Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт мосту, на автомобільній дорозі загального користування 0220505 Мала Лепетиха – Верхній Рогачик, км 12+445
Очікувана вартість
5 076 955,20 UAH
UA-2021-01-20-001932-a ● 2e9064d77a4f444fa91d89ac13b0c774
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 16:50 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 13:29 |
Очікувана вартість: | 5 076 955,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 384,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25384.78 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає у складі тендерної пропозиції забезпечення такої тендерної пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна ббанківська гарантія на суму 25 384,78 грн (0,5%) Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія (з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису) повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї Документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш ніж 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерна пропозиція, що не супроводжується вищезазначеним забезпеченням, відхиляється Замовником відповідно до статті 30 Закону. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: назва Замовника: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини», код ЄДРПОУ 43538115. Реквізити: р/р UA 898201720355129005000058838, в Державній казначейській службі України м. Київ, ГУДКСУ у Херсонській області МФО 820172 Адреса: Україна, вул.Старообрядницька, 21, м. Херсон, Херсонська область, 73000 На електронній банківській гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладений ЕЦП. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику) підлягають перерахуванню в відповідний бюджет) Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт мосту, на автомобільній дорозі загального користування 0220505 Мала Лепетиха – Верхній Рогачик, км 12+445
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74400, Україна, Херсонська область, Верхньорогачицький район, міст на автомобільній дорозі загального користування 0220505 Мала Лепетиха – Верхній Рогачик, км 12+445,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За мотивованою заявою Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) Замовник, керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019 року, №1764 від 27 грудня 2001 року, № 1198 від 02.12.2020 р. має право надати Генпідряднику та, у разі наявності звернення Генпідрядника, субпідряднику за рахунок бюджетних коштів попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року) . По закінченні тримісячного терміну, з дати реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань на попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Генпідрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Надання попередньої оплати є виключним правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Генпідряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 10:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 10:42 |
Перелік змін.docx | |
28 січня 2021 10:42 |
ТД міст нова редакція.doc | |
20 січня 2021 16:46 |
додаток 3 проект договору.doc | |
20 січня 2021 16:46 |
додаток 2 техзавдання.docx |
28 січня 2021 10:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2021 10:42 |
Перелік змін.docx
|
|||
28 січня 2021 10:42 |
ТД міст нова редакція.doc
|
|||
20 січня 2021 16:46 |
додаток 3 проект договору.doc
|
|||
20 січня 2021 16:46 |
додаток 2 техзавдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на роботи з підвищеної небезпеки.
Дата подання: 25 січня 2021 16:29
Дата відповіді: 28 січня 2021 08:50
Доброго дня! Відповідно до пункту 3.4. додатку 1 до тендерної документації учасник має надати у складі тендерної пропозиції Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на роботи з підвищеної небезпеки.
Виконання робіт підвищеної небезпеки на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на роботи з підвищеної небезпеки здійснюється починаючи з від 3 березня 2020 р., відповідно до постанови КМУ № 207 від 03.03.2020.
До вказаної дати (до 03.03.2020) виконання робіт підвищеної небезпеки здійснювалось на підставі Дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. На даний час, переважна більшість підрядних організацій здійснюють діяльність на підставі раніше отриманих Дозволів, строк дії яких 5 років з моменту видачі. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання виключно Декларації є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме додати можливість подання Дозволу: «3.4. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на роботи з підвищеної небезпеки та/або Дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Запитання прийнято до уваги. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Використання одиниць техніки
Дата подання: 25 січня 2021 16:40
Дата відповіді: 28 січня 2021 08:50
Доброго дня, в додатку 2 до тендерної документації не передбачені роботи з використанням універсальної бурової установки та віброзаглиблювачу. Просимо надати роз'яснення з приводу видів робіт для виконання яких буде використовуватись дані механізми або внести зміни до тендерної документації, виключивши дані одиниці техніки з переліку пункту 1.1.1. додатку 1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Запитання прийнято до уваги. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
4 568 500,97
UAH з ПДВ
|
4 568 500,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" |
4 820 354,70
UAH з ПДВ
|
4 820 354,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" |
5 076 900,00
UAH з ПДВ
|
5 076 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Переможець |
4 568 500,97
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 17:33
|
Звіт про виконання | укладений |
04 січня 2022 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 09:38
|
Дод. уг. 2.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 16:16
|
Дод. уг. 1.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 11:41
|
Договір | укладений |
02 березня 2021 11:37
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 березня 2021 15:15
|
1 370 550,29 UAH | UA678201720344391006107058838 ДУ "Місцеві дороги Херсонщини" |
UA508201720355319610700710231 ТОВ"УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦIЯ" |
Оплачений |
09 червня 2021 12:11
|
1 683 303,43 UAH | UA678201720344391006107058838 ДУ "Місцеві дороги Херсонщини" |
UA083805260000026000001152894 ТОВ"УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦIЯ" |
Оплачений |
12 липня 2021 17:54
|
718 944,07 UAH | UA678201720344391006107058838 ДУ "Місцеві дороги Херсонщини" |
UA083805260000026000001152894 ТОВ"УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦIЯ" |
Оплачений |
28 липня 2021 14:17
|
780 886,05 UAH | UA678201720344391006107058838 ДУ "Місцеві дороги Херсонщини" |
UA083805260000026000001152894 ТОВ"УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦIЯ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено реквізити Генпідрядника та календарний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 187/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 187/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |