Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Міжгірський Центр первинної медико-санітарної допомоги Міжгірської районної ради Закарпатської області» |
Код ЄДРПОУ: | 38466285 |
Місцезнаходження: | 90000, Україна , Закарпатська обл., смт. Міжгір'я, вул. Возз'єднання, буд. 4 |
Контактна особа: |
Віктор Петрович Рубець +380975952541 rubetsv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 09:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 09:51 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 12:43 |
Очікувана вартість: | 9 525 868,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 629,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
На 2020 рік передбачено фінансування у розмірі - 6 485 288,00 грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Для придбання матеріалів проводиться авансування робіт в сумі 30% від договірної ціни на 2020 рік, але не більше ніж на 90 календарних днів. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 09:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 09:51 |
Додаток 2 Кваліфікаційні_документи.docx | |
29 травня 2020 09:51 |
Додаток 10 Технічне завдання.rtf | |
29 травня 2020 09:51 |
Додаток 9 Проект договору.docx | |
29 травня 2020 09:51 |
ТД_ЦПМСД_АМБУЛАТОРІЯ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
згідно НАКАЗУ 20.10.2016 № 281 МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів" ПОРЯДКУ розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів встановлено: "Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва"
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-02-000023 ● e89cd7c35a174c4ba918469090888c07
- Статус: вирішено ● Дата: 22 липня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2020 № 22
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 02.06.2020 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-05-29-000545-b 29.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи результати аналізу Західного офісу Держаудитслужби (Закарпатська обл.), було запропоновано членам тендерного комітету відкриті торги по предмету закупівлі «Будівництво амбулаторії ЗПСМ з житлом в с. Ізки Міжгірського району, Закарпатської області» (ідентифікатор закупівлі:UA-2020-05-29-000545-b закупівля на prozorro.gov.ua; ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2020-05-29-000247-b) відмінити, керуючись частиною 1 статті 32 Закону «Про публічні закупівлі» (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути)
2020-06-06 16:22:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
2020-06-09 09:16:00
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 06 червня 2020 14:55 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
06 червня 2020 14:00
|
Протокол 73.pdf |
Дата оприлюднення: | 06 червня 2020 16:15 |
Кінець періоду оскарження: | 17 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 17 червня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
06 червня 2020 16:15
|
Електронний підпис |
06 червня 2020 14:58
|
Протокол 73.pdf |