Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15830000-5: Цукор і супутня продукція (цукор)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2023-02-07-003867-a ● 3abcb43f9f7c445c958bf135ac0593f5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА"ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43221703 |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., м. Хуст, вул.Франка І., будинок 113 |
Контактна особа: |
Геча Мирослав +380966389829 tsrlvitsynskoho@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2023 12:02 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограм
ДК 021:2015: 15830000-5: Цукор і супутня продукція (цукор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90400, Україна, Закарпатська область, м.Хуст, вулиця Івана Франка, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 10:47 |
Тендерна документація цукор 15830000-5 .docx | |
07 лютого 2023 10:47 |
Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-07-003867-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ПРОДАН ОЛЕНА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2620302909
Про визначення переможця
Рішенням замовника Згідно протоколу №46 від 16.02.2023 року мою пропозицію дисваліфіковано в звязку з неподанням деяких документів.а саме
-інформацію що документи надані мною в пропозиції не підроблені,
- паспорт особи уповноваженої на підпис документації пропозиції з накладанням електронного підпису.
Однак рішенням замовника згідно протоколу №
-інформацію що документи надані мною в пропозиції не підроблені,
- паспорт особи уповноваженої на підпис документації пропозиції з накладанням електронного підпису.
Однак рішенням замовника згідно протоколу №
Скасована
Дата: 16 лютого 2023 14:42
Причина: виправлення помилки
Номер вимоги: UA-2023-02-07-003867-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПРОДАН ОЛЕНА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2620302909
Дата подання: 16 лютого 2023 14:59
Про визначення переможця
Рішенням замовника Згідно протоколу №46 від 16.02.2023 року мою пропозицію дисваліфіковано в звязку з неподанням деяких документів.а саме
-інформацію що документи надані мною в пропозиції не підроблені,
- паспорт особи уповноваженої на підпис документації пропозиції з накладанням електронного підпису.
Однак рішенням замовника згідно протоколу №47 від 16.02.2023 року Замовником визначено переможцем ТОВ "Велес Рітейл".
Проте в тендерній пропозиції переможця також відсутня інформація,що подані ним документи не підроблені.Крім цього в пропозиції відсутнє якісне посвідчення на предмет закупівлі де було передбачено 80% придатності терміну споживання.
Прошу замовника розяснити чи одинакові вимоги до всіх учасників?
Чи є учасники для яких не стосуються вимоги Замовника.
Прошу переглянути рішення про визначення переможця.
В інакшому випадку мною будуть подані заяви до правоохоронних органів та до Антимонопольного комітету України.
Відповідь надати в установлені законодавством терміни.
Розгорнути
Згорнути
-інформацію що документи надані мною в пропозиції не підроблені,
- паспорт особи уповноваженої на підпис документації пропозиції з накладанням електронного підпису.
Однак рішенням замовника згідно протоколу №47 від 16.02.2023 року Замовником визначено переможцем ТОВ "Велес Рітейл".
Проте в тендерній пропозиції переможця також відсутня інформація,що подані ним документи не підроблені.Крім цього в пропозиції відсутнє якісне посвідчення на предмет закупівлі де було передбачено 80% придатності терміну споживання.
Прошу замовника розяснити чи одинакові вимоги до всіх учасників?
Чи є учасники для яких не стосуються вимоги Замовника.
Прошу переглянути рішення про визначення переможця.
В інакшому випадку мною будуть подані заяви до правоохоронних органів та до Антимонопольного комітету України.
Відповідь надати в установлені законодавством терміни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2023 14:12
Шановний учаснику! Згідно 2 абз. ч. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.", У зв'язку з чим Замовник надає відповідні роз'яснення:
В першу чергу Замовник наголошує що вимоги які зазначені в тендерній документації є одинакові для всіх учасників що подають пропозиції в даній закупівлі.
Стосовно сертифікату якості: згідно пункту 1 частини "Якість та гарантії якості" додатку 3 тендерної документації: " Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документами (копії сертифіката (паспорта) якості виробника, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України, ветеринарного свідоцтва та/або іншими документами) з підтвердженням строків придатності для кожної окремої партії товарів.", тобто сертифікати або інші документи що засвідчують якість товару із зазначенням строку придатності й дати виробництва надаються при поставці, після підписання договору на кожну партію товару а не під час подання тендерних пропозицій. В свою чергу Ви надали документ якості на конкретну партію товару що Ви маєте намір поставити, в якому підтверджується що строк придатності цукру вже майже вичерпаний й невідповідає вимозі додатку № 3 тендерної документації, а саме 80% свіжості.
Стосовно інформації про непідроблення документів: В пропозиції ТОВ "ВЕЛЕС РІТЕЙЛ" міститься файл "лист цукор.pdf" в якому є довідка № 2-02-09 від 09.02.2023 року в якій ТОВ "ВЕЛЕС РІТЕЙЛ" інформує що документи подпні ними в складі пропозиції не підроблені.
В першу чергу Замовник наголошує що вимоги які зазначені в тендерній документації є одинакові для всіх учасників що подають пропозиції в даній закупівлі.
Стосовно сертифікату якості: згідно пункту 1 частини "Якість та гарантії якості" додатку 3 тендерної документації: " Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документами (копії сертифіката (паспорта) якості виробника, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України, ветеринарного свідоцтва та/або іншими документами) з підтвердженням строків придатності для кожної окремої партії товарів.", тобто сертифікати або інші документи що засвідчують якість товару із зазначенням строку придатності й дати виробництва надаються при поставці, після підписання договору на кожну партію товару а не під час подання тендерних пропозицій. В свою чергу Ви надали документ якості на конкретну партію товару що Ви маєте намір поставити, в якому підтверджується що строк придатності цукру вже майже вичерпаний й невідповідає вимозі додатку № 3 тендерної документації, а саме 80% свіжості.
Стосовно інформації про непідроблення документів: В пропозиції ТОВ "ВЕЛЕС РІТЕЙЛ" міститься файл "лист цукор.pdf" в якому є довідка № 2-02-09 від 09.02.2023 року в якій ТОВ "ВЕЛЕС РІТЕЙЛ" інформує що документи подпні ними в складі пропозиції не підроблені.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ПРОДАН ОЛЕНА ІВАНІВНА |
111 000,00
UAH з ПДВ
|
111 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЕС РІТЕЙЛ" |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
117 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПРОДАН ОЛЕНА ІВАНІВНА #2620302909 |
Відхилено |
111 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 13:34
|
ТОВ "ВЕЛЕС РІТЕЙЛ" #43983500 |
Рішення скасоване |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 10:29
|
ТОВ "ВЕЛЕС РІТЕЙЛ" #43983500 |
Переможець |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2023 14:38
|
Договір № 60 від 23.02.2023.pdf | укладений |
24 лютого 2023 14:37
|