Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НИЖНЬОВЕРБІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ НИЖНЬОВЕРБІЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 20566583 |
Місцезнаходження: | 78218, Україна , Івано-Франківська обл., Коломийський район, село Нижній Вербіж, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 113А |
Контактна особа: |
Леся П'ятничанська +380506669599 tenderverbizh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 11:24 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 14:37 |
Тендерна Документація а 2020р дрова. Вербіж.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000010 ● 46a5617cddea4153ae8fb8aa43c816e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2020 10:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.09.2020 № 55
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.09.2020 №55
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-08-07-005558-a 07.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-11 11:47:20
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-07-005558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. У чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Кудин Юлія Анатоліївна, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною (зазначити посилання на відповідні умови тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-14 22:12:25
Відповідь на моніторинговий запит
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення Замовником щодо закупівлі предмету «Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-07-005558-a), тендерний комітет Нижньовербізького ліцею Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області повідомляє наступе.
Замовником під час оголошення закупівлі у додатку 3.1 (№ з/п 9) тендерної документації, на виконання вимоги статті 17 Учасник повинен в складі
пропозиції надати таку інформацію.
- підтвердження: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 ч. 1 ст. 17 Закону).
- Замовником вимагалася інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), що надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника, що уповноважену особу Учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми та завірену печаткою (у разі наявності).
При розгляді тендерної пропозиції Учасника дана довідка у довільній формі відсутня.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-09-14 22:16:21
Відповідь на моніторинговий запит
Відповідь на моніторинговий запит.
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення Замовником щодо закупівлі предмету «Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-07-005558-a), тендерний комітет Нижньовербізького ліцею Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області повідомляє наступе.
Замовником під час оголошення закупівлі у додатку 3.1 (№ з/п 9) тендерної документації, на виконання вимоги статті 17 Учасник повинен в складі
пропозиції надати таку інформацію.
- підтвердження: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 ч. 1 ст. 17 Закону).
- Замовником вимагалася інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), що надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника, що уповноважену особу Учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми та завірену печаткою (у разі наявності).
При розгляді тендерної пропозиції Учасника дана довідка у довільній формі відсутня.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до моніторингового висновку , дана закупувля буде скасована.
2020-09-18 14:41:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення підстав відхилення в інформації про відхилення тендерної пропозиції установлено порушення вимог частини 2 статті 31 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кудин Юлія Анатоліївна |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
447 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
469 000,00
UAH з ПДВ
|
449 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЯ" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кудин Юлія Анатоліївна #3201708763 |
Відхилено |
447 500,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 21:36
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ #2825917918 |
Переможець |
449 750,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 21:38
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 14:47 |
Кінець періоду оскарження: | 29 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 29 вересня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
18 вересня 2020 14:47
|
Електронний підпис |
18 вересня 2020 14:46
|
Протокол 10 від 18.09.20р..zip |