт про що свідчить лист від проектної організації ПП «Ріварт-Проект» №12 від 25.08.2020 року. За результатами розгляду документації в філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області, було отримано позитивний експертний звіт №18-0409-20 від 25.08.2020 року. Вартість додаткових робіт за кошторисним розрахунком становить 5 852 111,00 гривень з ПДВ.
Відкоригований проект є продовженням робіт з нового будівництва та становить невід’ємну частину від первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
- несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
- несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
- призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
- законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
На підставі вищевикладеного, тендерним комітетом Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, було прийняте рішення про проведення переговорів, щодо можливості виконання робіт по об’єкту: «Будівництво спортивного комплексу по вул. Я.Мудрого, 1 в м. Сарни» з Приватною виробничо-комерційна фірмою "Фіалка".
До наданих пояснень надаємо копії:
- договір підряду № 49 від 02.10.2018 року;
- лист проектної організації ПП «Ріварт-Проект» №12 від 25.08.2020 року;
- позитивний експертний звіт №18-0409-20 від 25.08.2020 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватна виробничо-комерційна фірма «Фіалка» #30207687 |
Переможець |
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 18:04
|
прок.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 18:03
|
Д.у 2 Я.Мудрого Сарни(Фіалка).pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 15:28
|
Договір №26 Мудрого Сарни.PDF | укладений |
14 вересня 2020 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі зміною реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |