Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України |
Код ЄДРПОУ: | 25574222 |
Місцезнаходження: | 65005, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ПРОХОРОВСЬКА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Пазиніч Вікторія Валеріївна 380487374748 ondekc.zakupivly@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2023 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 192 669,29 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 963,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Цією тендерною документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції в розмірі: 55 000,00 грн (п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції надається учасниками торгів у вигляді гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа – електронна банківська гарантія одночасно з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Одеський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України. Місцезнаходження Замовника: Україна, 65005, Одеська область, місто Одеса, вулиця Прохоровська, будинок 35. Код ЄДРПОУ: 25574222; р/р № UA128201720343181001200000520 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статтям 560-569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Забезпечення тендерної пропозиції оформлюється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628 та повинно відповідати формі, викладеній у тендерної документації. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учасникові гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Разом з електронною гарантією (банківською) учасник повинен надати скановану копію ліцензії, виданої банку, скановану копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, скановану копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку та довідку з банку про наявність покриття банківської гарантії. Зазначені скановані копії повинні бути завірені банком. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 55000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник бере фінансові зобов’язання та здійснює платежі тільки в межах фактичних надходжень протягом 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником коштів бюджетного призначення на фінансування робіт на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 13:49 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
04 травня 2023 13:48 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx | |
04 травня 2023 13:46 |
ТД .docx | |
04 травня 2023 13:45 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-22-000001 ● 277183306635470cbb41f1ad3394817e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2023 11:22 |
18.08.2023 № 170
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.08.2023 № 170
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-05-04-008083-a 04.05.2023 Одеський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 11:16:14
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з реконструкції науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: вул. Прохоровська, 35. Коригування проєкту, код за ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-04-008083-a), яку проведено Одеським науково-дослідним експертно-криміналістичний центром МВС України (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/25574222/info) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів державного бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-29 15:23:09
Пояснення на запит
Щодо першого питання. Очікувана вартість разом з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі визначено на підставі Експертного звіту щодо розгляду проєктної на будівництво за робочим проєктом: «Реконструкція науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: вул. Прохоровська, 35. Коригування проєкту» № ЕК-4905/01-23 від 02.03.2023 року (додається), за яким загальна вартість складає 46 125 741,11 гривень з яких виконано на 34 641 366,37 грн. Виходячи з вищенаведеного остаточна вартість невиконаних робіт складає 11 484 374,74 грн, за вирахуванням коштів передбачених кошторисною документацією (додається), а саме Главою 10 (Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги) (203 058,76 грн.) та Главою 12 (Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд) (40 029,11 грн.) з урахуванням Податку на додану вартість (48 617,58 грн.), очікувана вартість предмета закупівлі «Реконструкція науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: вул. Прохоровська, 35. Коригування проєкту» складає 11 192 669,29 грн.
Щодо другого питання. Інформація щодо зазначеної закупівлі (обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі), згідно атрибутів файлу, розміщена на офіційному сайті Одеського НДЕКЦ МВС в розділі «Інформація про публічні закупівлі» http://expertise.odessa.ua/wp-content/uploads/2023/05/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D1%89%D0%BE%D0%B4%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96-%D0%B2%D1%96%D0%B4-04.05.2023-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96-%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B8-%D0%B7-%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8F%D0%BC%D0%B8.docx
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 12:49:55
Запит для надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з реконструкції науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: вул. Прохоровська, 35. Коригування проєкту, код за ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-04-008083-a), яку проведено Одеським науково-дослідним експертно-криміналістичний центром МВС України (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. У Примітці пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що у випадку, якщо учасником закупівлі у Довідці (Таблиці №3) подається скорочений (неповний) варіант наявного у нього обладнання та матеріально-технічної бази, що може бути недостатнім для виконання умов договору за технічним завданням, Учасник надає гарантійний лист, за яким зобов’язується забезпечити у майбутньому під час виконання робіт всю необхідну техніку, прилади, обладнання, засоби та механізми, що є необхідними для якісного виконання предмету закупівлі.
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2" завантажена Довідка про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт (Таблиця № 3) від 10.05.2023 № 1005/8 із зазначенням: екскаватор колісний (1 од.), вантажний самоскид (2 од.), вантажний автокран (1 од.). При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2" завантажено Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 в якій у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» та «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат» зазначений перелік машин, механізмів, обладнання, приладів в значно більший кількості ніж у Довідці від 10.05.2023 № 1005/8, проте у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2" відсутній гарантійний лист, за яким учасник зобов’язується забезпечити у майбутньому під час виконання робіт всю необхідну техніку, прилади, обладнання, засоби та механізми, що є необхідними для якісного виконання предмету закупівлі.
Просимо надати пояснення з вищезазначеного питання.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-11 15:05:39
Пояснення на запит
При формуванні тендерної документації замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами (надалі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (надалі - Особливості). Таким чином формування тендерної документації замовником проводиться відповідно до вимог пункту 28 Особливостей, які передбачають формування тендерної документації за статтею 22 Закону. Статтею 22 Закону передбачено наявність у змісті тендерної документації підстав, які не призводять до відхилення тендерних пропозицій, а саме ті, які не впливають на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводять до її спотворення та / або не стосуються характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Замовником було прийнято рішення вважати вимогу Додатку 1 тендерної документації «У випадку, якщо учасником закупівлі у Довідці (Таблиці №3) подається скорочений (неповний) варіант наявного у нього обладнання та матеріально-технічної бази, що може бути недостатнім для виконання умов договору за технічним завданням, Учасник надає гарантійний лист, за яким зобов’язується забезпечити у майбутньому під час виконання робіт всю необхідну техніку, прилади, обладнання, засоби та механізми, що є необхідними для якісного виконання предмету закупівлі.» виконаною з допущенням формальних помилок та яка не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв виходячи з наступного.
Відповідно до Закону з урахуванням Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей (п. 28 Особливостей). Статтею 22 Закону передбачено наявність у тендерній документації опису та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції (п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону). Перелік формальних помилок затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року (надалі - Наказ). На підставі вищезазначеного замовником у тендерній документації було передбачено зазначену вимогу інструкцією з підготовки тендерної пропозиції (Розділ 3 тендерної документації), а саме «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі».
Вимогу щодо забезпечення у майбутньому під час виконання робіт всю необхідну техніку, прилади, обладнання, засоби та механізми, що є необхідними для якісного виконання предмету закупівлі Учасником було підтверджено згодою з проектом договору до Тендерної документації (файл 4.1. Проект договору.PDF), а саме пунктами 1.3. «Забезпечення Робіт технологічним, енергетичним, електротехнічним устаткуванням та іншими матеріалами (ресурсами) покладається на Підрядника» та 5.1. «Забезпечення виконання робіт обладнанням, матеріальними засобами, матеріалами, інструментами, транспортом та іншими засобами, необхідними для виконання робіт покладається на Підрядника, якщо інше не погоджено Сторонами», відповідно до яких Учасником підтверджуються вимоги щодо забезпечення виконання робіт обладнанням, матеріальними засобами, матеріалами, інструментами, транспортом та іншими засобами, необхідними для виконання робіт. Також якісне виконання робіт підтверджується п. 2.2. Договору «Підрядник гарантує якість закінчених робіт, змонтованих конструкцій, використаних ресурсів, досягнення показників, визначених у проектній і робочій документації, відповідність вимогам і нормам чинного законодавства (вимог ДСТУ, ДБН, ТУ, індивідуальним технічним умовам, тощо) та можливість їх безперервної, безпечної і надійної експлуатації протягом гарантійного строку».
Виходячи з практики прийняття рішень Антимонопольним комітетом України стосовно визнання формальною помилкою ненадання документів що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв, а саме рішеннями № 1859-р/пк-пз від 01.03.2018 року (ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-10-001943-b), № 9467-р/пк-пз від 13.09.2018 року (ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-06-001100- c), № 11690-р/пк-пз від 22.08.2019 року (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-12-000395-c), № 14294-р/пк-пз від 04.10.2019 року (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-04-001828-a) тощо, роз’яснень вимог Закону, які надаються Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та є доступними кожному для ознайомлення на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (відповіді на запити № 2012/2020, 1309/2020, 800/2020 тощо) та Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-28-010373-c щодо тлумачення формальних помилок Замовник вважає, що прийняте рішення про визначення переможця відкритих торгів з особливостями є законним, обґрунтованим та таким, яке не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-09-15 12:27:50
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» "Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань визначених у висновку», Замовник звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-04-008083-а, ідентифікатор моніторингу UA-M-2023-08-22-000001 «3. зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору про виконання робіт від 30.05.2023 № 47-23 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.», Замовнику необхідно усунути виявлені порушення шляхом розірвання договору про виконання робіт від 30.05.2023 № 47-23 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
По-перше.
Господарський кодекс України передбачає порядок зміни та розірвання господарських договорів (стаття 188 ГКУ), а саме: 1. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором; 2. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором; 3. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду; 4. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду; 5. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
Цивільний кодекс України передбачає підстави для зміни або розірвання договору (стаття 651 ЦКУ), а саме: 1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом; 2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору; 3. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Договором про виконання робіт від 30.05.2023 № 47-23 передбачаються підстави призупинення та розірвання договору (пункт 12 Договору), а саме: 12.1. Замовник має право у односторонньому порядку розірвати або призупинити Договір у випадках: 12.1.1. відсутності коштів для фінансування виконуваних робіт Підрядником; 12.1.2. виявлення недоцільності фінансування та подальшого ведення виконуваних робіт, а також появи обставин непереборної сили, тощо; 12.1.3. виявлення стійкої фінансової неплатоспроможності Підрядника; 12.1.4. відставання понад чотирьох тижнів у виконанні доручених об'ємів робіт з вини Підрядника згідно Графіку виконання робіт; 12.1.5. неодноразового та/або грубого порушення Підрядником державних будівельних норм та правил, відхилення при виконанні робіт від проектних рішень; 12.1.6. у випадках передбачених чинним законодавством, цим Договором, але не перерахованих розділом 12 цього Договору; 12.2. Якщо Замовник прийняв рішення про продовження терміну виконання робіт або розірвання Договору він зобов'язаний письмово попередити іншу сторону не менш як за 15 днів до дати вступу такого рішення в силу; 12.3. У випадку розірвання Договору з вини Підрядника, останній зобов'язаний відшкодувати Замовнику всі збитки в повному обсязі, понад суми штрафних санкцій; 12.4. Підрядник та Замовник мають право розірвати Договір за взаємною згодою сторін.
Відповідно до фактичних потреб та наявності фінансування замовником було оприлюднено закупівлю, що свідчить про наявність коштів для фінансування робіт і доцільності фінансування та подальшого ведення виконуваних робіт, що унеможливлює розірвання договору в односторонньому порядку з підстав, передбачених пунктами 12.1.1, 12.1.2 та 12.1.6 Договору та частиною 3 статті 651 Господарського кодексу України.
Договір про виконання робіт від 30.05.2023 № 47-23 було укладено 30.05.2023 року та на теперішній час виконано 95 відсотків робіт, з яких за актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) (додається) та довідками про вартість виконаних робіт КБ-3 вже виконано в повному обсязі і сплачено робіт на суму 6 551 447,81 грн. та певний перелік робіт, якій знаходиться на усунені незначних недоліків для подальшого приймання та оплати. Зазначене свідчить про якісне та своєчасне виконання робіт, що унеможливлює розірвання договору в односторонньому порядку з підстав, передбачених пунктами 12.1.3, 12.1.4, 12.1.5 та 12.1.6 Договору та частою 3 статті 651 Господарського кодексу України. Також зазначаємо, що вже виконані підрядником та ще не оплачені роботи замовником, унеможливлюють розірвання Договору з підстав, передбачених пунктом 12.4 Договору та частиною 1 статті 651 Господарського кодексу України. Необґрунтоване розірвання Договору до моменту оплати виконаних робіт тягне за собою додаткові фінансові зобов’язання перед підрядником та значні збитки.
Роботи за Договором підрядником виконуються вчасно та якісно, термін виконання робіт та інші умови Договору не порушено, істотних порушень при виконанні договору не виявлено. Підстави для розірвання Договору через суд відсутні, що унеможливлює розірвання Договору з підстав, передбачених пунктами 12.1.6 та 12.3 Договору та частиною 2 статті 651 Господарського кодексу України.
По-друге.
Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII визначає правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в України.
Статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачається контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель, а саме: Контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування; Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України; Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель; Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачається надання прав органу державного фінансового контролю, а саме: 1) перевіряти в ході державного фінансового контролю грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, документи щодо проведення закупівель, проводити перевірки фактичної наявності цінностей (коштів, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо); 2) безперешкодного доступу в ході державного фінансового контролю на склади, у сховища, виробничі та інші приміщення, що належать підприємствам, установам та організаціям, що контролюються; призупиняти в межах своїх повноважень бюджетні асигнування, зупиняти операції з бюджетними коштами в установленому законодавством порядку, а також застосовувати та ініціювати застосування відповідно до закону інших заходів впливу у разі виявлення порушень законодавства; 3) залучати на договірних засадах кваліфікованих фахівців відповідних органів виконавчої влади, державних фондів, підприємств, установ і організацій для проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків сировини і матеріалів у виробництво, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції, інших перевірок; 4) вимагати від керівників підконтрольних установ проведення інвентаризацій основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів і розрахунків, у разі відмови у проведенні таких інвентаризацій - звернутися до суду щодо спонукання до проведення таких інвентаризацій, а до ухвалення відповідного рішення судом - у присутності понятих та представників зазначених підприємств, установ і організацій, щодо яких проводиться ревізія, опечатувати каси, касові приміщення, склади та архіви на термін не більше 24 годин з моменту такого опечатування, зазначеного в протоколі. Порядок опечатування кас, касових приміщень, складів та архівів встановлюється Кабінетом Міністрів України; при проведенні ревізій вилучати у підприємств, установ і організацій копії фінансово-господарських та бухгалтерських документів, які свідчать про порушення, а на підставі рішення суду - вилучати до закінчення ревізії оригінали первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів із складенням опису, який скріплюється підписами представника органу державного фінансового контролю та керівника відповідного підприємства, відповідної установи, організації, та залишенням копій таких документів таким підприємствам, установам, організаціям; 5) одержувати від Національного банку України та його установ, банків та інших кредитних установ необхідні відомості, копії документів, довідки про банківські операції та залишки коштів на рахунках об'єктів, що контролюються, а від інших підприємств і організацій, в тому числі недержавної форми власності, що мали правові відносини із зазначеними об'єктами - довідки і копії документів про операції та розрахунки з підприємствами, установами, організаціями. Одержання від банків інформації, що становить банківську таємницю, здійснюється у порядку та обсязі, встановлених Законом України "Про банки і банківську діяльність"; 6) одержувати від службових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що контролюються, письмові пояснення з питань, які виникають у ході здійснення державного фінансового контролю; 7) пред'являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства; 8) порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства; 9) накладати у випадках, передбачених законодавчими актами, на керівників та інших службових осіб підконтрольних установ, адміністративні стягнення; 10) звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів; 11) одержувати від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності, інших юридичних осіб та їх посадових осіб, фізичних осіб - підприємців інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань; 12) проводити на підприємствах, в установах та організаціях зустрічні звірки з метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з’ясування їх реальності та повноти відображення в обліку підприємства, установи та організації, що контролюється; 13) при виявленні збитків, завданих державі чи підприємству, установі, організації, що контролюється, визначати їх розмір у встановленому законодавством порядку; 14) ініціювати проведення перевірок робочими групами центральних органів виконавчої влади; 15) порушувати перед керівниками відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у допущених порушеннях.
Статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII визначається порядок здійснення моніторингу процедури публічних закупівель.
Виходячи з наведеного визначено право Східного офісу Держаудитслужби здійснювати моніторинг закупівлі в порядку, передбаченому законом та пред’являти обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте переліченими вище нормативно-правовими актами не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Виходячи з висновку про результати моніторингу закупівлі, мова не йде про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою з вимогою Східного офісу Держаудитслужби про розірвання укладеного договору за результатами публічної закупівлі договору, яка, виходячи з того ж висновку, за результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII проведена без зауважень.
Вимога щодо врегулювання договірних відносин між сторонами визначені насамперед Господарським кодексом України та Цивільним кодексом України. Допущення формальних помилок за результатами процедури закупівлі, які не впливають на ціну тендерної пропозиції учасника, не стосуються характеристик предмета закупівлі та кваліфікаційних критеріїв, не пропорційні висновку щодо зобов’язання розірвати Договір про виконання робіт від 30.05.2023 № 47-23, якій на теперішній час виконується відповідно до вимог законодавства та умов Договору.
Враховуючи вищезазначеного, відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме:
1.На підставі якого нормативно-правового акту має бути розірвано Договір про виконання робіт від 30.05.2023 № 47-23, у разі відсутності підстав для розірвання за Господарським кодексом України та Цивільним кодексом України?
2.На підставі якого нормативно-правового акту висувається вимога щодо розірвання Договору про виконання робіт від 30.05.2023 № 47-23?
3.Визначити зобов’язання замовника, які не суперечать Господарському кодексу України та Цивільному кодексу України, щодо робіт, які фактично виконані майже в повному обсязі, проте знаходяться на усунені незначних недоліків?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-09-18 17:01:01
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Східний офіс Держаудитслужби (далі Східний офіс) розглянув звернення за роз'ясненням щодо висновку про результати проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2023-05-04-008083-a здійсненої Одеським науково-дослідним експертно-криміналістичним центром МВС України (далі Замовник) та повідомляємо про наступне.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи відповідно до частини другої статті 19 Конституції України зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 №922-VIII зі змінами (далі Закон № 922-VIII ).
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
У свою чергу, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та зобов’язано замовників проводити публічні закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей (далі Особливості).
Відповідно до пункту 23 Особливостей моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону № 922-VIII. При цьому, стаття 8 Закону № 922-VIII визначає порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель та специфіку реалізації результатів моніторингу.
1. Щодо нормативно-правового акту на підстав якого має бути розірвано Договір про виконання робіт від 30.05.2023 № 47-23, у разі відсутності підстав для розірвання за Господарським кодексом України та Цивільним кодексом України?
Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору про виконання робіт від 30.05.2023 № 47-23 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону № 922-VIII протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Згідно із частиною 5 статті 65 Господарського кодексу України лише керівник підприємства вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами цього підприємства. З аналізу наведених норм можливо встановити, що саме до повноважень замовника належить визначення заходів, які належить для усунення допущених порушень та прийняття відповідних рішень у випадку неможливості їх усунення.
Виходячи із структури та змісту частини восьмої статті 8 Закону № 922-VIII , саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірних варіантів поведінки.
2. Щодо нормативно-правового акту на підставі якого висувається вимога щодо розірвання Договору про виконання робіт від 30.05.2023 № 47-23?
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону № 922-VIII моніторинг процедури закупівлі – аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
На виконання легітимної мети проведення моніторингу - запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, вимогами Закону № 922-VIII передбачено обов’язкове зазначення у висновку зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
При цьому у пункті 3 розділу ІІ Висновку у порядку передбаченому пунктом 5 частини 7 статті 8 Закону № 922-VIII обов’язково зазначаються: зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
У пункті 3 розділу ІІ Констатуючої частини висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-05-04-008083-a Східним офісом визначені зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), з посиланням на нормативно-правові акти, які є підставою для зобов’язання щодо усунення встановленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII…».
3.Визначити зобов’язання замовника, які не суперечать Господарському кодексу України та Цивільному кодексу України, щодо робіт, які фактично виконані майже в повному обсязі, проте знаходяться на усунені незначних недоліків?
Оскільки укладення договорів є завершальною стадією проведення процедури закупівлі, тому не відхилення пропозиції учасника та як наслідок укладення договору є підставою для розірвання такого договору.
У разі дотримання замовником вимог Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей відносини між переможцем закупівлі та замовником взагалі б не виникли та договір не було б укладено.
Враховуючи вищезазначене, порядок, умови та підстави розірвання договору передбачено нормами Цивільного та Господарського кодексів, а на дотримання принципу пропорційності керівнику Замовника надано право самостійно визначити алгоритм дій щодо розірвання договору в судовому чи позасудовому порядку, чи у поєднанні таких.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усуното. На виконання вимоги, передбаченої у Висновку Східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2023 (ідентифікатор моніторингу UA-2023-08-22-000001) про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-04-008083-a, договір про виконання робіт від 30.05.2023 №47-23 розірвано шляхом укладання додаткової угоди
2023-09-20 16:30:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про виконання робіт від 30.05.2023 № 47-23 зокрема, шляхом укладання додаткової угоди від 20.09.2023 № 2.
2023-09-21 09:34:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2" |
11 105 902,00
UAH з ПДВ
|
11 105 902,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2" #38368123 |
Переможець |
11 105 902,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 16:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2023 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2023 16:13
|
Повідомлення про внесення змін до Договору .doc | зміни до договору |
20 вересня 2023 16:11
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
20 вересня 2023 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2023 15:16
|
Повідомлення про внесення змін до Договору .doc | зміни до договору |
09 червня 2023 15:14
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
09 червня 2023 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 09:42
|
ДОГОВІР.PDF | укладений |
31 травня 2023 09:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви Додатка №2 до Договора |
Номер договору про закупівлю: | 47-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору та розірвання договору на виконання вимоги, передбаченої у Висновку Східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2023 (ідентифікатор моніторингу UA-M-2023-08-22-000001) про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-04-008083-а |
Номер договору про закупівлю: | 47-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 травня 2023 — 20 вересня 2023 |
Сума оплати за договором: |
6 551 447,81
UAH (в тому числі ПДВ 1 091 907,97 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Висновок про результати моніторингу проведеного Східним офісом Держаудитслужби від 13.09.2023 (ідентифікатор моніторингу UA-M-2023-08-22-000001) про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-04-008083-a |