Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень санвузлів Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 21» Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованої за адресою: вул. Спаська, 8А
Очікувана вартість
136 000,00 UAH
UA-2020-11-19-013022-c 3650cbf2625944078ceacac25a544cae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христусь Владислава Олександрівна

0978942189 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Христусь Владислава Олександрівна
0978942189
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 13:02
Очікувана вартість: 136 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень санвузлів Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 21» Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованої за адресою: вул. Спаська, 8А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50084, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Спаська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється після фактичного надання послуг ВИКОНАВЦЕМ на підставі акта здачі-приймання наданих послуг, по мірі надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 15:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 15:55
поточний ремонт санвузлів КЗШ №21.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-013022-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Іщенко, Код ЄДРПОУ:3002902432
Дата подання: 11 грудня 2020 15:33
Перегляд обраного переможця оскільки не відповідає умовам Замовника.
Просимо Вас замовник переглянути рішення щодо дискваліфікації ФОП ІЩЕНКО Д.О. та перегляду рішення щодо переможця ФОП Лиманського Б. Ф. Ознайомившись з пакетом документів ФОП Лиманського Б. Ф. вважаємо :
1. Відсутніть довідки - пояснення згідно п.1.4. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності згідно Додатку 2 ( Замовник відхиляє пропозицію учасника, у разі її невідповідності вимогам замовника викладеним у цьому оголошенні та додатках до нього).
2. Згідно кошторису ФОП Лиманського Б. Ф. надав документи у програмі word, але ж наявність печаті , підпису - є істотною умовою виконання тендерної документації. .
3. Відсутні наступні документи паспорт, ІПН, адреса проживання, що підтвержують право підпису тендерної документації, вказаної інформації у додатках.
4. Розрахунок єдиного податку у кошторисі : Договірна ціна Разом (пп. 1-10) 128 980,42 грн * 5% = 6449,02 грн складає. Вважаємо арифметично не вірним рахувати 5 % від 135 768,86 грн.
Просимо переглянути рішення. Оскільки помилки є суттєвими.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2020 15:47
Шановний Учасник, даний вид робіт не підлягає під роботи, які ліцензуються, Постанова КМУ № 218 від 13.03.2020р., не входить до переліку робіт на які не треба мати дозвіл, згідно Постанови КМУ № 406 від 07.06.2017року (п.4 Згідно переліку робіт).
2.До проекту договору прикладається сканкопія договірної ціни (Згідно вимог Замовника), переможець надає підписаний договір та кошторис).
3.Паспорт та ІНН не вимагались Замовником
4.Розрахунок Єдиного податку виконується програмним комплексом АВК – 5, згідно вибраної системи оподаткування (єдиний податок 5%), даний програмний комплекс погоджений Міністерством розвитку будівництва та господарства України.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учасник, даний вид робіт не підлягає під роботи, які ліцензуються, Постанова КМУ № 218 від 13.03.2020р., не входить до переліку робіт на які не треба мати дозвіл, згідно Постанови КМУ № 406 від 07.06.2017року (п.4 Згідно переліку робіт).
2.До проекту договору прикладається сканкопія договірної ціни (Згідно вимог Замовника), переможець надає підписаний договір та кошторис).
3.Паспорт та ІНН не вимагались Замовником
4.Розрахунок Єдиного податку виконується програмним комплексом АВК – 5, згідно вибраної системи оподаткування (єдиний податок 5%), даний програмний комплекс погоджений Міністерством розвитку будівництва та господарства України.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-013022-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Іщенко, Код ЄДРПОУ:3002902432
Дата подання: 11 грудня 2020 15:44
Додаємо лист пояснення та договір.
Додаємо лист пояснення та договір.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 грудня 2020 16:46
Шановний Учасник, вважаємо, що Вашу тендерну пропозицію відхилено правомірно. Так, як Замовник має право на власний розсуд вважати Ваші помилки суттєвими.
Крім того, хочемо зазначити, що невідхилення учасника за наявності формальних помилок — це право замовника, а не обов’язок. Тож у разі сумніву та за наявності підстав замовник може відхилити тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учасник, вважаємо, що Вашу тендерну пропозицію відхилено правомірно. Так, як Замовник має право на власний розсуд вважати Ваші помилки суттєвими.
Крім того, хочемо зазначити, що невідхилення учасника за наявності формальних помилок — це право замовника, а не обов’язок. Тож у разі сумніву та за наявності підстав замовник може відхилити тендерну пропозицію.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-013022-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Іщенко, Код ЄДРПОУ:3002902432
Дата подання: 14 грудня 2020 17:37
Дискваліфікація обраного переможця.
Дякуємо за вашу відповідь Замовник. Але все ж таки залишилися питання, які є суттєвими згідно умов тендерної документації :
1. Відсутніть довідки - пояснення, згідно п.1.4. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності згідно Додатку 2 ( Замовник відхиляє пропозицію учасника, у разі її невідповідності вимогам замовника викладеним у цьому оголошенні та додатках до нього). Так, наявність ліцензії згідно предмета закупівлі не потрібна , але де ж лист - пояснення , що її не потрібно, це ваша умова !
2. Погоджуємося , що комплексом АВК – 5, погоджений Міністерством розвитку будівництва та господарства України. В цьому питання не виникає. Поясніть як так ? Договірна ціна (пп. 1-10) 128 980,42 грн * 5% = 6449,02 грн = загальна сума = 135 429,44. Допущена суттєва помилка в розрахунку Єдиного податку , що вплинула на суму пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 грудня 2020 16:33
Добрий день, Шановний Учаснику. Пропозиція ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ відповідає вимогам до предмета закупівлі. Вважаємо не суттєвою помилкою щодо ненадання документу, адже даний вид робіт не підлягає під роботи, які ліцензуються, Постанова КМУ № 218 від 13.03.2020р., не входить до переліку робіт на які треба мати дозвіл, згідно Постанови КМУ № 406 від 07.06.2017року (п.4 Згідно переліку робіт).
Розгорнути Згорнути
Добрий день, Шановний Учаснику. Пропозиція ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ відповідає вимогам до предмета закупівлі. Вважаємо не суттєвою помилкою щодо ненадання документу, адже даний вид робіт не підлягає під роботи, які ліцензуються, Постанова КМУ № 218 від 13.03.2020р., не входить до переліку робіт на які треба мати дозвіл, згідно Постанови КМУ № 406 від 07.06.2017року (п.4 Згідно переліку робіт).

Документи подані скаржником

11 грудня 2020 15:39
Лист пояснення
11 грудня 2020 15:39
Договір

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОЛОВАТИЙ ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" 125 711,97
UAH з ПДВ
99 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іщенко 135 998,06
UAH з ПДВ
99 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ 135 768,86
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 15:07
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:05
Кошторис КЗШ 21.rar
26 листопада 2020 15:05
3 Додаток 2.PDF
26 листопада 2020 15:05
2 Додаток 1.PDF
26 листопада 2020 15:05
1 Додаток 3 Проєкт договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОЛОВАТИЙ ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"

ФОП Іщенко

ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОЛОВАТИЙ ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2336513977
Відхилено 99 899,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 16:15
ФОП Іщенко
#3002902432
Відхилено 99 900,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 16:17
ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ
#3033410615
Переможець 130 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 16:20

Документи

10 грудня 2020 16:15
Електронний підпис

Документи

10 грудня 2020 16:17
Електронний підпис

Документи

10 грудня 2020 16:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ
#3033410615
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 16:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:15
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 13:46
Доп №4 договора №20СП від 16.12.20.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 13:46
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 13:45
Доп №3 договора №20СП від 16.12.20.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 13:44
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:10
20СП.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:46
ДУ 20СП.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 09:30
Договір №20СП від 16.12.2020.pdf укладений
21 грудня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 08:16
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:45
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:32
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:30
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:29
Договір №20СП від 15.12.2020.pdf укладений
16 грудня 2020 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 2596.82 грн
Номер договору про закупівлю: 20СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк дії Договору у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 20СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізітів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 20СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізітів Замовника
Номер договору про закупівлю: 20СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 127 403,18
UAH