Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи ««Заміна мереж електропостачання, електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідності до категорії надійності електропостачання в адміністративній будівлі» за адресою: м.Запоріжжя, вул. Генераторна, буд.9».
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2022-06-27-006070-a ● 3b5cad828d714d3aa608da59d9f0a632
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Дятченко Ганна Олександрівна 380612285110 A.Djatchenko@zoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2022 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2022 14:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2022 14:52 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
Заміна мереж електропостачання, електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідності до категорії надійності електропостачання в адміністративній будівлі» за адресою: м.Запоріжжя, вул. Генераторна, буд.9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Генераторна, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2022
ДК 021:2015: 45311000-0 — Монтаж електропроводки та електроарматури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Після укладання договору «Замовник» проводить попередню оплату у розмірі до 50% від вартості договору на підставі виставленого рахунку протягом 15 банківських днів з дати отримання рахунка. | Аванс | 15 | Банківські | 50 |
Надання послуг | *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за надані послуги проводяться «Замовником» протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами актів фактично наданих послуг – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами актів фактично наданих послуг – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3, - реєстрації «Виконавцем» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за надані послуги проводяться «Замовником» протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами актів фактично наданих послуг – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2022 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2022 11:36 |
Зміни від 07.07.2022.docx | |
07 липня 2022 11:36 |
ТД Заміна мереж електропостачання ул. Генераторна 9 нова редакція.docx | |
07 липня 2022 11:36 |
оголошення нова редакція.doc | |
27 червня 2022 16:46 |
1. Додатку №1 до технічного завдання для розрахунку договірної ціни.rtf | |
27 червня 2022 16:46 |
3. Спецификация Генераторная 9 20-09-2021.pdf | |
27 червня 2022 16:46 |
2. РП Генераторная 9 ЕТР від 20-09-2021.pdf |
07 липня 2022 11:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2022 11:36 |
Зміни від 07.07.2022.docx
|
|||
07 липня 2022 11:36 |
ТД Заміна мереж електропостачання ул. Генераторна 9 нова редакція.docx
|
|||
07 липня 2022 11:36 |
оголошення нова редакція.doc
|
|||
27 червня 2022 16:46 |
1. Додатку №1 до технічного завдання для розрахунку договірної ціни.rtf
|
|||
27 червня 2022 16:46 |
3. Спецификация Генераторная 9 20-09-2021.pdf
|
|||
27 червня 2022 16:46 |
2. РП Генераторная 9 ЕТР від 20-09-2021.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 липня 2022 11:23
Дата відповіді: 06 липня 2022 15:07
В тендерній документації міститься вимога «До початку надання послуг обов’язковою умовою є виїзд на об’єкт для виконання контрольних замірів.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для в тендерній документції не визначено спосіб підтвердження виконання обов’язкової умови виїзду . Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання довідки огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати довідку огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на перше запитання щодо: «До початку надання послуг обов’язковою умовою є виїзд на об’єкт для виконання контрольних замірів.» надати пояснення, а саме:
Звертаю Вашу увагу, що у вимозі вказано «до початку надання послуг». Відтак, виїзд на об’єкт здійснюється тільки перед початком надання послуг, а не на стадії оголошених відкритих торгів, тобто Учасник який переміг у вищезазначеній закупівлі повинен виїхати на об’єкт та здійснити контрольні заміри для надання послуг.
Замовник не вимагає надавати тендерну пропозицію з урахуванням проведених контрольних замірів, не вимагає надавати у складі тендерної пропозиції якісь документи на підтвердження виконання контрольних замірів.
Таким чином, Товариство не порушує принципи публічних закупівель.
Звертаю Вашу увагу, що у вимозі вказано «до початку надання послуг». Відтак, виїзд на об’єкт здійснюється тільки перед початком надання послуг, а не на стадії оголошених відкритих торгів, тобто Учасник який переміг у вищезазначеній закупівлі повинен виїхати на об’єкт та здійснити контрольні заміри для надання послуг.
Замовник не вимагає надавати тендерну пропозицію з урахуванням проведених контрольних замірів, не вимагає надавати у складі тендерної пропозиції якісь документи на підтвердження виконання контрольних замірів.
Таким чином, Товариство не порушує принципи публічних закупівель.
Гарантійні зобов'язання
Дата подання: 02 липня 2022 11:29
Дата відповіді: 06 липня 2022 15:08
Відповідно до умов тендеру Вами вимагається надання гарантії терміном на 10 років. Однак в технічному завдання зазанчене обладнання на яке виробник надає гарнатійні зобовязання на значно коротші термінини.
Жодна монтажна організація не може надати гарнтію на обладнання терміном довше ніж виробник такого обладнання.
Враховуючи викладене прошу усунути зазначену розбіжність в тендерній документції. Зокрема зменшити гарнтійні терміни, що вимагаються, або змінити номентклатуру обладнання, яке б мало термін гарнтії виробника, що вимагається замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання, щодо умов тендеру стосовно надання гарантії терміном на 10 років: у п.3.12 проекту Договору зазначено: «Строк гарантії на надані послуги складає: 10 років з дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг.».
А щодо надання гарантії на обладнання будуть внесенні зміни до проекту договору, а саме: в період гарантійного терміну (не менше 10-ти років з дати підписання актів фактично наданих послуг; протягом строків дії гарантії на матеріали (обладнання), що встановлені виробником товару в експлуатаційній документації та/або супроводжувальній документації на матеріали (обладнання)) за свій рахунок і в строк не більше 15 календарних днів з дати повідомлення «Замовника» про усунення дефектів здійснити усунення дефектів, що є наслідком неякісного надання послуг або неякісних матеріалів (обладнання) за умови, якщо послуги надавались з матеріалів «Виконавця» та до тендерної документації.».
А щодо надання гарантії на обладнання будуть внесенні зміни до проекту договору, а саме: в період гарантійного терміну (не менше 10-ти років з дати підписання актів фактично наданих послуг; протягом строків дії гарантії на матеріали (обладнання), що встановлені виробником товару в експлуатаційній документації та/або супроводжувальній документації на матеріали (обладнання)) за свій рахунок і в строк не більше 15 календарних днів з дати повідомлення «Замовника» про усунення дефектів здійснити усунення дефектів, що є наслідком неякісного надання послуг або неякісних матеріалів (обладнання) за умови, якщо послуги надавались з матеріалів «Виконавця» та до тендерної документації.».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-06-27-006070-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДЕНЕРГО-ЗАПОРІЖЖЯ", Код ЄДРПОУ:44333753
Дата подання: 29 липня 2022 14:26
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Зміст Вимоги Учасника зведено до того, що рішення Замовника, оформлене протоколом № ВТ-22-81/1 від 27.07.2022 року підлягає скасуванню.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через
Пропозицію учасника ТОВ «БУДЕНЕРГО ЗАПОРІЖЖЯ» (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-06-27-006070-a) визначено найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону.
25.07.2022 року Замовником було оприлюднено вимогу про усунення порушення, а саме в частині надання додатків до договору та/або інших документів до договору №5 від 10.01.2022 року з ТОВ «ВСЕ ОК» в яких вказаний склад (види) електромонтажних робіт (для можливості Замовника упевнитись, що наданий договір є аналогічним) або інший аналогічний договір на виконання вимог визначених тендерною документацією, а саме розділом 2 «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1.
Проте, Учасником у складі тендерної пропозиції було надано всі документи, які вимагалися Замовником, надання додатків до договору не було визначено Замовником як обов’язковою вимогою.
Відповідно встановлених Замовником критеріїв щодо надання документів на підтвердження виконання аналогічних робіт визначених в Розділі 2 Тендерної документації Замовника зазначено, що учасник повинен підтвердити:
«1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 1.1 Сканований (-і) оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их)* договору (-ів) укладених (-их) не раніше 2020 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним.
1.2 Сканований оригінал (-и) відгуку (-ів), щодо виконання договору (-ів) наданого (-их) на виконання п.1.1 цього розділу. Відгук (-и) повинен (-нні) бути складений (-і) не раніше 2020 року із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Якщо на відгук накладено УЕП/КЕП, учасник або особа, яка видала відгук, обов’язково має зазначити порядок перевірки справжності електронного цифрового підпису особи, що підписала даний відгук.
* Аналогічним буде вважатися договір щодо надання послуг з прокладання та заміни мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідальності до категорії надійності електропостачання.
* Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею або відноситься до персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних", може бути заретушована учасником. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього.
Документи, вказані у п.1.1 та 1.2 надаються від інших суб’єктів господарювання. Не розглядатимуться документи, надані на виконання п.1.1 та 1.2, видані Учаснику Замовником.
На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «БУДЕНЕРГО ЗАПОРІЖЖЯ» надано:
1. Скановану копію договору про надання послуг №5 від 10.01.2022 року укладеного з ТОВ «ВСЕ ОК» предметом якого є Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи приміщення за адресою м. Запоріжжя, вул. Кольорова, 3.
2. Лист відгук від ТОВ «ВСЕ ОК» про належне виконання договору №5 від 10.01.2022 року, а саме про виконання електромонтажних робіт приміщення по вул. Кольоровій, буд. 3 у м. Запоріжжі.
3. Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2022 року.
Учасник вважає, що виконав вимогу щодо надання аналогічного договору відповідно до умов тендерної документації Замовника та обґрунтовує це наступним.
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015).
Тобто, Замовником визначено предмет закупівлі, з урахуванням Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015.
Наданий Учасником аналогічний договір — є договір, який відповідає предмету закупівлі в тому числі і за четвертою цифрою ДК 021:2015 і повність відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи вищевикладене, Учасник ТОВ «БУДЕНЕРГО-ЗАПОРІЖЖЯ» вважає, що його тендерна пропозиція була неправомірно відхилена, оскільки у складі тендерної пропозиції було надано всі документи, надання яких було визначено тендерною документацією Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через
Пропозицію учасника ТОВ «БУДЕНЕРГО ЗАПОРІЖЖЯ» (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-06-27-006070-a) визначено найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону.
25.07.2022 року Замовником було оприлюднено вимогу про усунення порушення, а саме в частині надання додатків до договору та/або інших документів до договору №5 від 10.01.2022 року з ТОВ «ВСЕ ОК» в яких вказаний склад (види) електромонтажних робіт (для можливості Замовника упевнитись, що наданий договір є аналогічним) або інший аналогічний договір на виконання вимог визначених тендерною документацією, а саме розділом 2 «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1.
Проте, Учасником у складі тендерної пропозиції було надано всі документи, які вимагалися Замовником, надання додатків до договору не було визначено Замовником як обов’язковою вимогою.
Відповідно встановлених Замовником критеріїв щодо надання документів на підтвердження виконання аналогічних робіт визначених в Розділі 2 Тендерної документації Замовника зазначено, що учасник повинен підтвердити:
«1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 1.1 Сканований (-і) оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их)* договору (-ів) укладених (-их) не раніше 2020 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним.
1.2 Сканований оригінал (-и) відгуку (-ів), щодо виконання договору (-ів) наданого (-их) на виконання п.1.1 цього розділу. Відгук (-и) повинен (-нні) бути складений (-і) не раніше 2020 року із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Якщо на відгук накладено УЕП/КЕП, учасник або особа, яка видала відгук, обов’язково має зазначити порядок перевірки справжності електронного цифрового підпису особи, що підписала даний відгук.
* Аналогічним буде вважатися договір щодо надання послуг з прокладання та заміни мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідальності до категорії надійності електропостачання.
* Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею або відноситься до персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних", може бути заретушована учасником. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього.
Документи, вказані у п.1.1 та 1.2 надаються від інших суб’єктів господарювання. Не розглядатимуться документи, надані на виконання п.1.1 та 1.2, видані Учаснику Замовником.
На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «БУДЕНЕРГО ЗАПОРІЖЖЯ» надано:
1. Скановану копію договору про надання послуг №5 від 10.01.2022 року укладеного з ТОВ «ВСЕ ОК» предметом якого є Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи приміщення за адресою м. Запоріжжя, вул. Кольорова, 3.
2. Лист відгук від ТОВ «ВСЕ ОК» про належне виконання договору №5 від 10.01.2022 року, а саме про виконання електромонтажних робіт приміщення по вул. Кольоровій, буд. 3 у м. Запоріжжі.
3. Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2022 року.
Учасник вважає, що виконав вимогу щодо надання аналогічного договору відповідно до умов тендерної документації Замовника та обґрунтовує це наступним.
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015).
Тобто, Замовником визначено предмет закупівлі, з урахуванням Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015.
Наданий Учасником аналогічний договір — є договір, який відповідає предмету закупівлі в тому числі і за четвертою цифрою ДК 021:2015 і повність відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи вищевикладене, Учасник ТОВ «БУДЕНЕРГО-ЗАПОРІЖЖЯ» вважає, що його тендерна пропозиція була неправомірно відхилена, оскільки у складі тендерної пропозиції було надано всі документи, надання яких було визначено тендерною документацією Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2022 14:30
Надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДЕНЕРГО-ЗАПОРІЖЖЯ» умовам тендерної документації:
«Відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла/-ів, перелік яких визначено в Додатках до даної документації.
Згідно п.1 Розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі складається з нижченаведених документів: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку №1).
Відповідно до Додатку №1 Учасник повинен надати сканований (-і) оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их)* договору (-ів) укладених (-их) не раніше 2020 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним.
* Аналогічним буде вважатися договір щодо надання послуг з прокладання та заміни мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідальності до категорії надійності електропостачання.
Тобто, аналогічний договір — це не тільки договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, а й договір, який відповідає умовам тендерної документації.
Основний словник ДК 021:2015 базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр відповідають найменуванню, яке описує товари, роботи і послуги, що становлять предмет закупівлі.
Так, код складається з восьми цифр, що згруповані таким чином:
• перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
• перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Предметом закупівлі є Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи ««Заміна мереж електропостачання, електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідності до категорії надійності електропостачання в адміністративній будівлі» за адресою: м.Запоріжжя, вул. Генераторна, буд.9»:
За показником п’ятої цифри до електромонтажних робіт входять:
45311000-0 Монтаж електропроводки та електроарматури
45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів
45314000-1 Встановлення телекомунікаційного обладнання
45315000-8 Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання
45316000-5 Монтаж систем освітлення і сигналізації
45317000-2 Інші електромонтажні роботи
Тобто, спектр електромонтажних робіт доволі широкий та різноплановий.
Саме тому, у тендерній документації висувалися конкретні умови до аналогічного договору та видів робіт, які будуть вважатися аналогічними, а саме: Учасник у складі тендерної документації повинен надати договір на виконання робіт/послуг з прокладання та заміни мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідальності до категорії надійності електропостачання.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Запитань про надання роз’яснень щодо тендерної документації не надходило. Вимог про усунення невідповідностей у вимогах до Учасника теж не надходило.
У складі тендерної пропозиції учасником надано: Договір №5 від 10.01.2022р. з ТОВ «ВСЕ ОК» на електро-монтажні роботи приміщення за адресою м. Запоріжжя, вул. Кольорова, буд. 3 та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3).
У предметі договору №5 від 10.01.2022р. з ТОВ «ВСЕ ОК» не конкретизований склад робіт. За текстом Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат також не можливо встановити відповідність цього Договору вимогам по аналогічності договору.
Тобто, в наданих документах у складі тендерної пропозиції не вказано що за договором №5 від 10.01.2022р. з ТОВ «ВСЕ ОК» виконувалось прокладання та заміна мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури.
Відтак, надані учасником документи не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних робіт/послуг, а саме робіт/надання послуг з прокладання та заміни мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідальності до категорії надійності електропостачання.
Згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
25.07.2022 р. на електронному майданчику учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю "БУДЕНЕРГО-ЗАПОРІЖЖЯ" було розмішено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема:
На підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надати: додатки до договору та/або інші документи до договору №5 від 10.01.2022р. з ТОВ «ВСЕ ОК» в яких вказаний склад (види) електромонтажних робіт (для можливості Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, а саме: в складі робіт/послуг є прокладання та заміни мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідальності до категорії надійності електропостачання з заміною розподільчої та освітлювальної арматури).
АБО
Інший (-і) договір (-и), укладений (-і) не раніше 2020 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності), яким передбачено виконання робіт/надання послуг з прокладання та заміни мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідальності до категорії надійності електропостачання та інший (-і) відгук (-и), щодо виконання наданого (-их) договору (-ів). Зазначені документи мають які відповідати вимогам, наведеним у пункті 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Розділу II «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку №1.»
Період внесення змін згідно повідомлення про усунення невідповідностей: з 25.07.2022 13:53 до 26.07.2022 13:53.
Учасник процедури закупівлі ТОВ "БУДЕНЕРГО-ЗАПОРІЖЖЯ" не виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З огляду на вищезазначене, прийнято рішення тендерну пропозицію ТОВ "БУДЕНЕРГО-ЗАПОРІЖЖЯ" відхилити.
«Відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла/-ів, перелік яких визначено в Додатках до даної документації.
Згідно п.1 Розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі складається з нижченаведених документів: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку №1).
Відповідно до Додатку №1 Учасник повинен надати сканований (-і) оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их)* договору (-ів) укладених (-их) не раніше 2020 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним.
* Аналогічним буде вважатися договір щодо надання послуг з прокладання та заміни мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідальності до категорії надійності електропостачання.
Тобто, аналогічний договір — це не тільки договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, а й договір, який відповідає умовам тендерної документації.
Основний словник ДК 021:2015 базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр відповідають найменуванню, яке описує товари, роботи і послуги, що становлять предмет закупівлі.
Так, код складається з восьми цифр, що згруповані таким чином:
• перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
• перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Предметом закупівлі є Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи ««Заміна мереж електропостачання, електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідності до категорії надійності електропостачання в адміністративній будівлі» за адресою: м.Запоріжжя, вул. Генераторна, буд.9»:
За показником п’ятої цифри до електромонтажних робіт входять:
45311000-0 Монтаж електропроводки та електроарматури
45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів
45314000-1 Встановлення телекомунікаційного обладнання
45315000-8 Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання
45316000-5 Монтаж систем освітлення і сигналізації
45317000-2 Інші електромонтажні роботи
Тобто, спектр електромонтажних робіт доволі широкий та різноплановий.
Саме тому, у тендерній документації висувалися конкретні умови до аналогічного договору та видів робіт, які будуть вважатися аналогічними, а саме: Учасник у складі тендерної документації повинен надати договір на виконання робіт/послуг з прокладання та заміни мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідальності до категорії надійності електропостачання.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Запитань про надання роз’яснень щодо тендерної документації не надходило. Вимог про усунення невідповідностей у вимогах до Учасника теж не надходило.
У складі тендерної пропозиції учасником надано: Договір №5 від 10.01.2022р. з ТОВ «ВСЕ ОК» на електро-монтажні роботи приміщення за адресою м. Запоріжжя, вул. Кольорова, буд. 3 та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3).
У предметі договору №5 від 10.01.2022р. з ТОВ «ВСЕ ОК» не конкретизований склад робіт. За текстом Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат також не можливо встановити відповідність цього Договору вимогам по аналогічності договору.
Тобто, в наданих документах у складі тендерної пропозиції не вказано що за договором №5 від 10.01.2022р. з ТОВ «ВСЕ ОК» виконувалось прокладання та заміна мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури.
Відтак, надані учасником документи не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних робіт/послуг, а саме робіт/надання послуг з прокладання та заміни мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідальності до категорії надійності електропостачання.
Згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
25.07.2022 р. на електронному майданчику учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю "БУДЕНЕРГО-ЗАПОРІЖЖЯ" було розмішено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема:
На підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надати: додатки до договору та/або інші документи до договору №5 від 10.01.2022р. з ТОВ «ВСЕ ОК» в яких вказаний склад (види) електромонтажних робіт (для можливості Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, а саме: в складі робіт/послуг є прокладання та заміни мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідальності до категорії надійності електропостачання з заміною розподільчої та освітлювальної арматури).
АБО
Інший (-і) договір (-и), укладений (-і) не раніше 2020 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності), яким передбачено виконання робіт/надання послуг з прокладання та заміни мереж електропостачання та/або електроосвітлення з заміною розподільчої та освітлювальної арматури у відповідальності до категорії надійності електропостачання та інший (-і) відгук (-и), щодо виконання наданого (-их) договору (-ів). Зазначені документи мають які відповідати вимогам, наведеним у пункті 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Розділу II «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку №1.»
Період внесення змін згідно повідомлення про усунення невідповідностей: з 25.07.2022 13:53 до 26.07.2022 13:53.
Учасник процедури закупівлі ТОВ "БУДЕНЕРГО-ЗАПОРІЖЖЯ" не виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З огляду на вищезазначене, прийнято рішення тендерну пропозицію ТОВ "БУДЕНЕРГО-ЗАПОРІЖЖЯ" відхилити.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2022 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДЕНЕРГО-ЗАПОРІЖЖЯ" |
1 746 958,97
UAH з ПДВ
|
1 630 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "МУССОН" |
1 849 999,95
UAH з ПДВ
|
1 632 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" |
1 750 084,06
UAH з ПДВ
|
1 650 498,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА |
1 815 158,40
UAH з ПДВ
|
1 815 158,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДЕНЕРГО-ЗАПОРІЖЖЯ" #44333753 |
Відхилено |
1 630 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2022 13:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2022 13:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "МУССОН" #38664716 |
Відхилено |
1 632 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2022 14:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 серпня 2022 14:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" #38114069 |
Рішення скасоване |
1 650 498,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 серпня 2022 14:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" #38114069 |
Відхилено |
1 650 498,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 16:39
|
|
ПП СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА #13439016 |
Відхилено |
1 815 158,40
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2022 16:45
|
Інформація про відміну
Дата відміни
05 вересня 2022 16:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі